Mitä mieltä olette lajin soveltuvuudesta itsensä suojelemiseen?
Vastaukset 5
- afasgwesrh
jos sulla on vaan vastassa yksi vastustaja ilman aseita niin se toimii mutta muuten kannattaa vaan juosta
- maassa ei nysvätä
Samaa mieltä kuin edellinen kirjoittaja. Maassa ei kannata nysvää, tulee vastustajan kaveri ja potkaisee takaraivoon ja peli menetetty. Suosittelen bjj lisäksi itsepuolustukseen mm. hokuto-ryu/saksalaista jujutsua (jj2000), krav-magaa, defendoa tai vastaavia muita löytyy tähän tarkoitukseen.
Paras vaihtoehto on ottaa jalat alle, joudut vaan maksumieheksi kun vastustajalta särkyy paikat.
Sankaria ei kannata leikkiä vaikka olisit kuinka hyvä veitsi/pamppu torjuja. Blokki ja lukottaminen jne. on viimeinen mahdollisuus jos karkuun et pääse. - JarkkoMe
Valitse mieluummin Streetwise Systems, joka on ensisijaisesti itsepuolustusta, mutta siinä käytetään BJJ:n harjoitteita ja tekniikoita osana kokonaisuutta.
www.itsepuolustus.com- Seppo from Hell
Mun ei tartte treenata mitään.Kuljen aina kaupungilla Steven Seagalin ja Chuck Norriksen kanssa.Batman on usein kuskina.
- toppppppeeeee
Seppo from Hell kirjoitti:
Mun ei tartte treenata mitään.Kuljen aina kaupungilla Steven Seagalin ja Chuck Norriksen kanssa.Batman on usein kuskina.
missä kaupungissa pyöritte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 53887
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik31532Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 73446
- 33425
- 37416