Kaverini ulkomailla(33v)Egyptissä on aikaisemmin ollut melkoinen hasiksen ja marin polttelija.Hän oli pahassa liikenneonnettomuudessa 3 v.sitten ja oli tajuttomana sairaalassa 2 pv.Hän sai selkäänsä pahoja vammoja ja valittelee niitä yhä.
Kun näin hänet viimeksi joulukuussa 2010 hän näytti suorastaan kaamealta.Entinen hoikka mies oli lihonut ainakin 25 kg,silmät olivat pullistuneet päästä,muisti pätki.Kahden kaljan jälkeen hän oli oudon sekava.
Entinen reipas kävely oli muuttunut laahustamiseksi,kuin joku 65 vee tai vanhempi olisi raahustanut eteenpäin.
Kysyessäni mahdollisesta huumeitten käytöstä kaverini tietenkin kielsi kaiken.Kuulin hänen tuttaviltaan että apteekit siellä myyvät valkoisia tabletteja jotka saavat "lentämään".Kyselin mistä aineesta on kysymys ja he sanoivat joku heroiinin kaltainen,mutta muuta selvennystä en saanut.
Voisiko kysymyksessä olla morfiini/amfetamiini vai heroiini/opiaatit?
Minulla ei ole tietoa näitten vaarallisuudesta mutta kuulin että tabletteja yleensä liuotetaan alkoholiin.Itse en edes polta tupakkaa ja en käytä mitään päihteitä.Onko käyttäjällä jo vahva riippuvuus ja tuhoaako aineet aivoja ja heikentävätkö sydäntä?
Ystävästä huolestunut
babydontcry
0
69
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684