Törkyä

Huolestunut....:(

Mikä olisi seuraava paikka jonne voisi valittaa tontista jossa säilytetään kaikkea rojua? Kuntaan ollaan oltu yhteydessä ja ne lupasivat tehdä jotain mutta jo melkein kaksi vuotta kulunut eikä mitään tapahdu! Tontilla on mm. rautaromua, ratapölliä, tiesuola säiliöitä jne jne....

5

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnioita naapuria

Millätavalla ne vaikuttaa sinun elämääsi, jos ei mitenkään jatka elämääsi ja anna muidenkin jatkaa. Voi olla että kellään ei ole sanomista tavaroiden säilytykseen.

• turhaa valitusta

Katso laki 24.fi / haitta ja sietämisvelvoite , niin huomaat että ei kaikki aina pidäkkään mennä niinkuin sinä itse haluat.

• 1974875984759

Jos se naapurisi on vaikka Rockefellerin sukua, ja ajattelee siinä samalla tavalla: talosi on romua.

• heh___

Eikö se ole sinun asiasi mitä omalla tontillasi säilytät? Jos naapuriasi noin valtavasti häiritsisi tavarasi omalla tontillasi, niin mitä luulet, kumpiko joutuisi sopeutumaan? Tai muuttamaan. Muuta jonnekin jossa ei ole muita ihmisiä häiritsemässä. Vaikka jäämeren rannalle.

• Huolestunut....:(

Kiitos hyvistä vastauksista! Kaikki älyköt liikkeeellä, hoh hoh.... varmaan luonnonsuojelijoita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      120
      2002
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      155
      1923
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      23
      1493
    4. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      951
    5. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      919
    6. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      23
      849
    7. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      7
      827
    8. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      112
      791
    9. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      45
      740
    10. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      725
    Aihe