Oliko poistetuissa Siionin lauluissa?

tietoa kaipaava

Tuonne, tuonne kaipaan
Aatto Soinne

19

19412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -tuomittu-

Ei löydy!

• Kiitos tiedosta!

Olisiko jollakin sanat tuohon lauluun.

• Lauloin kuorossa!

Tuonne tuonne kaipaan, tähti tarhain taa. Siellä siellä hohtaa, kirkkauden maa.
      Ah jos kerran sinne, pääsin mä pois. Silloin silloin mulla, rauha suuri ois.

Täällä taisto riehuu, vuotaa kyyneleet. Tuskan raskaan alla, särkyy sydämet.
      Siellä siellä itku, taisto taukoaa. Tuska riemuun vaihtuu, sielut levon saa.

Sinne sinne Herra, mua lastas viel. Ollos ovi mulle, valkeus ja tie.
      Armos armos anna, silloin nähdä saan. Siellä siellä luonas, kirkkauden maan.

• korjaus

painovirhe: 1 säe) Ah jos kerran sinne, pääsisin mä pois.

• Anonyymi

Kiitos kun löysin nämä sanat--- ne olivat sisarelleni rakkaat , hän nukkui täältä ikuisuuteen 17.10.2022

• Anonyymi

Tuo ei sitten liene "siionin laulu" joten se kuulunee vaan kirkollisiin virsiin vai kuuluuko sinnekkään, vai onko vapaiden uskontokuntien keksimä laulu.

• Kiitos sanoista!

Tiedätkö, mistä tämä laulu on peräisin, onko se jonkun hengellisen liikkeen laulu vai yleinen hengellinen laulu?

• Anonyymi

Isoisäni säveltämä ja sanoittama.

• en muista enää...

Siitä minulla ei ole tietoa. Yleensä kun otimme kuoroon uuden laulun "työn alle", kuoronjohtaja kertoi laulun historiaa, mutta en sitä valitettavasti muista tämän laulun kohdalta.
      Meidän kuoro lauloi tätä monesti kirkossa jumalanpalveluksessa, kun kuolleet henkilöt oli lueteltu, siis heidän muistolle.

• kaunis laulu

Hautajaisissa tämäkin on laulettu

• Anonyymi

Ihana laulu, allekirjoitan joka sanan.

• Anonyymi

sininen laulukirja,löytyy sivulta 92

• Anonyymi

Mikä siinä oli vikana kun piti poistaa,?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä siinä oli vikana kun piti poistaa,?

eikö kukaan tiedä miksi jokin laulu poistetaan laulettavista !?

hohoijaa teidän kanssanne.

• Anonyymi

"Ällös anna taiston mieltäs masentaa..."
      Mikä laulu, onko se jokin poistettu virsi?
      Kuka muistaa, kuka tietää?

• Anonyymi

Tiedän tämän laulun, meinas kyllä masentaa, mutta ihan asiaa se oli.

• Anonyymi

minä tiedän se oli rakkaus laulu väinö kuusisen kirjasta joulu puu on rakennettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

minä tiedän se oli rakkaus laulu väinö kuusisen kirjasta joulu puu on rakennettu

huuhuaa innasen huudetut jutut

• Anonyymi

Tiedätkö sellaista laulua, jossa linja oli huono, se katkes, yksisuuntainen linja ei toimi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      101
      1631
    2. 210
      1507
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      1000
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      979
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      54
      797
    6. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      765
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      46
      732
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      36
      715
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      5
      712
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      54
      702
    Aihe