Kypärästä kypärään

N-Com ???

Kevätaurinko hehkuttelee ja pyörä(t) on huolettu odottamaan
ajokautta, mutta kypäräpuhelinpari olisi vielä hankittava jotta
eukko pitäisi kädet stongalla eikä huitoisi niin paljoa...
siis rakas naispuoliskoni sai oman kulkupelin ja poistui
takapenkiltä omalle etupenkille.

Eli kokemuksia ja suosituksia langattomista kypäräpuhelimista,
navin ja GSM liitännällä.. eikä se mp3 liitäntäkään olisi paha,
saa jotain muutakin kuulla kuin... no, jääköön se sanomati.

2

282

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scala Rider Q2 on ainakin itselläni toiminut. Käytän puhelimia sekä siviilissä että ajo-opetuksessa töissä. Akku kestää puhumista 8 tuntia eikä ole sää herkkä.
      Jos ei kiinnosta koko aikaa kuunnella toista osapuolta voi puhelimen näppästä radiolle. (nova kuuluu kautta maan) muita joutuu vähä haeskelemaan,Vaimo voi myös äänikomennolla katkaista hyvän musiikki kappaleen joka jatkuu automaattisesti kun vaino hiljenee:))
      Tuon voi myös kytkeä niin että vaimo voi huutaa naamapunaisena etkä sä kuule.
      Siihen voi myös bluutuutilla kytkee puhelimen niin voi ajaessa lörpötellä kaverille:)
      Navinkin siihen sai muistaakseni kytkettyä- en tosin ole tarvinnut.
      Pyörästä pyörään kuuluu vielä satasen nopeudessa, mutta puhelin keskustelu menee huutamiseksi 80 pin nopeudessa.
      Olen tilannut tuolta :http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?valikko=kypsetit&sivu=kypsetit.q2tupla&tuote=Y
      7 sarjaa ja vain yhdestä on puomi murtunut oppilaan väkivaltaisen vääntelyn johdosta. Puhelimet ovat helppo asentaa monenlaiseen kypärään ja johdot saa ainakin shoen kypärissä integroitua niin ettei niitä edes huomaa. Ainoastaan mokkulan kypärän poskessa näkee. Hiukan kranttu tuo on siitä mihin kohtaan kypärää mokkulan kiinnittää koska toiseen kypärään laittaessa asensin sen liian taakse (lähemmäksi takaraivoa) ja siihen ainakin tuuli kävi niin että radiokanava teki oharit välillä. Nythän markkinoille on myös tullut tuosta Q4 malli mutta en ole ehtinyt vielä perehtyä sen eroavaisuuksiin..hintaa ainakin on reilusti enemmän joten tuskin se huonompikaan on.
      En saa edes provikkaa yllä olevasta mainoksesta mutta itse olen ollut tyytyväinen valintaani...parempi se oli kun midlandin versio joka pätki ja räki niin että meinas hermot mennä.

• Off ja koff=kesä

Mitä siun eukkos huithoo, eiköö se käytä ohvia?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      90
      2153
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      22
      2141
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      47
      1917
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      213
      1452
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1349
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      30
      1326
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1131
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1026
    10. Aivottomat

Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie
      Kuhmo
      23
      867
    Aihe