Mikä näitä on mielestäsi paras?
Ellen, Elma, Elsa, Elsi?
10
542
Vastaukset
- ...
- Ellen. Pohjantähdessä kirkkoherran rouva oli Ellen. Hieman hienosteleva nimi. Tulee mieleen ruotsinkielinen, yläluokkainen rouva minkkiturkissa.
- Elma. Suomalainen nimi, mutta saksalaisvaikutteita. Pohjantähdessä oli myös Alma. Tulee mieleen hiljainen ja vaatimaton naapurintyttö.
- Elsa. Saksalais- ja skandinaavivaikutteita tässäkin. Tulee mieleen hoikka ja vaaleahiuksinen kaunotar, joka herättää huomiota kaikkialla missä liikkuu.
- Elsi. Elsan selkeästi suomalaisempi, vaatimattomampi versio.
Voisin itse harkita kolmea viimeistä omalle tyttärelleni. Ehkä Elsi veisi voiton, mutta pidän kahdesta muustakin. - vierasssss
Elsistä mä tykkään eniten ja oon nyt pohtinut, että se olis kiva vaihtoehto mun tulevalle lapselle. Suvussa on ollut nimi Elsa, niin sinänsäkin Elsi olisi kiva, kun on samantyyppinen. Kuitenkin Elsiä olen ajatellut, koska Elsa on vaikeampi lausua mielestäni.
Paremmuusjärjestykseni:
1. Elsi
2. Elsa
3. Ellen
4. Elma
2. ja 3. oli vaikea valinta, sillä molemmat nimet ovat miellyttäviä kuitenkin. - Täti
Elsi on paras.
Myös Else olisi ennen muita vaihtoehtojasi. - Elsaonparasnimiforreal
1. Elsa
2. Elsa
3. Elsa
4. Elsa
Elsa on paras nimi iha vaan siks ku se on mun nimi. Ja tietenki oon hoikka ja vaaleahiuksinen kaunotar mutta sinulla joka et osaa lausua nimeä Elsa ei taida olla äidinkielen numero ihan 10 niinkuin minulla - annaihmeessäsäkin
Mä kyllä antaisin nimen Aletta. Siitä tulee mieleen maailman suurin taiteilija.
- Kahloa
Itse tykkäisin että Frida on noista paras! Kansainvälinen nimi. Käy missä vain.
- taiteilijajasenveli
Erityisen tanssitaiteellisia nimiä ovat luonnonilmiöiden nimet. Ajatelkaapa vaikka Tähtiyö, Tähtivyö, Sadekuuro, Hämy, Usva, Lumi, Iltarusko, Aamunkajo yms.
- lounatuulimahku
Tanssitaiteilija voi liikehtiä kuin Usva, tai kuin myrsky tai kuin lempeä kesätuuli.
- Vaihtoehtoja
Ellen noista vaihtoehdoista.
Itse valitsin
Elisabet
Elisa
Elise - Mhihiiii
Ellen <3 oman tytön nimi. Elsi on myös ihana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634963Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283718Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483154Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4491932Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771598- 621347
- 631271
- 2611107
- 471062