Hei
Tämmöinen asia mietityttää, niin kyselempä muiden ajatuksia. Olen vaimoni kanssa 2.5v tytön kummisetä, lapsi on vaimoni siskon. Haluaisin viedä tytön kanssani aikuinen-lapsi -jumppaan viikottain. Olisiko mielestänne outoa, että menen jumppaan kummina lapsen kanssa? Vaimoni pitää ajatusta outona, mutta uskon että lapsen vanhemmille tämä saattaisi olla OK. Ehkä vaimoni ennemminkin ajattelee miten muut jumpassa suhtautuvat, kun varmaan kaikki ovat siellä omien lastensa kanssa. Meillä itsellä ei ole vielä lapsia ja olen erittäin lapsirakas, välit kummityttöön ovat hyvät.
Outoa miettiä tässä iässä tällaista asiaa, mutta koska vaimoni uumoilee asian suhteen, niin pitää kuulostella muidenkin ajatuksia.
Kummitytön kanssa jumppaan
3
257
Vastaukset
- PummiKummitus
No miksei voisi? Minusta olisi tosi mukavaa, jos lapseni kummi haluaisi jo noin pienestä pitäen olla mukana lapsen elämässä noin kivan asian merkeissä. Ja jos se on "Aikuinen-lapsi-jumppa", ei kai ole väliä onko siellä kummi vai vanhemmat?
Omat kummini ovat muistaneet minua vain lahjoin. Itse taas haluan kummina viettää aikaa lasteni kanssa. Ihana ajatus tuo jumppa! - a
Itse vedän aikuinen-lapsi jumppia, moni lapsi käy jumpassa myös muun aikuisen kun juuri oman vanhemman. Esimerkiksi juuri kummin. Olisi varmasti mukavaa yhteistä aikaa kummallekin!
- Kummitäti & täti
Itse vietän niin paljon aikaa kaksivuotiaan kummipoikani kanssa, että saan välillä muistuttaa itselleni että lapsi ei ole oma :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611029- 428377
- 1275300
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 333167
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352041- 281796