olen ihastunut keijunmekkoon. millaiseen paikkaan minun tulee se sijoittaa, jotta se nauttisi olostaan? aurinkoon, suojaisaan, varjoon, kestääkö se tuulisella paikalla...mulla on parveke, terassi sekä myös piha.
Keijunmekko
2
1027
Vastaukset
- keijukainen
keijunmekko on siis sellainen kiipeävä köynnöskasvi, taitaa olla ihan kesäkukkana, vai?
- sari
Hei, keijunmekon voi laittaa suojaiselle ja aurinkoiselle paikalle ,ei tykkää tuulesta.Myös puolivarjo käy.Se on hyvä amppelikasvi, mutta voi laittaa kiipeilemään tukea pitkin.Muista lannoittaa ja kastella pitää usein ei saa päästää kuivaksi.
Sitä myydään yleensä kesäkukkana, mutta sitä voi myös talvettaa,tosin pitää olla otolliset paikat, jokin kellari tai jokin viileä varasto. Itse en saanut sitä talvetettua ja vei liian ison tilankin.
Se on todella kaunis kukkiessaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902807- 2061098
- 751013
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti164921- 62818
- 64790
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?19660- 64655
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57568- 55545