Iskulause roskiksiin

Jos sinulla olisi valta laittaa roskiksiin joku iskulause
(sen lisäksi että me fiksut laittaisimme isommat roskikset toki tuonne teiden varsille)
niin mikä se sinulla olisi?
Minä laittaisin että:

tuo jätöksesi tänne
me hoidamme loput

10

1219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fiksut laittaa

Laitetaan jotta ÄÄNESTÄ PERSUA ! se ei aja mersua.

• lasseeees

Ei kyllä ole mukavaa roskisten tyhjääjille jos ihmiset rupeavat kantamaan paskaansa roskiksiin.

Niihin pitäisi laittaa selvät ohjeet mikä kuuluu roskikseen ja mikä lajittelupisteisiin.
      Lajittelupisteisiin myös tarkemmat ohjeet mikä mihinkin kuuluu, ja mitä mihinkin lootaan ei saa laittaa.

• Nestori 57

Niin ja kun tehdään riittävän monimutkaiseksi roskat löytyy entistä varmemmin levähdyspaikoilta ja tienvarsilta.

• Sen verran olen jo maailmaa nähnyt että voin rauhoittaa sinua siitä etteivät ihmiset omia paskojaan sinne roskiin tunge, liian hankalaa.
        Riittää hyvin jos se tupakka-aski tai karkkipaperi tai tölkki jaksetaan jotenkuten sinne tunkea, sixpack-pahvit onkin jo vaikeampi juttu kun ne on lähes postilaatikon kokoisia ne roskikset. Ohjeita on turha laittaa kun ei niissä ole eri roskille eri roskista, kaikki samaan, mieluiten kuitenkin roskikseen kuin maahan tai metsään heitellen.

• vantikselle hommii

no mutta silloin on Vantiksella hommia, jos ei roskia niin hänen elämä olisi tarkotuksetonta.

Hyvä
      iskevä slogan olisi hyvä. Älä kuse tänne, se kuulostaa hyvältä.

• Elämä saisi tarkoituksen jos roskat alkaisi olla korjattu niille kuuluville roskiksille käsiteltäväksi edelleen, sen tiedät itsekin mutta sinua ärsyttää kun muistutan asiasta yhä uudelleen ja uudelleen. Ikävä kyllä minun toivomani linja taitaa jäädä toteutumatta mutta en silti luovuta tai ala itse heitellä pitkin poikin omia roskiani.
        Opittavaa on sitäpaitsi minullakin ja paljon mutta senverran jo osaan että tiedän mitä ei tulisi heittää luontoon muiden ja itsen riesaksi.

• .

vain omia tapojaan voi korjata.

tieto lisää taitoa.

• kiireinen autoilija

Hienosto sanottu ja siitä tuli mieleeni että olisi mukavaa kun tollanen Vantis asuisi naapuriassa, voisi heittää kaikki autoon kertyneet roskat ikkunasta pihalle, kun Vantis ne kuitenkin korjaisi pois. Nyt joutuu bensiksella tankatessa tyhjentää bensiksen roskiksiin , sellasessa on iso homma. Niinpä joskus nakkaan kuitenkin ikkunasta pihalle, vaan olisi parempi kun joku ne heti korjaisi.

• älä_yriotää

lol lälä koita saada ilmasia vastauksia (9.99)

• ThunderD

Biokaasu keräys pisteitä voisi laittaa viereen olisi kaikille jotain?!?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      134
      1728
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      40
      1648
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      63
      1410
    4. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      68
      1305
    5. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      209
      1144
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      277
      1097
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      70
      1083
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      19
      958
    9. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      74
      955
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      888
    Aihe