Männä kesänä kävin viettämässä iltaa kansanmusiikin tiimoilta ja iltarientojen aikana tuli paikallinen likka jututtamaan. No ei aikaakaan kun viereen pamahti pari kaustislaista ilmeisen mustasukkaista karpaasia haastahan riitaa. Ei auttanu mun eikä paikallisen likankaan järkipuhe kun pojat halusivat oikiasti tapella, minä en. Pari kaustislaista olisinkin laittanu nippuun mutta sitten niitä alkoi tulla jostain lisää. Oli pakko ottaa kohtuu nopiat hatkat. Tilanteen jälkeen näin saman likan uudestaan ja kysyin olikohan jommankumman poikakaveri kyseessä kun olivat jätkät noin kuumana, vastaus oli jyrkkä ei. Ensvuonna jos saatte festarit kasaan niin pitää varmaan ottaa muutama henkivartija joukkoon. Opetetaan tarvittaessa paikallisia käyttäytymään ja kuinka ollahan vieraanvaraisia. Sapettaa tuommonen raukkamaisuus.
Festivaaleista ja kaustislaisista
Ilmajoen komistus
0
149
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473572
- 1053365
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342601Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262298- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 261201
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91068