Mikä olisi seuraava paikka jonne voisi valittaa tontista jossa säilytetään kaikkea rojua? Kuntaan ollaan oltu yhteydessä ja ne lupasivat tehdä jotain mutta jo melkein kaksi vuotta kulunut eikä mitään tapahdu! Tontilla on mm. rautaromua, ratapölliä, tiesuola säiliöitä jne jne....
Törkyä
5
201
Vastaukset
- kunnioita naapuria
Millätavalla ne vaikuttaa sinun elämääsi, jos ei mitenkään jatka elämääsi ja anna muidenkin jatkaa. Voi olla että kellään ei ole sanomista tavaroiden säilytykseen.
- turhaa valitusta
Katso laki 24.fi / haitta ja sietämisvelvoite , niin huomaat että ei kaikki aina pidäkkään mennä niinkuin sinä itse haluat.
- 1974875984759
Jos se naapurisi on vaikka Rockefellerin sukua, ja ajattelee siinä samalla tavalla: talosi on romua.
- heh___
Eikö se ole sinun asiasi mitä omalla tontillasi säilytät? Jos naapuriasi noin valtavasti häiritsisi tavarasi omalla tontillasi, niin mitä luulet, kumpiko joutuisi sopeutumaan? Tai muuttamaan. Muuta jonnekin jossa ei ole muita ihmisiä häiritsemässä. Vaikka jäämeren rannalle.
- Huolestunut....:(
Kiitos hyvistä vastauksista! Kaikki älyköt liikkeeellä, hoh hoh.... varmaan luonnonsuojelijoita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372290
- 551327
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361256- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39904Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31741
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi22588Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565