Kyllä taas ottaa päähän sanan molemmissa merkityksssä. Juuri revittiin viisaudenhamma ja luusärky alkaa tekeen tuloaan, mutta kun on joskus pakotettu allekirjoittamaan vxxxn apteekkisopimus, niin lastenlääkkeillä saa pärjätä. Ei jumalauta saanu pientä askia Panacodia, kun apteekintäti ei alkanut edes yrittään saada omalääkäriä kiinni ja eipä sitä enään tähän aikaan perjantaista saakkaan. Älkää ihmeessä suostuko allekirjoittaan sitä.
Itse olen jo sekoiluni sekoillut, mutta kiva on kun joka apteekissa käsitellään kuin narkkaria. Ensimmäisenä maanantaina puran sen.
Kirottu apteekkisopimus.
Panacodxxx
0
162
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h362499- 1282313
- 1582054
- 371771
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201688- 321121
- 511037
- 86995
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24942- 114904