GTA IV lagaa!! (Vaikka ei pitäis!)

TYHMÄ IHMINEN

Peli toimii aivan mahtavasti mutta kun painaa jotain näppäintä näppäimistöstä nii se rupee lagaa! Eli mitä vittuu teen? Kaikki asetukset on minimillä. (ainaki mun mielestä)

Käyttis: Windows XP Service Pack 3

Ram: 2.0Gb

CPU: Intel(R) Core(TM) 2 CPU 6400 @ 2.13GHz

Näytönohjain: NVIDIA GeForce 8600 GS
-Video RAM 998.0 MB

Vapaa muisti: 790.8GB

Skannasin koneen http://www.systemrequirementslab.com/cyri/ avulla ja se näytti et koneen pitäs ylitää minimi vaatimukset reilusti! Joten missä vika?

13

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TYHMÄ IHMINEN

      Pitääkö tohon näytönohjaimeen ladata oikein GTA IV:tä varten tehdyt ajurit?
      Kattelin netistä et sellaasekki olis olemas.

    • Tässä kohtaa on varmaan sanottava, että kyll nimenomaan pitää lagata. Ei sillä, että kokoonpanosi olisi aivan surkea vaikka se hyvin vanhentunut onkin. Minivaatimukset se kyllä täyttää, mutta minimivaatimukset ovat aina minimivaatimukset. Ne eivät ota kantaa nopeuteen, jolla peli toimii.

      Voit siis kokeilla ladata uusimmat NVidian ajurit, jos sinulla ei niitä vielä ole. Tämä tuskin hirveästi auttaa, koska 8000-sarja on jo melko vanha eikä siihen keskitytä enää tekemään suorituskykypäivityksiä uusiin ajureihin. Lisäksi kannattaa pudottaa kaikki grafiikka-asetukset aivan minimiin, jos et ole sitä jo tehnyt.

      Mutta lohdutukseksi sanottakoon, että GTA IV on huonosti optimoitu peli ja tästä syystä se pätkii käytännössä millä tahansa kokoonpanolla, joka tästä maailmasta löytyy. Tai jos ei aivan jokaisella, niin ainakin kaikilla lukuunottamatta kaikkein nopeimpia kokoonpanoja.

    • GTAIV MISSÄ VIKA!

      GTA IV
      mo sellasta vaan kyselisin että mitä voin tehrä kun multiplayer kaatuu noin 30min välein( Fatal error 234169... tai Fatal Error SMPA60 ) olen poistanut ja asentanut uudestaan mut ei auttanut ??? Ja on uudet pelin päivitykset asennettu

      Koneessa pitäs riittää tehot:

      Käyttis Windows 7 Home 64bit
      Suoritin AMD athlon II X4 630 2.80GHz
      RAM 4,00 Gt
      NVIDIA GeForce GTS 250
      Grafiikkamuisti 2815Mt
      Vapaa muisti 890Gt

    • osaisko joku auttaa

      Itsellä on just sama ongelma

    • XXXoXXX

      Mullapa toimii moitteettomasti täysillä grafiikoilla... 3D näyttis ja on muuten hyvän näköinen!!!

    • miehenmies

      mä latasin jonku päivityksen mutta en pääse enää koko gta iv:hen!

    • Gta fani
    • css_jonne69

      Antakaapas jotain neuvoa. peli muuten toimii mutta kun painan jotain nappia awsd eli koitan liikkua kuva tökkii ku hullun mulkku eikä tuu mitään pelaamisesta.
      aikaisempi koneeni
      intel quad core 2,4ghz joku vitun paska
      2GB ddr2-800mhz
      geforce 8800
      windows xp
      tällä koneella toimi aivan mainiosti mutta uudella missä on windows7 ei tuu vittuukaa pelaamisesta
      uuen koneen osat:
      prosessori i7-2600 3,4GHZ
      ram 8GB ddr3-1333mhz
      näytökortti GTX 460
      windows 7
      elikkä tällä uudemmalla koneella peli tökkii ja takkuilee vaikka osien perusteella pitäisi pyöriä aivan mainiosti no eikä siinä viellä kaikki tein jonkun hetkenmielijohteen ja asensin tuolle vanhalle koneelleni windows 7 ja gta iv eipä enää toiminut siinäkään niinkuin oisi pitänyt että oisko teillä linkata joku hyvä päivitys tai joku millä saan korjattua tuon vian? olen myös kokeillut minimi/maxsimi graffoilla mutta ei ole vaikutusta!:/

    • helvetti!

      Ladatkaa 1.0.7.0 patch! se auttaa helve*isti!

    • gtaalagiiidfdf

      Mitä se oikein lagaa kun tulee ulos talosta? Vähä helpottaa kun kerran kuolee! Ei oo ennen lagannu! :o

    • Minäjhzsahf<ds

      Lataa 1.0.7.0 patch. Se auttaa vähän

      • Minäjhzsahf<ds

        Ohoh. Täällä olikin jo tämän tapanen kommentti :P


    • Wilxu78

      Mulle ainakin toimi ku menee suorita (koska xp) , sinne msconfig , sieltä etit Windowsin tapahtumaloki ja se pois. Sit "käytä" , "ok" ja restarttaa kone.
      Toimiko?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2675
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      103
      2252
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1729
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1583
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe