Kuinka pitkä olet?

wert

Itse olen:
ikä 16v
Pituus: 171cm

Kuinka paljon olet kasvanut viimeisen vuoden sisällä?

145

7622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17v/166cm

Olen 17v ja 166cm. Viimeisen vuoden aikana olen kasvanut 1cm.

• ...*

olen 17v
        pituus 167,5 cm
        kasvanut viimisen vuoden aikana puolisen senttiä.

• en kasva enää...

Olen 152cm ja 17v.Viimeisten viiden vuoden aikana olen kasvanu 1½cm

• tytteli

ikä 13-wee
      Pituus: 161cm

en tiiä paljo oon kasvanu

• Hantta

mä oon 15w ja oon 156,8 cm ja oon kasvanu kai jotain 1 sentin :(

• pilvi
        Hantta kirjoitti:

mä oon 15w ja oon 156,8 cm ja oon kasvanu kai jotain 1 sentin :(

mä oon kans jotain 156cm ja oon 15w..:)

• minä

Ikä 16 v.
      Pituus 178 cm

• Little Girl

Ikä: 15v (89)
      Pituus: 161,jotain cm
      paljon olen kasvanut vuoden sisällä : varmaan i-2cm?

• ..tyttönen..

Juu, oon 17v ja pituutta löytyy 163 cm

Viimesen vuoden aikana oon kasvanu n. 1 cm x)

• -tytsi-

oon 15w ja pituutta löytyy 166 cm =P

kasvustani en tiiä, jonkun 0,5-1,0 cm maby

• Sandy

Oon jotai 167cm. ja 15w.

Oon kasvanu jotai 5 cm. viime vuodesta...

• Sam J

Kasvettu on joku 2-3 senttimetriä viimeisen vuoden aikana.

• girl

oon 16v ja 161cm
      en oo kasvanu enää moneen vuoteen.

• tyttönen

oon 13. oon 162cm. oon kasvanu viimisen vuoden sisällä n 11cm..

• Noora

ikä: 14w (pian 15)
      pituus: 168cm

Ja en tiedä paljonko olen viimeisen vuoden aikana kasvanut.. =)

• Jumala

Olen jumala!
        Ikää löytyy ihmiskunnan mittakaavassa 2004 vuotta.
        Pituutta löytyy 43m.
        Kasvan joka vuosi pidemmäksi kuin te.

• Hilperi
        Jumala kirjoitti:

Olen jumala!
        Ikää löytyy ihmiskunnan mittakaavassa 2004 vuotta.
        Pituutta löytyy 43m.
        Kasvan joka vuosi pidemmäksi kuin te.

Minkähän uskonnon jumala olisi 2004-vuotias?

• höhöhö
        Hilperi kirjoitti:

Minkähän uskonnon jumala olisi 2004-vuotias?

Paskanjauhajien... Tarkempaa tietoa: Jokainen jumalanpalvelus alkaa sanomalla "HOLY SHIT!"

• -Z-

17 v tyttö, pituutta 171cm
      viime vuoden aikana tullu noin sentti lisää...

• hoppichiqu

niin ja 16,5 vuotta! hekoheko...
      Enkä oo kasvanu enää pariin vuoteen yhtään senttiä.

• Tyttö

23.v/166,5cm
      En ole kasvanut enään kuudentoista ikävuoden jälkeen...

• Jätkä

184cm ja ikää on 17v oon siis poika...

• sakke

18v mies ja olen 174cm
      viimesen vuoden aikana kasvanu ½ senttiä

• n19

eli naisihminen 19 vuotta ja 179 senttiä
      en ole kasvanut enää, paitsi takapuoli on ruvennut kasvamaan.. :D

• BOY

164,öhöm... :E jotain muutaman sentin..

• nuori

ikä 19 v.
      pituus 167 cm.

• -saaju-

olen 12 ja olen 162 cm pikä

• vm.-87 (f)

173 olen, ja 17v. Viimisen vuoden aikana kasvanut 2cm. Ja siis naispuolinen.. Ennuste on 175..

• Vapaasielu

oon 14,5 vuotias poika
      ja pituutta on 177 cm

pituutta on tullu viimeisen vuoden aikana reilut 10 cm

• Poika

Oon 16v.
      Pituus: n.183cm
      Ja vuodessa ei enää hirveesti pituutta tuu mutta vähä silti ehkä 2cm

• lyhyt

vaivaset 157 lyhyt ja ikää kohta 16..viimisen vuoden aikana kasvanu vajaa kolme senttiä..

• ghghghg

Ikä: 13-vuotias
        Pituus: 174cm

Kasvanu vuodessa varmaan 5cm :/

• Rowen

Ja ikää on 21-v. En ole enää muutamaan vuoteen kasvanut.

• max

Ja 17 vuotta :-)

• Poika

188 cm ja 19 vuotta. eikä mittään hajua ole, kuinka paljon oon kasvanu ja missä ajassa :)

• everlone
        Poika kirjoitti:

188 cm ja 19 vuotta. eikä mittään hajua ole, kuinka paljon oon kasvanu ja missä ajassa :)

Mul on ihan samat, 188-189 senttiä ja 19vuotta. Tuskin oon kasvanu 16v jälkeen.

• girl

Eli olen 17v. Pituuten on 176 ja en ole kasvanut moneen vuoteen.

• Adonis

Kasvoin pituutta 19 vuotiaaksi asti :)

• Tyttönen

olen lyhyt vaan 146,5 cm ja ikää 19wee, et mun mielestä ne jotka valittaa siitä et on alle 165 cm vois miettii sitä et miltä se tuntuu niistä jotka on OIKEESTI lyhyitä!!! niin en oo kasvanut enään moneen vuoteen =)

• wilhelmiina

ikä on 17 ja pituus peräti 162 (= oon lyhyt. eenkä oo kasvanu moneen vuoteen ollenkaan. seiskalla kasvoin 5 senttiä sen jälkeen en oo kasvanu yhtään

• tytti

Ikää löytyy 18-19 vuotta ja olen 159 cm pitkä. En ole kasvanut pituutta 2-3 vuoteen. Ihanteeni olisi 155 cm, mutta eipä voi mitään :/

• jätkä 15v.

ikä on 15v.(kuten nimim. huomaat)
      pittus on n.177cm.
      oon kasvanu viimesen vuoden sisällä melkein 20 senttiä. isosisko muutti pois syksyllä, ja oon kasvanu siitä päätäni pidemmäksi...

• wqeqweqwrwer

jajaja

• lyhyehkö
        wqeqweqwrwer kirjoitti:

jajaja

Pituutta on kertynyt huimat 176.5-177cm, joka lienee hieman alle keskimääräisen pituuden.

Lisää pituutta ei todennäköisesti ole enää odotettavissa, koska en ole kasvanut kahteen vuoteen oikeastaan ollenkaan, yhteensä ehkä n. 0.5cm-1cm viimeisten kahden vuoden aikana, siinä mun huima pituuskasvu :) Viime vuoden aikana pituutta ei ole sitten tullutkaan enää milliäkään lisää, joten viimeisetkin toivon rippeet lisäpituudesta on jo heitetty. Tähän sitä sitten lopullisesti jäätiin :(

Ja ettäkö pojat kasvais vielä armeijassa? Taitaa olla täyttä huuhaata koko juttu. Enpä oikein jaksa uskoa että tästä enää mihinkään kasvaisin, koska tässä pituudessa on oltu jo 16-vuotiaasta lähtien, eikä pituuteni tästä enää mihinkään muutu :) Ja nyt ikää minulla on siis 18.

Armeijaanhan mennään usein 19-20-vuotiaana, ja usein väitetään että armeijassakin voi kasvaa vielä useammankin sentin. Tuskinpa kuitenkaan kovinkaan moni on enää kasvanut pituutta 18. ikävuoden jälkeen, tai ainakaan en tunne ketään joka olisi kasvanut.
        Joten lienee suosiolla järkevintä tunnustaa vääräksi tuo kuuluisa lause "pojathan kasvaa vielä armeijassakin". On naurettavaa uskottella tyyliin: "kyllä sä kasvat vielä armeijassakin yms.", vaikka todellisuudessa pituuskasvu on jo pysähtynyt aikoja sitten. Esimerkiksi itse tiedän, etten tule tästä enää senttiäkään kasvamaan, vaikka kuinka saisin kuulla kasvavani vielä armeijassa. On väärin luoda harhaanjohtavia mielikuvia. Nykyään nuo armeijassa tapahtuneet pituuskasvujutut lienevätkin taakse jäänyttä aikaa.

• Ohhoh toimisikohan sama pikkusiskolla. Jos käskisin hänen muuttaa pois, niin kasvaisinkoha päätäni pitemmäksi? Vai lyhenisinkö?

• lotr
        Atrky kirjoitti:

Ohhoh toimisikohan sama pikkusiskolla. Jos käskisin hänen muuttaa pois, niin kasvaisinkoha päätäni pitemmäksi? Vai lyhenisinkö?

-13 vuotta
        -174cm..

• joka kasvoi vielä
        lyhyehkö kirjoitti:

Pituutta on kertynyt huimat 176.5-177cm, joka lienee hieman alle keskimääräisen pituuden.

Lisää pituutta ei todennäköisesti ole enää odotettavissa, koska en ole kasvanut kahteen vuoteen oikeastaan ollenkaan, yhteensä ehkä n. 0.5cm-1cm viimeisten kahden vuoden aikana, siinä mun huima pituuskasvu :) Viime vuoden aikana pituutta ei ole sitten tullutkaan enää milliäkään lisää, joten viimeisetkin toivon rippeet lisäpituudesta on jo heitetty. Tähän sitä sitten lopullisesti jäätiin :(

Ja ettäkö pojat kasvais vielä armeijassa? Taitaa olla täyttä huuhaata koko juttu. Enpä oikein jaksa uskoa että tästä enää mihinkään kasvaisin, koska tässä pituudessa on oltu jo 16-vuotiaasta lähtien, eikä pituuteni tästä enää mihinkään muutu :) Ja nyt ikää minulla on siis 18.

Armeijaanhan mennään usein 19-20-vuotiaana, ja usein väitetään että armeijassakin voi kasvaa vielä useammankin sentin. Tuskinpa kuitenkaan kovinkaan moni on enää kasvanut pituutta 18. ikävuoden jälkeen, tai ainakaan en tunne ketään joka olisi kasvanut.
        Joten lienee suosiolla järkevintä tunnustaa vääräksi tuo kuuluisa lause "pojathan kasvaa vielä armeijassakin". On naurettavaa uskottella tyyliin: "kyllä sä kasvat vielä armeijassakin yms.", vaikka todellisuudessa pituuskasvu on jo pysähtynyt aikoja sitten. Esimerkiksi itse tiedän, etten tule tästä enää senttiäkään kasvamaan, vaikka kuinka saisin kuulla kasvavani vielä armeijassa. On väärin luoda harhaanjohtavia mielikuvia. Nykyään nuo armeijassa tapahtuneet pituuskasvujutut lienevätkin taakse jäänyttä aikaa.

17-vuotiaana peräti 10 cm vuoden aikana. Hänen lopulliseksi pituudeksi tuli suunnilleen 180 cm.

• everlone
        lyhyehkö kirjoitti:

Pituuskasvu on hemmetin yksilöllistä. Moon ny siinä iäs ku kaverit alkaa mennä ja tulla intistä jo kohta itekki meen. Ite kasvoin yläasteen alus ihan älyttömästi, mut siihen se jäiki, mut esim yks kaveri oli koko yläasteen ja lukion alun ihan tappi ja tuntuu et nyt se on vasta alkanu kasvaa. Se oli joku 160-70 senttinen ja nyt intis taitaa olla silmämääräsesti noin 180-185 ja uskoisin et siihe voi tulla sentti viel lisääki ennenku intti loppuu. Joillain pituuskasvu alkaa varhain, joillain möyhään.

m90

• 15v tyyppi

15v (kohta 16v), noin 187cm pitkä.

• aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ikä 16,7v ja pituus on 171-172cm olen kasvanut viimevuodesta 2 senttiä olen jätkä

• mayura

Ikää löytyy piakkoin se 16 vuotta ja pituus lienee olevan 177,5cm. Vastoin kaikkien lääkäreiden uskomuksia, kasvoin! 1,8cm tuli puolen vuoden sisällä.

• asddsadasasddff

ikä 14v pituus 179-180cm

• minasevään

oon 15,5 v ja oon 159 cm enkä kasva enään. ei mua haittaa vaikka oon lyhyt. voin ainaki huoletta käyttää korkkareit poikaystävän läsnäolles pelkäämättä et ois pidempi

• tyttömoi18v

yks samanpitune vaan :'D oon siis 168cm ja kasvupyrähdys tais olla jos tos pari vuotta sit eli en varmaan enää kasva (:

• Elikkä aikalailla

vanhus tässä joukossa, pituus 181 cm, viimeisen vuoden aikana tullut pituutta huimat 2 cm. :D

• ikään suhteutettuna

Aika paljon olet kyllä kasvanu vaikka oot jo 20v. Vähänkö oon kateellinen sulle. Ite oon 18v poika enkä oo kasvanu viimeseen kahteen vuoteen enää yhtään, en oikeastaan edes senttiäkään... Että kiva. Enkä luultavasti siis enää kasvakkaan tästä, vaikka kovasti toivoisinkin sitä. Kasvaisinpa mäki vielä noin paljon, mutta kun ei niin ei. Jäin tähän nykyiseen mittaani jo 16-vuotiaana, ja nyt 18-vuotiaana pituus on edelleen sama kuin silloin, joten mun on turha kai enää edes uneksia mistään 2cm pituuskasvusta... Mutta joo, on sitä pikku hiljaa alkanu jo hyväksymään sen ettei enää yksinkertaisesti kasva enää sentin senttiä :)

• Minulle kävi
        ikään suhteutettuna kirjoitti:

Aika paljon olet kyllä kasvanu vaikka oot jo 20v. Vähänkö oon kateellinen sulle. Ite oon 18v poika enkä oo kasvanu viimeseen kahteen vuoteen enää yhtään, en oikeastaan edes senttiäkään... Että kiva. Enkä luultavasti siis enää kasvakkaan tästä, vaikka kovasti toivoisinkin sitä. Kasvaisinpa mäki vielä noin paljon, mutta kun ei niin ei. Jäin tähän nykyiseen mittaani jo 16-vuotiaana, ja nyt 18-vuotiaana pituus on edelleen sama kuin silloin, joten mun on turha kai enää edes uneksia mistään 2cm pituuskasvusta... Mutta joo, on sitä pikku hiljaa alkanu jo hyväksymään sen ettei enää yksinkertaisesti kasva enää sentin senttiä :)

juuri niin.

• voisin vielä kasvaa?
        Minulle kävi kirjoitti:

juuri niin.

Niin olen itsekkin kuullut että voi, mutta olisikohan mulla enään mahiksia kasvaa armeijassa jos en oo nyt about kahteen vuoteen enää kasvanu ollenkaan? Pituuskasvu pysähtyi siis mulla 16-vuotiaana, ja oon siis nyt 18v.

• jjddjnvhshsrh

14v pituutta 175cm kasvanu vuoden sisäl 5 cm.

• zacharias11111

Olen 182cm
      Ikä: 16v
      Viimesen vuoden aikana olen kasvanut varmaan 1cm

• ja

tyttö olen, mikä ei tosin kai ollut yllätys.

• moiftesfws

oon 176cm ja 16v en kai oo kasvanu enää oikee

• poikuli_93

joo oon 175cm ja 16v, en tiiä paljo oon kasvanu

• juujuujuuu

oon 15v ja 160 cm..

• qwertyuiiåp

ikä: 14
      pituus: 160cm

- en tiedä. ehkä 4cm-10cm.

• jokuRANdomiii

ikää:13
      sukupuoli:tyttö
      pituus:168
      hmm varmaa semmoset...viis senttii?

• amisheppu

Itse olen:
      ikä 17v
      Pituus: 197cm

Kuinka paljon olet kasvanut viimeisen vuoden sisällä: ehkä sentti on tullu

• vieras92

Mää olen 16v poika,
        Pituutta 180cm

• Poika-93.

Itse olen 16v. ja 195cm pitkä, mutta pituuskasvun pitäisi terveydenhoitajan mukaan loppua piakkoin.

• KAKSIN

13 weeee
      olen 180cm viimeisen vuoden aikana olen kasvanut kaksi senttiä.

• YKSINkaksin

13 weeee
        olen 172cm viimeisen vuoden aikana olen kasvanut mitättömästi. ehkä banaanin.

• Whore

14v poika 177cm

• 111111111111333333333333

Ikä: 13 pituus: 166cm ja olen kasvanut noin 6-12 senttiä vuodessa.

• -----------

ikä:14v pituus:177-178cm olen kasvanut 25 senttiä vuodessa

• maskuiito
        ----------- kirjoitti:

ikä:14v pituus:177-178cm olen kasvanut 25 senttiä vuodessa

voi juman *****!!!

• Sup-Pus

Oon 13v. tyttö ja 163cm. Oon kasvanu vuoden aikana jtn 7cm:D

• mä vaan

täytän joulukuussa 13 ja oon 171 cm tyttö.. oon kasvanu vuoden aikana jotain 3cm

• 3+4=34
        mä vaan kirjoitti:

täytän joulukuussa 13 ja oon 171 cm tyttö.. oon kasvanu vuoden aikana jotain 3cm

13 v. poika ja 164,5 cm. Pituusennuste 187 tai yli, että ihan mukavasti tulee pituutta sitten myöhemmin.

• 14.183.7½

14 vee, 183cm ja pituutta tullut n. 7½cm vuodessa

• eccentr1c

tyttö oon
      ikä 13 v.
      pituus 159cm

vuoden sisällä oon kasvanu 10cm

• jbjihg

ikä:12
        pituus:164cm tai enemmänki...

viimesen vuoden sisällä oon kasvanu 8cm ehk enemmki.(ja tyttö oon)

• 11+2

Ikä 14
      Pituus 173

1 ½ cm vuoden aikana

• pituus

Ikä: 17v
      Pituus: 181cm

Viimeisen vuoden aikana kasvanut 7-8cm.

• hemuli111

13v 180cm

• Venttonspunt

Viimeisen 2 ja puolen vuoden aikana kasvanut 16,5 cm (6,6 cm:n vuosivauhti). Nykyään olen 16v ja 184 cm pitkä.

• Ramirez!

Olen 16v ja 184 cm pitkä. 2 vuodessa kasvanyt vain 13 cm.

• normaalitytttttö

ikä: 16 v.
      pituus: 160.5

ja viimeisen kahden vuoden aikana n. vajaan sentin olen kasvanut

• Cpt Obvious

Ikä: 16
      Sukupuoli: Mies
      Pituus: 184 cm

• Joku Naapurin Tyyppi

180cm ikää on 12v

• poika 93/9
        Joku Naapurin Tyyppi kirjoitti:

180cm ikää on 12v

poika 17 vee
        pituus 174-5
        viimeisen vuoden kasvu:1-2cm

• tyyytttyyyt

en yhtää

• Rami Pussinen

Vaan liian pitkä.

• R

14v tyttö, luultavasti 166-168 välilt.
        nyt oon kasilla , viime syksyn seiskan terveystarkastuksesta olin kasvanu 11 senttiä vitosluokalta seiskaan:D

• lyhyt entä sitten:.:

18v poika,~172cm lyhyt. En ole kasvanut juuri mitään..pituuskasvu loppui kokonaan 17 vuotiaana mutta hyödyttömiä millejä olen saattanut kasvaa vielä vuoden sisällä...enää tuskin yhtään paitsi leveyttä

• dddddddddddddddddddd

17v poika 188cm risat

• piiiiiiiiiiitkä

15v tyttö 170,5 cm ja kasvanu 2 vuoden aikana 17 cm ! ja pitempiki must vielä tulee (:

• aasasasas

15v

165cm

vituttaa niin ...kun en kasva

• f434fg3qr4q

ikä 14v
      Pituus: n. 165 cm

-Viime toukokuusta suurinpiirtei 10 cm.

• mummo-1925

ikä: 85v
      pituus: tuota noin..... olen ollut 164cm, mutta olen vanhuuteni myötä hieman lyhentynyt. Luulisin että n. 160cm

-Hehheh ;) en yhtään, päin vastoin olen lyhentymässä.

• pikku_tyttö

oon tyttö (aasialainen)
      ikä:14 (5 päivän päästä 15w)
      pituus:151,5cm (oon lyhyt)
      kasvanut ainakin alle puolessa vuodessa n.1cm

• ¨

15v ja 152cm, pituuskasvu loppunut

• kastumme hitaammin

oon jtn 159cm ja 15v enkä kasva enää :D TYTÖT! ei oo mtn noloo olla lyhyt, se on just söpöä ja korkokengät näyttää paremmalta meillä pienillä muijilla

• 4cm

oon 15v ja 164cm, oon kasvanu vuoden sisäl jotai 4cm

• ;))

14v 176 :D vuoden sisää kasvettu varmaa joku 4cm?

• Elbostzi

14v poika 181cm kasvanu vuodes 4cm.

• 16pojke

17v - 182cm
      79kg

• kjrsjmthkzx

oon tyttö 168cm ja 15 vuotias (-95)
        vuodessa kasvanu 3-5cm

• 11v tyttö

viimeks eli syksyllä kun mitattiin nii olin 152cm mut oo jo varmasti kasvanujonki verran..

• ansgu;o

no täytän toukokuus 16 ja oon 174cm. ja viime vuodes oon kasvanu jtn sentin ;o

• en kasva.

ikä: 14
      pituus: 160cm
      xD

• erikka150

ikä: 13
      pituus:156

• dhhfhf

Tyttö, 13 ja oon 154

• <tiidem>

tyttö kesällä 17v ja pitkä oon 168 senttii. Just sopivan kokonen, tykkään, mut laihempi voisin olla!

• aikapitkä

heheh :)
      poika: 14 kohta 15 wee
      pituus: 184 cm :)

• agajteioe

tyttö 15 v
      pituus:176 cm

• angts

13wee 158.8 cm 5 cm tullu lisää

• czzxcxzccz

16v poika ja 176cm.. vuode aikana kasvanu ehkä 4-5cm

• tyttÖwaa

13v tyttö & 176cm. reilun vuoden aikana pituutta tullu n. 9cm.
      vähän vähempiki pituus riittäs... >_>

• asdfdasdsdfsf

18v 172cm mutta oon poika ja en ole kasvanut viimeisen vuoden sisällä milliäkää:D kasvut on kasvettu ja pikkuseks jäin=( Onneks on massaa

• bhjffffff

Tyttö olen

pituus: 162,5 cm

ikä: kohta 15v

en oo kasvanu milliäkään pituutta enää puoleentoista vuoteen..:s

• EI VIDDU MAGE!

EI VIDDU MAGE!

• Poika 14v

14v poika pituus: 183cm viimesen vuoden aikana tuli 10cm lisää

• ´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´

ikä 19
      Pituus: 172

Kuinka paljon olet kasvanut viimeisen vuoden sisällä? En ollenkaa

• lyhyt.

Ikä: 15
      Pituus: 156cm (sanottii että en kasva enää!;o )
      Viimese vuode sisällä varmaa 2cm.

• Trollari

Ikä: 13
      Pituus: 160cm
      Kasvanu noin 10cm vuoden sisäl :D

• 69smurffi69

94 syntynyt (18v)
      miespuolinen
      173cm
      Kasvanu viime vuoden helmikuusta tasan 1 cm :/
      saa nähä jos vielä venähtäisin.. Iskäkin on 186cm!!!

• jytky12242

16v
      186cm, oon kasvanu muutaman sentin parin vuoden aikana

• Mountainer

13 .v 156-158 tyttö

• 12-tyttö

oon 12 ja oon 162cm ja oon kasvanu kai jotain 5cm en oo varma

• roinatan96

163cm ja 17v jätkä. Ei vituta koska massaa ja lihaksia on "puuttuvan" pituuden tilalla

• Kasvut kasvettu

ikä 21v mies
      Pituus: 172cm

Kuinka paljon olet kasvanut viimeisen vuoden sisällä? En yhtään viimeisen kolmen vuoden sisällä.

• lyhyt :I

Ikä 19
      pituus 8cm levossa

• moro6

Ikä 18 & pituus 181 cm :D ja jätkä olen.

• böö

Ikä 12 v ja pituus161. Oon kasvanu 4 cm ;D

• jokuvaa

16v jätkä 172cm, kasvanu varmaa 1cm ja tuun ehkä kasvamaan pari cm lisää.

• miu98

15v tytsy ja pituutta noin 168cm :)

• 12hhhhhhhh

15v poika n. 182 cm.

• Reiska0

Ikä: 2016
      Pituus: 69666cm

• Anonyymi

36v mies tai poika ja 171,5cm

• Anonyymi

Ite on 15 tyttö ja 165cm pitkä. Ala-asteella olin vähännormaalia pitempi ja sit kutosellla loppu kasvu ja kasiluokalla pinnistin yhtäkkiä 6cm pituuttaa lisää, mutta nyt uskoisin sen loppuneen.

• Anonyymi

Oon 15/05 ja oon 165 ja oon kasvanu vuoden sisäl 15cm:)!

• Anonyymi

Oon 16v tyttö ja oon nyt 148 cm. Kasvoin tän vuoden aikana ehkä 1-2 cm, mutta en usko, että kasvan tästä enää paljoa.

• Anonyymi

14.5v poika, pituutta noin 165cm

• Anonyymi

Ai nii ja pittuutta on tullu vuoden aikana noi 10cm

• Anonyymi

Mä oon 10v ja 150 cm ja oon kasvanu puol cm!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1506
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      16
      972
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      936
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      876
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      87
      788
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe