gizmon lehtiimperiumi

dunputz

vielako taydellinen huijaritoimittaja monsiour keronen kirjoittaa paskajuttujaan Pattayalla? ns lehteensa ?
kirjoitta mita vaan kenesta vaan jos vain mainostaa hanen korkeakultturilehdessaan

85

2911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huijaritoimittaja ??

      Perustele näkemyksesi!

    • --||--

      Thaipaleella


      on hyvä lehti

      • arswiping

        liian kovaa paperia hanurin pyyhkimiseen, mutta kylla silla voi pahimmat pyyhkia pois. muuhun ei kelpaa, ei edes sytykkeeksi.kun palaa niin huonosti.


      • Nykysuomensanakirja
        arswiping kirjoitti:

        liian kovaa paperia hanurin pyyhkimiseen, mutta kylla silla voi pahimmat pyyhkia pois. muuhun ei kelpaa, ei edes sytykkeeksi.kun palaa niin huonosti.

        lueppa tuo läpi ajatuksella

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Alkoholismi


    • Pokzu

      Mä oon kylläkin kuullu et tää tyyppi on enemmän täyspäivänen juoppo ku mikään toimittaja. Ei osaa edes taikkua ja silti on jotain mukamas tietävinään niiden touhuista. Ja ihan oikeesti, mitä hyvää sen lehdessä muka on ? Ihan samaa mieltä ku tää eka viesti

      • J.A.K.

        "oon kylläkin kuullu että...." jne jne.
        Toivottavasti olisit kirjoittanut että tiedät et tää tyyppi jne. jne. niin otaisiin saatu heti viranomaistoimet vauhtiin.
        Eli, lyhyesti ja ytimekkäästi: jos et tiedä mitään itse niin pidä suusi kiini.


      • SKDL PATTAYA
        J.A.K. kirjoitti:

        "oon kylläkin kuullu että...." jne jne.
        Toivottavasti olisit kirjoittanut että tiedät et tää tyyppi jne. jne. niin otaisiin saatu heti viranomaistoimet vauhtiin.
        Eli, lyhyesti ja ytimekkäästi: jos et tiedä mitään itse niin pidä suusi kiini.

        MITI SE SUOMI KOMMUNISTI PATTAYALLA TEKEE VITUTTAAKO ,ALOITTAJAA TARKOITAN. LEHTI ON MIELESTÄNI ASIALLISTA LUETTAVAA JA TULEE MYÖS SUOMESSAKIN LUETTUA/TILATTUA. TILAA SINÄ KOMMARI VAAN PUOLUE LEHTIÄ


      • kiukutteleva nyhverö
        SKDL PATTAYA kirjoitti:

        MITI SE SUOMI KOMMUNISTI PATTAYALLA TEKEE VITUTTAAKO ,ALOITTAJAA TARKOITAN. LEHTI ON MIELESTÄNI ASIALLISTA LUETTAVAA JA TULEE MYÖS SUOMESSAKIN LUETTUA/TILATTUA. TILAA SINÄ KOMMARI VAAN PUOLUE LEHTIÄ

        Joo ihan kuin rivien välista loistaisi kateus ja kauna. onhan nuo katkerat komutkin ihmisiä ,varmaan joku EX- ay aktivisti .onnea ja menestystä vakaumukselle aloittaja


      • turismos
        J.A.K. kirjoitti:

        "oon kylläkin kuullu että...." jne jne.
        Toivottavasti olisit kirjoittanut että tiedät et tää tyyppi jne. jne. niin otaisiin saatu heti viranomaistoimet vauhtiin.
        Eli, lyhyesti ja ytimekkäästi: jos et tiedä mitään itse niin pidä suusi kiini.

        samaa olen kuullut minakin. paaosa suomalaisista on niin osaavinaan thaita,mutta eivat osaa edes omaan nimeaan kirjoittaa tai ymmarra luettua tekstia, nama ovat pahimman luokan turisteja


    • mitä täällä itket

      Onko yksi suomalaisia palveleva HYVÄ lehti jokin imperiumi ???

      Kyllä täällä yrittää saa, tule ja perusta omasi !!

    • trv256

      Sen minkä oon lukenu tän Gizmo-urpon käännöksiä muiden kirjoittamista jutuista ni samaan journalismiin tasoon pystyy 5/6 yli 7 vuotiaista, siis kaikki ne joiden IQ on yli 75
      Sitten nää Pattayalla "asuvat" itseään maailmankansalaisina pitävät vinkapita-cheap-charlie-idiootit, joiden maailmakuva rajoittu 1-2 suomiräkälän ja niiden ympärillä olevaan pariin go-go baariin pään taputuksen toivossa ylistävät journalisti-ikoniaan nettipalstoilla. Näillä reppanoilla on aikaa yllin kyllin kytätä suomalaisia nettisaitteja kun parempaakaan tekemistäkään ei ole, eikä rahat riitä muuhun.

      • esimerkkinä:

    • miten on ?

      Saako suomesta Thaipaleella lehteä ?

      • saakaupasta

        ei onneksi. meilla on ainakin wc-paperia.kaupasta ihan saa vaikka empoa


    • Siam House

      Siam House:STA SAI AINAKIN ENNEN. miten nyt, ei tietoa.

      Taisi mennä Thaibooksille Suomen jakelu. R-kioskilta et ainakaan saa.

      • laissi34

        ei ärrä ota mitään kuraa myytäväksi. sieltä saa sofi okasata ja muuta löaatukamaa


    • KKrt

      Kuulin et tää kydeinen paskatoimittaja ois tullu maitojunalla suomeen sossun syliin ja sen vaimoke tää maija ois lähteny huoraa jonkun engelsmannin matkaan

      • lekityle

        Ihmeen kauvanhan tää mukamnas toimittajan ketale Pattayalla pullistelikin. Mistähän äijän sais kiinni kun jätti vä'hän piikkiä jälkeensä.


      • Kyrpiintynyt
        lekityle kirjoitti:

        Ihmeen kauvanhan tää mukamnas toimittajan ketale Pattayalla pullistelikin. Mistähän äijän sais kiinni kun jätti vä'hän piikkiä jälkeensä.

        Menuet baarista pattayalta!


      • aikavanhajuttu
        Kyrpiintynyt kirjoitti:

        Menuet baarista pattayalta!

        Eiköhän tuo ole 150B piikkinsä kerinnyt tän 4-5 vuoden aikana maksaa. Vai meinaakko että joku juoksee vieläkin ton 4euron velan perässä? Ei vais, ei noista Pattayan miljoona miehistä tiedä.


      • tällaistakin-sattuu
        aikavanhajuttu kirjoitti:

        Eiköhän tuo ole 150B piikkinsä kerinnyt tän 4-5 vuoden aikana maksaa. Vai meinaakko että joku juoksee vieläkin ton 4euron velan perässä? Ei vais, ei noista Pattayan miljoona miehistä tiedä.

        Joo yksi entinen kaveri joutui talousvaikeuksiin Pattayalla niin alkoi viestitellä entisille vuokralaisilleen monta kuukautta, jopa vuosien jälkeen että "ei ollut se mopo ihan ehjä kun palautit tai sohva oli rikki tai astiakaapista on kadonnut lasi ja laitteli tilinumerojaan näiden "korvausvaatimustensa" jatkeeksi ja levitteli sitten tarinaa kuinka kukakin on hänelle velkaa...

        Kaikilla tarinoilla ei siis ole tosipohjaa. Sitten nuo urhot saattaa vielä laskea mafiatyyliin omia korkojaan niiden leikkivelkojen päälle.


    • Loissakki PTTACITY

      Sossun pitäisi avata oma toimisto Pattayalla sen verran näitä tukijätkiä ja työttömiä siellä häärää.

    • Jomtienin loisia

      Joo, piikkiin ei taida koskaan tulla sitä puuttuvaa kahta tonnia. Kyllähän ryypätä saa muttei mielellään rosvota. Surullinen tapaus, henkilökohtaisesti katkera.

    • A Juhana Keronen

      Lukijoideni kehotuksesta otan vähän kantaa näihin itseäni koskeviin "tietoihin".

      1. En ole ollut suomalaisen sosiaaliturvan piirissä ainakaan 10 vuoteen, joten minun on mahdotonta palata "maitojunalla Suomeen" elämään sikäläisen sosiaaliturvan varassa.

      2. Koko tämän keskustelun on masinoinut henkilö, joka haukkuu kaikkia muita Pattayalla asuvia suomalaisia huijariksi, vaikka itse on niin feikki kuin vain feikki olla voi.

      3. Mikäli olen jollekin velkaa, (mistä en kyllä itse tiedä mitään) niin minut tavoittaa kirjakaupalta osoitteesta soi 4 Jomtien Beach Road arkisin klo 09 - 12 ja kaikki laskut maksetaan ihan niin kuin tähänkin asti on tehty. Veroja ja sotuja myöten.

      4. Te raukat ette uskalla edes kirjoittaa omalla nimellänne tänne palstalle.

      Terveisin,

      A Juhana Keronen
      "Gizmo"

      Journalistiliiton jäsen nro 24117

      • Hämäläiset (Lahti)

        Joo, tullaan Tammikuussa käymään, ei kylläkään velkoja perimään vaan katseltaisi jotain karttaprinttiä Kampotsan suuntaan. Meinattiin ottaa autoilija ja ajella parin yöpymisen reissu sinnepäin (ei Ankor Watin, sitä uutta saarikohdetta etsitään siellä lounais-kampotseassa, nimi ei taaskaan löydy muistista).

        Etukäteen ei ole kuskia tiedossa, joten jos vinkkaa löytyy, niin armolla otetaan vastaan.

        Kuten huomaat, tämä palsta on suurimmaksi osaksi jonkin tietyn sekopään administroiva (sika Amalia).

        Katselin kaksi sivua otsikoita, kaikki pelkkää provoilua.


      • Phnom Penh Beer
        Hämäläiset (Lahti) kirjoitti:

        Joo, tullaan Tammikuussa käymään, ei kylläkään velkoja perimään vaan katseltaisi jotain karttaprinttiä Kampotsan suuntaan. Meinattiin ottaa autoilija ja ajella parin yöpymisen reissu sinnepäin (ei Ankor Watin, sitä uutta saarikohdetta etsitään siellä lounais-kampotseassa, nimi ei taaskaan löydy muistista).

        Etukäteen ei ole kuskia tiedossa, joten jos vinkkaa löytyy, niin armolla otetaan vastaan.

        Kuten huomaat, tämä palsta on suurimmaksi osaksi jonkin tietyn sekopään administroiva (sika Amalia).

        Katselin kaksi sivua otsikoita, kaikki pelkkää provoilua.

        Bambu-saarillekko suunnittelette menoa.

        Täällä olisi toinenkin seurue kiinnostunut samoista seuduista.

        Milloin tammikuussa saavutte Pattikselle ?

        Voisiko ideoida mini-bussia ?


      • dunpuz II

        Mistä Ä.Keronen tietää kuka on "dunpuz" kun kaikki esiintyvät (Ä.Kerosta lukuunottamatta) nimimerkeillä ?
        Kertooko tämä jotain toimittaja Ä.Kerosen harjoittaman "laatujournalismin" tasosta ?


      • dunpuz III
        dunpuz II kirjoitti:

        Mistä Ä.Keronen tietää kuka on "dunpuz" kun kaikki esiintyvät (Ä.Kerosta lukuunottamatta) nimimerkeillä ?
        Kertooko tämä jotain toimittaja Ä.Kerosen harjoittaman "laatujournalismin" tasosta ?

        Ei taida brenkkutoimittaja selvitä aamuyhdeksäksi laskuja kirjakauppaansa maksamaan, taitaa olla vielä siinä vaiheessa juomassa aamupalaansa.
        Politzai plokkas jo blogin ja kohta varmaan immigreissöni potkasee koko deekun maasta.


      • Anonyymi

        Tämänkin tsuhna -toimittelijan jutut pelkkää paskanjauhantaa


    • yrjokaarle
    • A Juhana Keronen

      Jos sinä Ossi Viljanen olisit mies, niin kirjoittaisit näitä juttuja reilusti omalla nimelläsi niin kuin minäkin teen.

      Reilusti omalla nimellä

    • markki

      Mikäs vääntö "golfpro" Ossilla ja Juhanalla oikien on ?
      Tätäkin ketjua on jo mennyt 3 vuotta ainakin, vieläkö spedet vaikuttaa patilassa ?

      • tuossahan nuo

        Taitavat olla naapureita budhan mäkisellä, siinä koulua vastapääte.


    • huihuijari

      Mitä kaikkea täytyy tehdä että saa huijaritoimittajan tittelin ?

    • A Juhana Keronen

      Pitää kertoa huijariprolle, ettei enää osallistu tämän omituisiin vedätyksiin eikä anna niille palstatilaa

      • huihuijari

        Hyvin vastattu


    • Kiitosfotografeeraajalle
      • arkkitehtuuriKunniaan

        Myös vanhat suomalaiset asemarakennukset ovat komeita. Toki valtio on myynyt niitä yksityisasunnoiksi, jolloin hienoja aarteita on päästy pilaamaan.


    • paskinpaikkanrouno

      Noita samantyyppisiä on koko Thaimaa täynnä. Ei tarvitse mennä tuppukylään.

    • Bar-americano

      Kyllähän tuosta kerosen toiminnasta löytyy yhtä ja toista kirjallista dokumenttia... Etenkin yhdestä espanjan baari vedätyksestä...

    • eiollenkaanpaha
      • markkinahintaan

        Tuosta voisi tarjotan 40.000 e


      • lushnikihjallis
        markkinahintaan kirjoitti:

        Tuosta voisi tarjotan 40.000 e

        opettele Suomea


      • lushnikijallis
        lushnikihjallis kirjoitti:

        opettele Suomea

        En tule sinun oppilaaksi. Lauseesi ei ole oikeaoppisesti kirjoitettu.


    • hyvätKuvat
      • Lenitaoksentaa

        TENNISSUKAT JALASSA ????


    • gizmopattaya

      Näin täydellisen huijaripro Ossi Viljasen eilen Jomtienin kakkoskadulla. Ei uskaltanut edes katsoa silmiin. Tänne se kyllä kirjoittelee nimimerkeillä. Apina!

      • VissiOljanen

        siis kuka häh


    • Kari_Antero

      Siis kuka tämä Ismo vai Gizmo on? Olen Pattajalla asunut jo 15 vuotta enkä ole kuullutkaan.

    • Syöksykierreihanite

      Tämä on jo toinen viestiketju, johon Ossi Viljanen eri nimimerkeillä laittaa kommenttejaan. Olen eilen käynyt Sattahipin laivastoaseman komentajan kotona (jossa kuulemma olin ensimmäinen falangi ikinä) keskustelemassa sekä hänen että hänen asianajajansa kanssa aiheesta "Gizmon velkojat Suomi24 -palstalla" ja voin kertoa teille kaikille, että sinne "velkojainkokoukseen" tulee laivaston jengiä ja yksi asianajaja ja kun sinne tuskin ketään muuta tulee, niin sen jälkeen Ossi Viljanen saa vieraita.

      • Mustat_Pantterit

      • kaljuhomonnäkönen

        voi keronen, sinä ja sun matruusit. koska alat pärjäämään elämässä omillasi?


    • Syöksykierreihanite

      Olihan hyvä. Kiitti!

    • sputinikki

      lähtö lähenöö

    • Häirikkö-tilille

      Minusta alkaa tuntua että numeromies-Onkopoika on näiden mustamaalausjuttujen takana. Samanlaiset nimimerkit ja aloittelee pikkukirjaimilla.
      Numeromies on jo jäänyt niin monesta kaksinaamaisesta valeesta kiinni, että en ihmettelisi yhtään.
      Numeromiehen bravuureihinhan kuuluu muun muassa haukkua Pattaya maailman paskaisimmaksi likatunkioksi, jossa ei ole mitään muuta kuin murhetta ja huoria. Silti hän kertoo käyvänsä siellä kuudesti vuodessa, aina kun NASAn hommiltaan ehtii, ja hänellä on välillä kaksikin vaimoa mukanaan.
      Haluan nähdä tuon palstatrollin naaman, jahka se löydetään.

      • Tankosuorana

        Sinä ja numeromiehet, onkopojat ja amaliat ja mitä vielä kuvittelet olevan

        Hae apua ongelmiisi, resuperse


      • Sepässe
        Tankosuorana kirjoitti:

        Sinä ja numeromiehet, onkopojat ja amaliat ja mitä vielä kuvittelet olevan

        Hae apua ongelmiisi, resuperse

        Tuo varmisti viimeistään


      • Lerppahansesiellä
        Tankosuorana kirjoitti:

        Sinä ja numeromiehet, onkopojat ja amaliat ja mitä vielä kuvittelet olevan

        Hae apua ongelmiisi, resuperse

        Tuo varmisti asian.


      • 999666
        Lerppahansesiellä kirjoitti:

        Tuo varmisti asian.

        Laita kolmas vielä resuperse


    • thhhaimmaa

      turhanpäivästä haukkumista , mutta eihän tuo lehti kyllä mikään hääppöne ole
      ei silti tarvi asiattomuuksiin mennä
      HYvä sinänsä että joku yrittää kirjallisia töitä taikamaassa...

    • Pattayansuomalainen

      Aikoinaan meille tuli Etelä-Suomen Sanomat ja sittemmin Keskisuomalainen. Joskus tullut selailtua muitakin maakuntalehtiä. Nykyään jos sellaisen avaan niin se heikko taso iskee kasvoille samantien. Ne on vain auttamattoman vanhanaikaisia ja ilmeisesti suunnattu pyhässä yksinkertaisuudessaan vähälahjaisille kuten esimerkiksi Lerpalle.
      Et löydä niistä mitään syvällisiä analyysejä etkä pohdintoja. Niissä kirjoitetaan useimmiten toisilta kopioitu artikkeli joka on sellaista esikoulu-tasoa ilmaisultaan. "Tulipalo syttyi kello kaksi ja sitten tuli paloauto joka sai tulen sammumaan kello kolme. Tulipalossa henkilövahinkoja ei tullut.

      Jollakin hesarilla on varaa käyttää hieman enemmän toimittajiin ja sisältöön rahaa ja aikaa. Tosin en tykkää siitä että Hesari puuttuu politiikkaan. Se ei ole vapaan median tehtävä.

      Luonnollisista syistä Kerosen lehti on pieni, mutta kyllä sen sisältö pärjää vallan hyvin suomalaisille maakuntalehdille ja paikka ajoittain paremminkin kuin ne.

    • kuluttajakunnasta

      Miten se uusi lehti, kuoliko jo syntykouristuksiinsa ?

    • ProMasse

      Rahat varmaan dokattu jo moneen kertaan. Nyt vedetään jo velaksi.

    • ihailijasiforever

      Sinähän se vasta kuulostatkin raittiilta, hyvävaraiselta ja tasapainoiselta henkilöltä. On varmaan mahtavaa olla noinkin hieno ja kaunosieluinen mies?

    • PetriNurmi

      Jossain määrin mielenkiintoista juttua.

    • Coijari

      Onko tämä gizmo se lehtimies,joka väitti onecoinin kelpaavan pattayalla? Onko lehden artikkelit samanlaista potaskaa?

      • TotuudenPeppuNappi

        Kaikki sen todistetusti tietää, että minun palstan omistajan roolissani päähäirikkönä tulee tässäkin asiassa provoilla.
        Olen siis TotuustarkkailijaMaija.


    • Coijari

      Kävin lukemassa gizmon läpyskää. Onkohan äijällä menny miljardit ja biljoonat sekaisin? On ilmeisesti kääntänyt suoraan englannista billion=biljoona. Oikeasti taitaa olla billion=miljardi.

      • TotuudenPeppuNappi

        Niin, Totuus on tärkeää, en voi elää ilman sitä.
        Ei mulla sitte oikeestaan mitään muuta ookaan, kunhan vaan saan piruilla.


    • Suomibarjomtien

      Tämä samainen keronen ei ymmärrä että hänen lehtensä on ilmaisjakelulehti! Minä ja monta muuta lopetamme mainostamisen siinä lehdessä tämän lapsellisen käytöksen johdosta

    • katkeraossiviljanen

      Minä olen Ossi Viljanen ja minä olen sitä mieltä että minä olin täällä ensin ja siksi kaikkien suomalaisyrittäjien pitää maksaa minulle provikkaa kaikesta mihin ne ryhtyy. Minä saan vetää välistä kaikista hyväntekeväisyysproggiksista ja se on väärin, että sain kenkää Pattaya Expats Clubin luottamustoimista. Enkä minä omaa tytärtänikään pane kuin ihan vähän vaan ja senkin takaa päin. Minä olen Ossi "minäminäminä" Viljanen ja vaadin, että minulle tulee ne rahat, jotka minulle kuuluvat.

      • AutsTeptepMakmaak

        Hyvää takasantoo.
        Onko tämä minäminäminä sama kuin 2010 omanapanarssu vai vaan kaveruksia?


      • NaantalinVeke

        Vain minäminäminä lerppa kirjoittaa tällaista törkyä, totuttuun tapaansa.


    • kontulandoku

      kovasti kehuttiin täällä kontulan juottoloissa mutta kun itse tutustuin niin itkin ja nauroin samaan aikaan ja molemmat tuli säälistä. en voi itseäni kehua kun kaikki menee mikä tulee usein kurkasta ne mee alas. säälittävää on touhu niin minulla kuin hänellä.

      • Paranemisialerpalle

        Kerrankin lerppa itsestäsi kerrot totuutta, tuosta on hyvä jatkaa paranemista!


    • Kuin_ladon_ovi

      Bodari tässä TERVE!

      Ihan todella surkeaa juttua on tässä mediassa! Minä tulen Pattayalle ja haastan tuon surkean toimittajan penkkipunnerrus kilpailuun, jonka jälkeen juon hänet pyödän alle Black Horsessa!!!!!!

      • kuin_kassakaappi

        Hän on rikas nykyään ja ei tuhlaa aikaa köyhien bodarien huuteluihin. Hän ei nosta penkistä mitään, pelkästään pöydältä kaljapullon.


    • onkoihiminenkehittynyt
      • HankkijanMies

        oho, onpa lehdestä tullut suosittu. Kohta kotimaan suosituin ulkomaalaislehti.


    • jatkanlukemista

      Aina on ths ollut painavan sanan lehti. Tästä saisi kotimainenkin lehdistö ottaa mallia !

      Ostan lehden aina kun tule Taikkulaan ! osta sinäkin !

    • kerrallaanKO

      suomenruattaalaaset möi itse Ahvenanmaan russikoille, Airiston Helmi kerrallaan

    • paljonkäsiä

      ✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌✌

      • Ossit-ja-Villet

        Eikös toi oli V eli vittuilumerkki.


    • MasinoiPaskaa

      V niinkuin Viljanen

    • Parhaatuutiset

      Sallan Naruska, 12 pakkasta, saako lähteä Pattikselle, lehteä lukemaan?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2696
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1796
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe