Mikä olisi seuraava paikka jonne voisi valittaa tontista jossa säilytetään kaikkea rojua? Kuntaan ollaan oltu yhteydessä ja ne lupasivat tehdä jotain mutta jo melkein kaksi vuotta kulunut eikä mitään tapahdu! Tontilla on mm. rautaromua, ratapölliä, tiesuola säiliöitä jne jne....
Törkyä
5
164
Vastaukset
- kunnioita naapuria
Millätavalla ne vaikuttaa sinun elämääsi, jos ei mitenkään jatka elämääsi ja anna muidenkin jatkaa. Voi olla että kellään ei ole sanomista tavaroiden säilytykseen.
- turhaa valitusta
Katso laki 24.fi / haitta ja sietämisvelvoite , niin huomaat että ei kaikki aina pidäkkään mennä niinkuin sinä itse haluat.
- 1974875984759
Jos se naapurisi on vaikka Rockefellerin sukua, ja ajattelee siinä samalla tavalla: talosi on romua.
- heh___
Eikö se ole sinun asiasi mitä omalla tontillasi säilytät? Jos naapuriasi noin valtavasti häiritsisi tavarasi omalla tontillasi, niin mitä luulet, kumpiko joutuisi sopeutumaan? Tai muuttamaan. Muuta jonnekin jossa ei ole muita ihmisiä häiritsemässä. Vaikka jäämeren rannalle.
- Huolestunut....:(
Kiitos hyvistä vastauksista! Kaikki älyköt liikkeeellä, hoh hoh.... varmaan luonnonsuojelijoita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888