maalitelan pesuun kuluu turhaan kymmeniä litroja puhdasta vettä hukkaan. maalitelaa ei tarvi pestä vaan sen voi laittaa odottamaan seuraavaa maalauskertaa ehjän muovipussin sisään, jossa maali ei kuivu.
maalitela muovipussiin
6
5865
Vastaukset
Riippuu tietysti milloin se seuraava maalauskerta on ja missä lämpötilassa säilyttää.
Itse olen vesiohenteisten maalien jälkeen ensin otttanut suuremmat maalijämät lastalla pois ja laittanut yöksi veteen likoamaan, jolloin suurin osa maalista liuonnut pois.- kjh iku piu phiu
Joo. Kyllä se yön yli menee, tai kauemminkin jos laittaa kaukaloon vähän vettä. Sitten vaan sutii telan kuvaksi seinään ja alkaa maalaamaan.
Liuotinmaalit ei välttämättä toimi, tahtovat kuivua. Pitää upottaa tela liuottimeen. Vaan ainahan liottimelle on käyttöä, maalin plandaamiseen :) - P.Väyrynen
Kahdella egellä saat telan joten aivan sama on se pussissa vai paskassa.
- Anonyymi
Laadukas tela maksaa moninkertaisesti tämän. Itse käyttäisin ennemmin pussissa kuin paskassa säilytettyä telaa, tyylinsä kullakin.
- kotimaalari
tela maalikaukaloon reilun maalin kera muovipussi päälle 3kk päästä tiennyt viel mitään
- Anonyymi
Mitä et tiennyt?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579