Mikä olisi seuraava paikka jonne voisi valittaa tontista jossa säilytetään kaikkea rojua? Kuntaan ollaan oltu yhteydessä ja ne lupasivat tehdä jotain mutta jo melkein kaksi vuotta kulunut eikä mitään tapahdu! Tontilla on mm. rautaromua, ratapölliä, tiesuola säiliöitä jne jne....
Törkyä
5
173
Vastaukset
- kunnioita naapuria
Millätavalla ne vaikuttaa sinun elämääsi, jos ei mitenkään jatka elämääsi ja anna muidenkin jatkaa. Voi olla että kellään ei ole sanomista tavaroiden säilytykseen.
- turhaa valitusta
Katso laki 24.fi / haitta ja sietämisvelvoite , niin huomaat että ei kaikki aina pidäkkään mennä niinkuin sinä itse haluat.
- 1974875984759
Jos se naapurisi on vaikka Rockefellerin sukua, ja ajattelee siinä samalla tavalla: talosi on romua.
- heh___
Eikö se ole sinun asiasi mitä omalla tontillasi säilytät? Jos naapuriasi noin valtavasti häiritsisi tavarasi omalla tontillasi, niin mitä luulet, kumpiko joutuisi sopeutumaan? Tai muuttamaan. Muuta jonnekin jossa ei ole muita ihmisiä häiritsemässä. Vaikka jäämeren rannalle.
- Huolestunut....:(
Kiitos hyvistä vastauksista! Kaikki älyköt liikkeeellä, hoh hoh.... varmaan luonnonsuojelijoita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 861570
- 711200
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr1741095Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!52902Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46881- 47868
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38868- 46792
Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9783IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35769