Eli siis otin selvää tuolta TV-maksu sivulta että mitä pitäisi olla, jotta siitä voitaisiin maksuttaa:
# digitelevisiolla tai televisiolla johon on liitetty digisovitin
# satelliittivastaanottimella
# kännykkätelevisiolla (DVB-H)
# internetin kautta vastaanotetut televisiokanavat.
Eli tuli mieleen, että jos ei omista televisiota mutta omistaa tietokoneen(johon ei kuitenkaan ole digiboxia) mutta internet on.
Eli kysymys kuuluu: tarviiko minun maksaa TV-lupa maksua ja mitä se tarkastaja mahtaa sanoa kun tulevat käymään?
Telvisiolupa maksuista
4
219
Vastaukset
- ???
Otit selvää ja silti tarvii täältä kysellä ?!
- Työtön opiskelija
Mutta epäselväks jäi kun tuol sivulla puhuttiin että nettilähetyksistä(niin eli meinako se että areenan netti sivutkin kuuluvat tohon? elikkä voivat perustella maksua tolla?
Miksi tätä samaa kysymystä pitää jonkin kysy melkein joka päivä? Yle Areenasta ei tarvitse maksaa TV-maksua, joskin joitain ohjelmia ei voi katsoa ilman maksun maksamista.
TV-maksu pitää maksaa jos on TV-kaista tai siihen verrattava palvelu, jolla TV-ohjelmia voi katsoa reaaliajassa tietokoneella.
- Työtön opiskelija
Kiitos vastauksista. asia ymmärretty ja pahoitteluni en katsonut tarkkaan tätä palstaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368