Tuonne, tuonne kaipaan
Aatto Soinne
Oliko poistetuissa Siionin lauluissa?
23
22881
Vastaukset
- -tuomittu-
Ei löydy!
- Kiitos tiedosta!
Olisiko jollakin sanat tuohon lauluun.
- Lauloin kuorossa!
Tuonne tuonne kaipaan, tähti tarhain taa. Siellä siellä hohtaa, kirkkauden maa.
Ah jos kerran sinne, pääsin mä pois. Silloin silloin mulla, rauha suuri ois.
Täällä taisto riehuu, vuotaa kyyneleet. Tuskan raskaan alla, särkyy sydämet.
Siellä siellä itku, taisto taukoaa. Tuska riemuun vaihtuu, sielut levon saa.
Sinne sinne Herra, mua lastas viel. Ollos ovi mulle, valkeus ja tie.
Armos armos anna, silloin nähdä saan. Siellä siellä luonas, kirkkauden maan.- korjaus
painovirhe: 1 säe) Ah jos kerran sinne, pääsisin mä pois.
- Anonyymi
Kiitos kun löysin nämä sanat--- ne olivat sisarelleni rakkaat , hän nukkui täältä ikuisuuteen 17.10.2022
- Anonyymi
Tuo ei sitten liene "siionin laulu" joten se kuulunee vaan kirkollisiin virsiin vai kuuluuko sinnekkään, vai onko vapaiden uskontokuntien keksimä laulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kun löysin nämä sanat--- ne olivat sisarelleni rakkaat , hän nukkui täältä ikuisuuteen 17.10.2022
Kiitos! Nämä sanat ja sävel soivat tänään päässäni, sielussani.
- Kiitos sanoista!
Tiedätkö, mistä tämä laulu on peräisin, onko se jonkun hengellisen liikkeen laulu vai yleinen hengellinen laulu?
- Anonyymi
Isoisäni säveltämä ja sanoittama.
- Anonyymi
Luulen, että Heränneiden laulukirjasta Siionin virret.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Isoisäni säveltämä ja sanoittama.
Aatto Sointeen.?
- en muista enää...
Siitä minulla ei ole tietoa. Yleensä kun otimme kuoroon uuden laulun "työn alle", kuoronjohtaja kertoi laulun historiaa, mutta en sitä valitettavasti muista tämän laulun kohdalta.
Meidän kuoro lauloi tätä monesti kirkossa jumalanpalveluksessa, kun kuolleet henkilöt oli lueteltu, siis heidän muistolle. - kaunis laulu
Hautajaisissa tämäkin on laulettu
- Anonyymi
Ihana laulu, allekirjoitan joka sanan.
- Anonyymi
sininen laulukirja,löytyy sivulta 92
- Anonyymi
Mikä siinä oli vikana kun piti poistaa,?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä siinä oli vikana kun piti poistaa,?
eikö kukaan tiedä miksi jokin laulu poistetaan laulettavista !?
hohoijaa teidän kanssanne.
- Anonyymi
"Ällös anna taiston mieltäs masentaa..."
Mikä laulu, onko se jokin poistettu virsi?
Kuka muistaa, kuka tietää?- Anonyymi
Tiedän tämän laulun, meinas kyllä masentaa, mutta ihan asiaa se oli.
- Anonyymi
minä tiedän se oli rakkaus laulu väinö kuusisen kirjasta joulu puu on rakennettu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
minä tiedän se oli rakkaus laulu väinö kuusisen kirjasta joulu puu on rakennettu
huuhuaa innasen huudetut jutut
- Anonyymi
Tiedätkö sellaista laulua, jossa linja oli huono, se katkes, yksisuuntainen linja ei toimi.
- Anonyymi
Tuonne, tuonne kaipaan
https://youtube.com/playlist?list=RD9EiA7UQXwTQ&playnext=1&si=WKpeciaqqQxETreE
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.858050Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m896063Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875557Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot675486Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1134720Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1232478Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys312189Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e51339Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71334Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa431174