Jos sinulla olisi valta laittaa roskiksiin joku iskulause
(sen lisäksi että me fiksut laittaisimme isommat roskikset toki tuonne teiden varsille)
niin mikä se sinulla olisi?
Minä laittaisin että:
tuo jätöksesi tänne
me hoidamme loput
Iskulause roskiksiin
10
1227
Vastaukset
- fiksut laittaa
Laitetaan jotta ÄÄNESTÄ PERSUA ! se ei aja mersua.
- lasseeees
Ei kyllä ole mukavaa roskisten tyhjääjille jos ihmiset rupeavat kantamaan paskaansa roskiksiin.
Niihin pitäisi laittaa selvät ohjeet mikä kuuluu roskikseen ja mikä lajittelupisteisiin.
Lajittelupisteisiin myös tarkemmat ohjeet mikä mihinkin kuuluu, ja mitä mihinkin lootaan ei saa laittaa.- Nestori 57
Niin ja kun tehdään riittävän monimutkaiseksi roskat löytyy entistä varmemmin levähdyspaikoilta ja tienvarsilta.
Sen verran olen jo maailmaa nähnyt että voin rauhoittaa sinua siitä etteivät ihmiset omia paskojaan sinne roskiin tunge, liian hankalaa.
Riittää hyvin jos se tupakka-aski tai karkkipaperi tai tölkki jaksetaan jotenkuten sinne tunkea, sixpack-pahvit onkin jo vaikeampi juttu kun ne on lähes postilaatikon kokoisia ne roskikset. Ohjeita on turha laittaa kun ei niissä ole eri roskille eri roskista, kaikki samaan, mieluiten kuitenkin roskikseen kuin maahan tai metsään heitellen.
- vantikselle hommii
no mutta silloin on Vantiksella hommia, jos ei roskia niin hänen elämä olisi tarkotuksetonta.
Hyvä
iskevä slogan olisi hyvä. Älä kuse tänne, se kuulostaa hyvältä.Elämä saisi tarkoituksen jos roskat alkaisi olla korjattu niille kuuluville roskiksille käsiteltäväksi edelleen, sen tiedät itsekin mutta sinua ärsyttää kun muistutan asiasta yhä uudelleen ja uudelleen. Ikävä kyllä minun toivomani linja taitaa jäädä toteutumatta mutta en silti luovuta tai ala itse heitellä pitkin poikin omia roskiani.
Opittavaa on sitäpaitsi minullakin ja paljon mutta senverran jo osaan että tiedän mitä ei tulisi heittää luontoon muiden ja itsen riesaksi.
- .
vain omia tapojaan voi korjata.
tieto lisää taitoa. - kiireinen autoilija
Hienosto sanottu ja siitä tuli mieleeni että olisi mukavaa kun tollanen Vantis asuisi naapuriassa, voisi heittää kaikki autoon kertyneet roskat ikkunasta pihalle, kun Vantis ne kuitenkin korjaisi pois. Nyt joutuu bensiksella tankatessa tyhjentää bensiksen roskiksiin , sellasessa on iso homma. Niinpä joskus nakkaan kuitenkin ikkunasta pihalle, vaan olisi parempi kun joku ne heti korjaisi.
- älä_yriotää
lol lälä koita saada ilmasia vastauksia (9.99)
- ThunderD
Biokaasu keräys pisteitä voisi laittaa viereen olisi kaikille jotain?!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861580
- 721207
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741105Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46802
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769