Mikähän ihme voi olla syynä, kun ihan yllättäen reisieni sisäpinnalle on ilmestynyt punaista, kutisevaa ja hieman muusta ihosta kohollaan olevaa ihottumaa. Oma oletukseni on, että kyseessä olisi jokin yliherkkyysreaktio (pyykinpesuaine, saippua, jokin ihovoide), mutta sekään selitys ei oikein tunnu oikealta, sillä luulisi silloin ihottumaa olevan kaikkialla ihossa. Ja missään muualla kuin reisissä sitä ei ole.
Olen hoitanut tuota ihottumaa kortisonivoiteella, mikä on auttanut, mutta ihottuma ei ole kunnolla parnatunut, joten ilmeisesti jokin nyt ärsyttää ihoa, Kun vain keksisi, että mikä.
Reisissä ihottumaa
omituista
1
840
Vastaukset
- Vaiva tämäkin
Saattaapi olla samaa minullakin. Aluksi pistää hiukan, sitten ilmaantuu reiteen pieni näppy, joka saattaa saada pienen märkivän huipun. Epäilin tiettyjen tekstiilien aiheuttamaksi, mutta en ole varma. Olen hoitanut Bepanthen-salvalla jonkinlaisin tuloksin, mutta toipuminen vie pitkään. Koko juttu johti siihen, että kokeillessani basibakt-voidetta tulin lukeneeksi sen karmeista sivuvaikutuksista. Hyötyä sekin. Olen joskus osunut keskusteluketjuihin, joiden mukaan tällaisita on monillakin. Yleensä näppyjä on kerralla vain yhdestä neljään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068