Kypärästä kypärään

N-Com ???

Kevätaurinko hehkuttelee ja pyörä(t) on huolettu odottamaan
ajokautta, mutta kypäräpuhelinpari olisi vielä hankittava jotta
eukko pitäisi kädet stongalla eikä huitoisi niin paljoa...
siis rakas naispuoliskoni sai oman kulkupelin ja poistui
takapenkiltä omalle etupenkille.

Eli kokemuksia ja suosituksia langattomista kypäräpuhelimista,
navin ja GSM liitännällä.. eikä se mp3 liitäntäkään olisi paha,
saa jotain muutakin kuulla kuin... no, jääköön se sanomati.

2

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scala Rider Q2 on ainakin itselläni toiminut. Käytän puhelimia sekä siviilissä että ajo-opetuksessa töissä. Akku kestää puhumista 8 tuntia eikä ole sää herkkä.
      Jos ei kiinnosta koko aikaa kuunnella toista osapuolta voi puhelimen näppästä radiolle. (nova kuuluu kautta maan) muita joutuu vähä haeskelemaan,Vaimo voi myös äänikomennolla katkaista hyvän musiikki kappaleen joka jatkuu automaattisesti kun vaino hiljenee:))
      Tuon voi myös kytkeä niin että vaimo voi huutaa naamapunaisena etkä sä kuule.
      Siihen voi myös bluutuutilla kytkee puhelimen niin voi ajaessa lörpötellä kaverille:)
      Navinkin siihen sai muistaakseni kytkettyä- en tosin ole tarvinnut.
      Pyörästä pyörään kuuluu vielä satasen nopeudessa, mutta puhelin keskustelu menee huutamiseksi 80 pin nopeudessa.
      Olen tilannut tuolta :http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?valikko=kypsetit&sivu=kypsetit.q2tupla&tuote=Y
      7 sarjaa ja vain yhdestä on puomi murtunut oppilaan väkivaltaisen vääntelyn johdosta. Puhelimet ovat helppo asentaa monenlaiseen kypärään ja johdot saa ainakin shoen kypärissä integroitua niin ettei niitä edes huomaa. Ainoastaan mokkulan kypärän poskessa näkee. Hiukan kranttu tuo on siitä mihin kohtaan kypärää mokkulan kiinnittää koska toiseen kypärään laittaessa asensin sen liian taakse (lähemmäksi takaraivoa) ja siihen ainakin tuuli kävi niin että radiokanava teki oharit välillä. Nythän markkinoille on myös tullut tuosta Q4 malli mutta en ole ehtinyt vielä perehtyä sen eroavaisuuksiin..hintaa ainakin on reilusti enemmän joten tuskin se huonompikaan on.
      En saa edes provikkaa yllä olevasta mainoksesta mutta itse olen ollut tyytyväinen valintaani...parempi se oli kun midlandin versio joka pätki ja räki niin että meinas hermot mennä.

    • Off ja koff=kesä

      Mitä siun eukkos huithoo, eiköö se käytä ohvia?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2763
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2110
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1741
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1735
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    8. 114
      1699
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe