Hei
Tämmöinen asia mietityttää, niin kyselempä muiden ajatuksia. Olen vaimoni kanssa 2.5v tytön kummisetä, lapsi on vaimoni siskon. Haluaisin viedä tytön kanssani aikuinen-lapsi -jumppaan viikottain. Olisiko mielestänne outoa, että menen jumppaan kummina lapsen kanssa? Vaimoni pitää ajatusta outona, mutta uskon että lapsen vanhemmille tämä saattaisi olla OK. Ehkä vaimoni ennemminkin ajattelee miten muut jumpassa suhtautuvat, kun varmaan kaikki ovat siellä omien lastensa kanssa. Meillä itsellä ei ole vielä lapsia ja olen erittäin lapsirakas, välit kummityttöön ovat hyvät.
Outoa miettiä tässä iässä tällaista asiaa, mutta koska vaimoni uumoilee asian suhteen, niin pitää kuulostella muidenkin ajatuksia.
Kummitytön kanssa jumppaan
3
209
Vastaukset
- PummiKummitus
No miksei voisi? Minusta olisi tosi mukavaa, jos lapseni kummi haluaisi jo noin pienestä pitäen olla mukana lapsen elämässä noin kivan asian merkeissä. Ja jos se on "Aikuinen-lapsi-jumppa", ei kai ole väliä onko siellä kummi vai vanhemmat?
Omat kummini ovat muistaneet minua vain lahjoin. Itse taas haluan kummina viettää aikaa lasteni kanssa. Ihana ajatus tuo jumppa! - a
Itse vedän aikuinen-lapsi jumppia, moni lapsi käy jumpassa myös muun aikuisen kun juuri oman vanhemman. Esimerkiksi juuri kummin. Olisi varmasti mukavaa yhteistä aikaa kummallekin!
- Kummitäti & täti
Itse vietän niin paljon aikaa kaksivuotiaan kummipoikani kanssa, että saan välillä muistuttaa itselleni että lapsi ei ole oma :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1343060- 71630
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221354Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371041
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381022Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47954
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36897