vaikka johonki märänneeseen kämppään vuokralle,ku kirjat o ruotsis,nii pyssytki voi viedä sinne turvaan
muuttakaa ruotsiin ,,,,....
3
171
Vastaukset
- t:00000000000
Ja siinä samassa kämpässä voitta naida niitä aseitanne.Haulikon piippuun voi työntää esim kyrpänsä.Ja kyllähän ruotsista kunnon homoseuraa löytyy.
- t:¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
tyypilline älyvapaan vastaus vai ootko joku vihreiden oppositiokoira,,,,....
- PK
Sulle tiedoksi, että Ruotsin aselaki on tiukempi, kuin Suomen nykyinen aselaki. Ruotsin aselain suuntaanhan täälläkin ollaan kai menossa. Toivottavasti ei. Siellä esim. jousiaseet, ja tarvikkeet ovat jo luvanvaraisia. Tiedän sen, koska itse asun rajalla, ja kävin jokin aika sitten siellä kysymässä paikallisesta urheilukaupasta jotain jousiammuntatarvikkeita. Siellä sanottiin, että ovat luvanvaisia. Siksi he eivät pidä nitä myynnissä, koska niiden myynti on kohtalaisen hankalaa. Itse harrastan jousiammuntaa, ja toivon, se laji nyt kuitenkin jätetään rauhaan. Ne välineet nyt kuitenkin soveltuvat näihin joukkosurmiin erittähin huonosti. Jos lähdetään sille tielle, että kaikki vähänkin vaarallinen laitetaan luvanvaraiseksi, esim. keittiöveitset, puukot, sahat, vasarat, niin elämä täällä kävisi kohtalaisen hankalaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.959076- 1743832
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2592674- 492257
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?332117- 422065
- 481942
- 191813
- 601798