Tämän haalistuvan lumen alta
nousevat ilakoimaan entisajan
muistot
vaistot
aistien koskettavan
nykyisyyden tunnelman
kuin hiljaa ojentuva käsi
hapuillen
aristellen orastavaa lämpöä
ja menneistä tuhkauurnista
versoaa kevään ensi tuulahdukset.
Kevään tuulahdus
11
256
Vastaukset
- Kauris-62
tässä voi ihan aistia tulevan kevään
kiitos dolan !Hei Kauris - Kiitos !
Tämä tuli aika nopeana mieleeni että pyrki ulos
tälle palstalle kun tuosta edellisestä oli jo aikaa
kulunutkin,milloin olen tänne kirjoittanut.
Voisi sanoa kuin tavallaan kuvaa entisen ja
nykyisyyden kohtaamisesta.
Kiitos Sinulle ja katsellaan tulevaisuutta
myönteisin silmin.
Hyvää viikkoa toivotan samalla.
- *laudi*
alta lumen ja jään
kohti uutta ..
kevättä, joka jo nyt muistuttaa
meitä olemassaolostaan
kohta aivan kohta on pestävä ikkunat
vaihdettava verhot ja avattava aistit
uusille väreille
lintujen laululle
ja auringolle
Kiitos dolan :)Hyvältä tuntuu Sinutkin tässä nähdä ja viimeisestä
tapaamisestamme on kulunut pitkä tovi.
Kuin myös tullut mieleeni että mitähän sinnepäin
oikein kuuluu ja miten elämäsi soljuu siellä
Pohjoisessa ?
Niin tuttua ovat tuossa sanasesi ja toivokaamme
että vielä täälläkin tapaisimme kuin siihen hyvään
aikaan kaikesta huolimatta.
Hyviä muistoja ei voi unohtaa !
Kiitos Sinulle ja Hyviä kevään Aurinkoisia päiviä.
- Liona32-
Raikas kevään ttuulahduksesi oli kaunista ja syvällistä
runoutta herkkien ennen lukemattomien lauseiden rakenteella
kirjoitettu.
Ihana runo, ihana kevät, kiitos sinulle dolan!Muistan kun taannoin toivoit minun tänne kirjoittavan,
mieleeni tuo jäi ja se oli myös "osasyynä" kirjoittamiseeni.
Sitä jopa useinkin miettii että mitähän kuin miten sitä
kirjoittaisi kuin odottaen jotain määrätynkaltaista tekstiä
itsestään,jota voisi ikäänkuin tarjota luettavaksi.
Oli tämän tekstin vuoro ilmaantua tänne ja tätä en kauaa
miettinyt,sillä tämä syntyi kuin siinä hetkessä ja niin
vaivottomasti.
Kiitän Sinua ja katsellaan kevättä avoimin mielin kuin silminkin.
- SiiRi.
Vihdoinkin!
Olisi vielä voinut lisätä tuohon loppuun. :)
Kyllä sitä kevättä on odotettukin, kunhan vielä nuo lumet sulaisivat.
Tykkäsin.Tämä aika on vielä kovin vaihtelevaa mutta niin tulipalopakkaset kuin lumitulvatkin ovat ehkä muisto vain. Toivottavasti !
Ai tuo - Vihdoinkin - jäi pois minulta,kas kummaa kun ei tullut mieleeni mutta
hyvä kun muistutit ja lisäsit,jos siitä alkaisi kevät tulla todenteolla.
Ei kyllä ainakaan yli 10v.ole tullut lunta näin paljon kuin juuri nyt on.
Kiitos Sinulle kommentistasi SiiRi ja muuten nyt on harvinaisen paljon uv-säteilyä,johtunee otsonikadosta.
Kiitos "kevään tuulahduksesta"
Sait silmäni kostumaan.
Muistoihin kun halajan.
Nuorena ei ehdi muistela.
Oliko niitä muistoja.
Vanhetessa huomaa
vain muistelevansa niitä muistoja.
Elämä on "ojentuva käsi"
Kiitos runostasiTervehdys Margi ja niin kuin ollaan vanhoja tuttuja,joita on hyvä täälläkin vielä nähdä.
Kyllä nuo muistot kuin muutoinkin ihmiselämässä ovat veikeitä ja mitä ne mahtavatkaan meille tehdä kun eri muistot saavat meistä vallan - sopuisasti.
Ja tämä keski-ikä kuin ensisaranat vanhuudenporteille kun nuoruus on muisto vain että yhä enemmän jopa konkreettisesti ymmärtää kun vanhukset puhuvat omista nuoruusvuosistaan.
Upeasti lausahdat : Elämä on kuin ojentuva käsi ja ehkäpä nyt saattanet kulkea Filosofisilla sivuilla niin Elämän kuin kirjankin syvänteissä,
niissä kuitenkin : Aurinkoa Taivaalla !
Muutoin : Ojentuva käsi olisi runonkin aiheena hyväksi.
Lämmin Kiitos Sinulle Margi ja en minä unohda.
Veitikkamainen hymy.
Kuun sirppi.
Tummuva taivas.
Olisiko tarvis.
Ajatella aikaa.
Menevien .
Tulevien aikojen.
Matkaa runojen maailmaan.
Sinne missä olla saa.
Ihan oma itsensä.
Ilman mitään esimerkkiä.
Yhdessä ja erikseen.
Katoamatta kuitenkaan.
Unohtamatta.
Sinua.
Minua ja meitä.
Kaikkia kasvottomia.
Rakkaudella muistellen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115926- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48549- 72483
