ladut

3edc

Olen nähnyt hihtäjiä kirkon lähistöllä mutta mistä paikasta hiihtoladut alkaa ja kuinka pitkiä? Onko tuo samaa latua Uhomäen?

42

1126

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Latu kiertää kirkon pohjoispuolitse lähtien Huvilakadun varrelta tai järven rantamilta. Se menee mäen yli länteen ja sitten mäen alla luoteeseen pitkästi ja suon yli vasemmalle, jossa on haarautuma ja karttateline. > Uhomäki tai < Vangasjärvi.

• Anonyymi
    • Anonyymi

En tiiä pituutta mutta hyvä oli kävellä koirien kanssa eilen koko reitti. Vähän kylmä tuuli mutta pukeutumis kysymys.

• Anonyymi

Kuka hoitaisi nuo dementikot että ottaisivat sukset mukaan kun ladulle lähtevät, kun eivät itse ymmärrä ettei ladut ole tarkoitettu kävellen koiria paskattaville.

• Anonyymi

Ylipäätään kaikki hitaat hortoilijat pois laduilta. Varsinkin nyt korona-aikaan latujen tukkona kaikennäköistä hiihtäjää. Menkööt harjoittelemaan hiihtämistä järven jäälle!😠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ylipäätään kaikki hitaat hortoilijat pois laduilta. Varsinkin nyt korona-aikaan latujen tukkona kaikennäköistä hiihtäjää. Menkööt harjoittelemaan hiihtämistä järven jäälle!😠

Korona sulkee ravintolat ja salakapakka aloittaa toiminnan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korona sulkee ravintolat ja salakapakka aloittaa toiminnan.

Korona kieltää ulkonaliikkumisen joten ei ole asiakkaita salakapakoissa😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä omasta mielestään kovat hiihtäjät voi pysyä siellä uhomäellä kilpailemassa keskenään. Järvenjäällä ei ole latua ja sen mitä hiihtäjät saa tehtyä kävelijät ja moottorikelkkailijat pilaa. Luulisi että moottorikelkka ei tarvitse alleen latua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä omasta mielestään kovat hiihtäjät voi pysyä siellä uhomäellä kilpailemassa keskenään. Järvenjäällä ei ole latua ja sen mitä hiihtäjät saa tehtyä kävelijät ja moottorikelkkailijat pilaa. Luulisi että moottorikelkka ei tarvitse alleen latua.

Kirkkotien ja Alatalon kadun risteyksestä lähtee joka aamu uusi tasainen latu-ura.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän ajan mun kelkalla siellä missä huvittaa, sopii tulla neuvomaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minähän ajan mun kelkalla siellä missä huvittaa, sopii tulla neuvomaan!

Ei se muuten ihan niin ole uhoa mitä uhoat, jos sulla edes on moottorikelkkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinne järvenjäälle latua syntyy kun otat VitaeProota!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se muuten ihan niin ole uhoa mitä uhoat, jos sulla edes on moottorikelkkaa.

Mulla on kuule kolme kelkkaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinne järvenjäälle latua syntyy kun otat VitaeProota!

Nämä mielestään kovat hyötyväthän voi siirtyä hiihtelemän kilpaa vapaalla tyylillä sinne jäälle

• Anonyymi

Käy hiihtämässä niin näet onko? Urheile vähän....

• Anonyymi

Jos joku kävelee lavulla niin tökkään sauvan hanuriin.

• Anonyymi

Sulle tökkään nyrkin silmään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulle tökkään nyrkin silmään.

Vähä hankalaa sauva hanurissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähä hankalaa sauva hanurissa

Niinhän te pimpelipom miehet tykkäätte hanuriin tyrkkiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän te pimpelipom miehet tykkäätte hanuriin tyrkkiä.

Kävin hiihtämässä hame päällä Nuuvin lenkillä. Takaapäin tuli korskea mies hiihtäjä ja kaatoi minut mahalleen. Pani sitten liisterit pohjaan ja jatkoi matkaa. Tämä sattui näillä lumilla mutta kyllä piristi hiihto lenkki hiihtäjä mummoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin hiihtämässä hame päällä Nuuvin lenkillä. Takaapäin tuli korskea mies hiihtäjä ja kaatoi minut mahalleen. Pani sitten liisterit pohjaan ja jatkoi matkaa. Tämä sattui näillä lumilla mutta kyllä piristi hiihto lenkki hiihtäjä mummoa.

Tuliko harmaa liisteri VRU:n isoimmasta paikallisesta ruumista.

• Anonyymi

Kukaan ei ole tökkinyt eikä töki hanuriani millään sauvalla vaikka käytän latupohjia päivittäin koirien ulkoilutuksessa. Olen veronmaksajana oikeutettu ulkoilemaan ulkoilureiteillä vuoden ympäri vaikken tykkää hiihdosta. Samoin reiteille mahtuu mielestäni moottorikelkatkin kunhan noudattavat riittävää varovaisuutta.

• Anonyymi

Siinä yksi joka ei osaa liikkua muuta kuin paskantavan koiran perässä naapurin portin pieleen.
        Jos kuoppaisella jalanjälkiä ja koiranpaskaisella ladulla ei voi hiihtää eikä latuja tehdä näille typeryksille niille aurataan kevyenliikenteen väylät koirien vessoiksi

• Anonyymi

Juurikin noin, juurikin noin!! Suomessa on jokamiehen oikeudet liikkua joten voi kävellä ihan vapaasti. Pelloilla jos on vilja tai heinä vielä niin sen ymmärtää ettei siellä voi kävellä mutta kun lumi peittää maan niin voi ihan vapaasti liikkua siellä missä huvittaa, tehköön ladun johonkin muualle missä ei liiku kävelijöitä.

• Anonyymi

Aivan, kelkatjan vaan tamppaa yhä paremmaksi latupohjat ja hei haloo, kelkalla voi ajaa reippaasti kun sillä kyllähän kelkan äänen kulkee jo kaukaa joten hiihtäjät ehtii väistää.

• Anonyymi

Minäkin tulen sitten hiihtämään ja skeittaamaan koirapuistoon. Kusen ja väännän tortut sinne keskelle puistoa.

Minulla on oikeus, onhan se koirapuistokin rahoitettu verorahoillani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minäkin tulen sitten hiihtämään ja skeittaamaan koirapuistoon. Kusen ja väännän tortut sinne keskelle puistoa.

Minulla on oikeus, onhan se koirapuistokin rahoitettu verorahoillani.

Anna mennä vaan ja RUISKI KUNNOLLA.

• Anonyymi

Siinä taas yksi sa..... idiootti joka luulee että lupa tehdä mitä vain . Ladut ei ole tarkoitettu kävelijöille eikä koirien paskoille. Jos haluat k
      Viellä missä vain siirry keskelle Keskuskatua.

• Anonyymi

Varo sitä VR Urheilun laturaivo miestä. Kun tulee takaapäin pistää hitaan hiihtajän kontalleen jalt levälleen ja täräyttää isolla rasvarässillä liisterit sisään. Voi olla koirasi pääse irti siinä tuoksinassa vaikka kiinnipito aika alkoi 1.3.2021.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varo sitä VR Urheilun laturaivo miestä. Kun tulee takaapäin pistää hitaan hiihtajän kontalleen jalt levälleen ja täräyttää isolla rasvarässillä liisterit sisään. Voi olla koirasi pääse irti siinä tuoksinassa vaikka kiinnipito aika alkoi 1.3.2021.

Kävin tänään hiihtämässä Nuuvin lenkillä. Siellä oli koiran ulkoiluttajia nelinkontin riesaksi asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin tänään hiihtämässä Nuuvin lenkillä. Siellä oli koiran ulkoiluttajia nelinkontin riesaksi asti.

Ajattelin, että on hurmaavaa, että mies haluaa niin paljon. Hän oli kyltymätön, ja sai minut tuntemaan itseni haluttavaksi

Seksiä oli harrastettava ihan kaikkialla ja koko ajan.

Pari harrastikin paljon seksiä. Niin paljon, että hiljalleen se alkoi tuntua Veerasta jo puuduttavalta.

– Seksiä oli harrastettava ihan kaikkialla ja koko ajan. Jos vaikka menimme kaupungille ostoksille, kahville tai syömään, jossain vaiheessa hänen oli päästävä panemaan. Puolisoni tuntui koko ajan etsivän seuraavaa paikkaa harrastaa seksiä. Se ohjasi kaikkea hänen tekemistään.

Miehelle paikaksi kävi mikä vain rappukäytävästä porttikonkiin tai puistosta kerrostalon kellariin.

– Aluksi seksielämämme oli kiihkeää, mutta jossain vaiheessa siitä tuli ahdistavaa. Olin hänelle vain väline toteuttaa omaa haluaan. Jos en halunnut, en voinut kieltäytyä, koska muuten hän kiivastui ja muuttui väkivaltaiseksi. Hän soitteli minulle jopa töistä kotiin ja vaati harrastamaan puhelinseksiä.

• Anonyymi

Koiran läjä on ihan hyvää piti voidetta, alamäkeen ladulle paras sijoituskohde.

• Anonyymi

Nämä sunnuntaihiihtäjät ja muut taivastelijat voisivat ottaa omat latuvuorot, saisivat hiihtää vaan huhtikuun lopusta marraskuun alkuun ja me kuntohiihtäjät hiihtäisimme marraskuun alusta huhtikuun loppuun.

• Anonyymi

Ladut tehdään julkisilla varoilla kaikille jotka suksien kanssa ladulle menee.
        Jos tuntuu ettei vauhti ei sopiva voi painua ohi tai tehdä omat ladut omalla kustannuksella jossa saa yksityisesti hiihdellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ladut tehdään julkisilla varoilla kaikille jotka suksien kanssa ladulle menee.
        Jos tuntuu ettei vauhti ei sopiva voi painua ohi tai tehdä omat ladut omalla kustannuksella jossa saa yksityisesti hiihdellä.

No mikset sinä tee omia latujasi ja hiihtelee niillä, älä toisille niitä tyrkytä! Hitaampi väistää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikset sinä tee omia latujasi ja hiihtelee niillä, älä toisille niitä tyrkytä! Hitaampi väistää.

Kilpaladut on ihan muualla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä hiihdän siellä missä haluan piste!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä hiihdän siellä missä haluan piste!

Suksi vittuun

• Anonyymi

Mikä on syynä ettei Nuuvinlenkkiä ole yli viikkoon ajettu. Jokunen vuosi sitten Nousiaisen hiihtopalaverissa sovittiin ajojärjestys Uhonmäki, länsirinne,vehkalampi,pohjoisjoen lenkki ja sitten nuuvinladut. Tänä talvena tuota sovittua järjestystä ei ole noudatettu. Terveisin yksi hiihtäjä

• Anonyymi

Koska nyt on kesä ja hiihtokausi on talvella.Herää jo,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska nyt on kesä ja hiihtokausi on talvella.Herää jo,

Missä pieksämäellä säilytetään ladut kun hiihto kausi loppuu.Ja voiko tuoda omat ladut kesäsäilöön samaan varastoon.soita.0400 1212129

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2705
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2315
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      52
      1875
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1527
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe