Kummitytön kanssa jumppaan

Kummisetä30v

Hei

Tämmöinen asia mietityttää, niin kyselempä muiden ajatuksia. Olen vaimoni kanssa 2.5v tytön kummisetä, lapsi on vaimoni siskon. Haluaisin viedä tytön kanssani aikuinen-lapsi -jumppaan viikottain. Olisiko mielestänne outoa, että menen jumppaan kummina lapsen kanssa? Vaimoni pitää ajatusta outona, mutta uskon että lapsen vanhemmille tämä saattaisi olla OK. Ehkä vaimoni ennemminkin ajattelee miten muut jumpassa suhtautuvat, kun varmaan kaikki ovat siellä omien lastensa kanssa. Meillä itsellä ei ole vielä lapsia ja olen erittäin lapsirakas, välit kummityttöön ovat hyvät.

Outoa miettiä tässä iässä tällaista asiaa, mutta koska vaimoni uumoilee asian suhteen, niin pitää kuulostella muidenkin ajatuksia.

3

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PummiKummitus

No miksei voisi? Minusta olisi tosi mukavaa, jos lapseni kummi haluaisi jo noin pienestä pitäen olla mukana lapsen elämässä noin kivan asian merkeissä. Ja jos se on "Aikuinen-lapsi-jumppa", ei kai ole väliä onko siellä kummi vai vanhemmat?

Omat kummini ovat muistaneet minua vain lahjoin. Itse taas haluan kummina viettää aikaa lasteni kanssa. Ihana ajatus tuo jumppa!

• a

Itse vedän aikuinen-lapsi jumppia, moni lapsi käy jumpassa myös muun aikuisen kun juuri oman vanhemman. Esimerkiksi juuri kummin. Olisi varmasti mukavaa yhteistä aikaa kummallekin!

• Kummitäti & täti

Itse vietän niin paljon aikaa kaksivuotiaan kummipoikani kanssa, että saan välillä muistuttaa itselleni että lapsi ei ole oma :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      134
      3060
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1630
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      222
      1354
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1191
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1171
    6. 37
      1041
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1022
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      987
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      954
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      897
    Aihe