http://www.tiede.fi/uutiset/4232/myos_h2n2_pandemia_voi_tehda_paluun
Eikös olekkin kamalaa ko tuollaisia puhutaan, kaikki rokotuksethan ovat turhia ja pelkkiä haittavaikutuksia!
Foliohatut ja salaliittoteoreetikot
3
<50
Vastaukset
- xcv xcv xcv
Nyt kiinnotaa hiukan enempi ihan konkreettiset ongelmat kuten tuo lumentulo, Joka maaliskuu sama ongelma, heti kun oikeen mukavasti lähteny sulaminen käyntiin niin eiköhän saatana räpsi viikon verran puoli metriä paskaa joka paikan täyteen....
- wdfwefwefw
En siltikään ole edelleenkään valmis testaamaan tuotakaan litkua omalla vastuullani, luotan pärskytautien ennalaehkäisyssä enempi itteeni. Kukaan muu Sairastelihan sitä lapsena niin paljon ja monipuolisesti mitä vittumaisimpia kurkkukipuja sun muita että eiköhän niistä kertynyt ihan kylliksi. Ei nyt tässä vaiheessa, terveimmässä iässä ollessaan kaipaa mitään rokotevaurioita hankaloittamaan elämää. Niidenkään vaurioiden korjailuun tai sietämiseen ei taatusti kukaan ulkopuolinen, vähiten rokotteen tarjoaja, ole valmis tarjoamaan edes rahallista helpotusta. Näkeehän tuon jo tämän narkkisfiaskon kanssa että yksin ovat jäämässä kärsivät
- wergfwerg
Mikä saatanan hullu psykopatti tuo Nabelkin lienee, lähteä nyt summanmutikassa järjeastämään noin suuria rokotuksia ihan vaan oletetun uhkan torjumiseksi, aivan sairasta mielettömyyttä, kuin jonkin kauhuelokuvan kässäristä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328467Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4364224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61985Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571133Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57712Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?67682Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28663En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627- 37619