Sosionomi-opiskelijan kesätyöt

minne yrittää?

Oletteko te sosionomiksi opiskelevat päässeet alaan liittyviin kesätöihin helposti? Olen ensimmäisen vuoden opiskelija vasta, ja kesätyöt ovat edelleen etsinnässä... Olen etsinyt enimmäkseen ihan muita kesätöitä koska osaamista en tunne omaavani vielä mitenkään hirveästi tässä vaiheessa opintoja omaan alaan liittyen. Mietin kuitenkin, että voisikohan olla mahdollisuuksia johonkin kuitenkin päästä. Millaisia kokemuksia teillä on?

3

2749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sosionomi amk

Hei!

Olen toisen vuoden sosionomi opiskelija ja pääsin kesätyöhön (jatkuu keikkatyönä läpi vuoden) yksityiseen palvelukotiin mielenterveyskuntoutujien ohjaajaksi. Työ on 2-vuorotyötä ja paikka ei ole pk-seudulla. Palkka on g17 mukaan, eli sen 1757€ lisät.

Minulla oli sama ongelma ekana vuonna. En kokenut, että olisin ollut mitenkään valmis alan töihin. Minulla ei siis ole harjoittelujen lisäksi muuta kokemusta sos.alalta. Laitoin hakemusta ekana vuonna lastenkoteihin ym. Harvemmin ottavat kyllä ekan vuoden opiskelijoita.. Nyt tokana vuonna työhaastattelukutsuja on tullut ja tosiaan sen kesätyöpaikankin sain.

Kehitysvammapuolelle ainakin haetaan aika paljon porukkaa, esimerkiksi Eteva hakee.

Kannattaa jo tammikuussa alkaa etsimään kesätyöpaikkaa! Paikat menee todella nopeasti! Menet vaan itsevarmana haastatteluun ja tekemällä sitä oppii :-) Tsemppiä!

Kiinnostaisi kovasti paljon muut sossuopiskelijat saavat kesätöistä palkkaa ja minne on päässyt töihin..?

• si

Kesätöissä ohjaajana lastensuojelulaitoksessa. palkka 2100€ - 5%. Lisäksi tulee erilaiset työvuoroista tulevat lisät.

• Gurllllll

Haeppa Seurelle, siellä tarvitaan aina työntekijöitä! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      180
      11279
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      56
      5361
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2610
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2286
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1801
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1725
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      37
      1372
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1309
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1196
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1099
    Aihe