Onkohan keskenmeno?

jennijuu1

Hei, tämä ehkä vaan toiveajattelua ja aika selvältä tilanne vaikuttaa, mutta jos jollain on samankaltaisia kokemuksia, niin kiitos tänne kirjoittakaa, josko h elpottais mielenrauhaa?

Mulla nyt rv6 alkamassa eli tositosi alussa ollaan. Mulla ei yhtään onnistunutta raskautta takana, olen saanut 3 keskenmenoa puolentoistavuoden sisään. No nyt sitten tilanteessa ollaan taas ja ollut rajut pahat olot yms, jo tässä vaiheessa. Elämä on järjestyksessä ja muutenkin olisi niin sopiva aika vauvalle nyt.

Tänä aamuna mulla alkoi sitten kovat supistelut, ja verta tulee jonkin verran, lähinnä pyyhkiessä, mutta ei kunnolla vuoda. Koskee alavatsaan ja selkään, tosi väsyttävä olo. Onkohan tämä nyt sit ihan selkee keskenmeno jällehen kerran vai onko mahdollista että olis ns. alkuvuotoa? Soittelisin neuvolaan, mutta näin vklp ei pysty. :/

2

273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • magicalangel

      kuulostaisi ainakin vain alkuvuodolta, mutta tottakai siinäkin on se keskenmenon riski.. Minulla oli myös joskus samanlaisia oireita kun olin raskaana, mutta hyvin onnistui loppujen lopuksi.. Lääkärissä minulle suositeltiin vain paljon lepoa, mikä on todella tärkeää tuollaisessa tilanteessa. kuin myös ehdottelivat että pitäisi syödä raskaus ajan vitamiineja, eräs ystäväni kertoi sellaisen vinkin että kuuntelee jotain rauhallista musiikkia ja samalla muistaa silitellä vatsaa joka päiivä, antaa ns. hellän hetken sikiölle. :) Vaikka olisi kuinka alussa, se silti tietää ja tuntee kaikki asiat niin on mahdollista rauhottaa sitä tilannetta. :)

      mutta toivottavasti raskautesi sujuisi tällä kertaa ja saisit ihanan pianokaisen.

    • Anteeksi nyt vain...

      Ja pahoittelut aloittajalle tulavatsa kielenkäytöksestäni...
      Mutta mitä hiton paskaa taikaenkeli selittää???

      "Vaikka olisi kuinka alussa, se silti tietää ja tuntee kaikki asiat niin on mahdollista rauhottaa sitä tilannetta. :)"
      Keskenmenoon ET voi vaikuttaa! Ei se alkio sitä tajua että "hei, mun äiti silittää masua ja tykkää musta ja rakastaa mua, tarraanpa kovemmin kiinni kohdun seinään niin en tipu kyydistä".

      Siissus mitä vatipäitä riittää.. ja mitä selityksiä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5066
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe