Kertokaas hulluimmat touhuilunne maniassa...jotka ovat jälkikäteen naurattaneet!!
Tollontyöt maniassa! :)
17
866
Vastaukset
- Keckman
Ei paljoa naurata: tein vuokra-asuntooni oviaukon kipsiseinälevyyn ja koloja hyllylevyille. Lisäksi hain isoja kiviä ulkoa ja poltin niiden päällä steariinia.
- hienoa lisää tätä
menetin työn, laajan kaveripiirin ja ehkäpä sen tärkeimmän..rakkauden....nyt naurattaa...ja paljon....
- keles
Naurattaa se kuinka monen ihmisen pään olen saanut sekaisin haukkumalla,hyväksikäyttämällä
ja uhkailemalla, mitä enemmän ihmisiin sattuu, sitä enemmän se tuottaa suurta mielihyvää minulle
Naurattaa myöskin se että itkukauden aikana saan kaiken anteeksi sillä olenhan uhri ja sairas ja saan taas nauraa.
HAHAHAHA - Ihmiskunta Sinde
" Kun huomasin huumeissa olleeni niin välinpitämätön, että tapoin huumemyyjäni."
"Välinpitämättömyydelläni ei ollut rajoja, olin unohtanut kaikki rahani ja harrastukseni 'roskikseen'.
"Läheiseni eivät ymmärtäneet välinpitämättömyyttäni, heille olin pelkkä vitsi vain."
"Huumeissa ja maniassa, et huomaa kuka on kukin. Silti oikeus on ammatti."
"Välinpitämättömyys on ihmisarvolle vaarallista."
"Myös vammaiset kuuluvat ihmisarvoon. He kuuluvat *omaan* lobotomiaani."
"Oletko manialla halunnut hallita omaa lobotomiaasi?"
"Lobotomiassa korostuu ihmisarvo, ei lainkaan uhkailu ja mania. Joko tunnet oman lobotomiasi?"
> Älä heittäydy viettien ja vaistojen varaan <
Lue; Kaksoiskestävä narsismi....- Tuulia, the axe
Etsitkö pääsiäistä? Mulle se on naiseus ja parturi-kampaaja. Hänhän on kuin robotti. Pääsiäinen on elämän tärkeimpiä juhlia mystiikan ja koko elämänkaaren osalta. Pienelle lapselle se on erittäiin tärkeä osa hänen omaa kehoaan ja sukupuoltaan.
- Minähän_se_
:D Olen tehnyt monia asioita Manian aikana. (: Esim päätin ajaa kaupungissa, vaikka en osaa
- maanisuus = mikä olo
Maanisuus on mielestäni hyvä juttu, kerran kokenut oikean manian. Senkin kun aloitin concerta lääkityksen ja käytin päivittäin kannabista, ihan mieletön fiilis oli töissäkin. Tyssähti kun lopetin kummatkin ja aloitin concertan uudestaan (ilman päivittäistä sauhuttelua) niin vittu tullut yhtikäs mitään ja silloin vasta tajusin että minulla oli silloin aikaisemmin maanisuus, luulin vain että lääkkeet tekee sen huippu fiiliksen..
Haluaisin uudestaan kokea sen luonnon oman ekstaasin..
Kuinka saadaan mania aikaiseksi jos ei ole kaksisuuntaista? - Nannamanna23
eiks perus pore ois aika kova lähtö tohon
- Maanisuus = hyvä olo
Joskus aikoinani ryin sitä itseään (amfea) aika helvetisti, joitakin persoonallisuuden muutoksia koin 4kk poreilun jälkeen mutta, ei kertaakaan silloin tullut maniaa. Consut saattaa aiheuttaa maniaa (ainakin itsellä ensimmäisellä kerralla) ja siihen sauhuttelua niin eiköhän se euforia iski, haluisin saman kokea. Ennen maniaa oli univelkaa ja tein 12h työpäiviä kuukauden putkeen, jäi yöunet 4-5 tuntiin ja kannabis saattaa joillakin aiheuttaa myöskin samoin heikot yöunet eli nuo 3 asiaa piti olla et sain sen luonnon ekstaasin! Kadehdin niitä joillakin se tulee pienestä..
- manianitraatti
Maanisuus = hyvä olo kirjoitti:
Joskus aikoinani ryin sitä itseään (amfea) aika helvetisti, joitakin persoonallisuuden muutoksia koin 4kk poreilun jälkeen mutta, ei kertaakaan silloin tullut maniaa. Consut saattaa aiheuttaa maniaa (ainakin itsellä ensimmäisellä kerralla) ja siihen sauhuttelua niin eiköhän se euforia iski, haluisin saman kokea. Ennen maniaa oli univelkaa ja tein 12h työpäiviä kuukauden putkeen, jäi yöunet 4-5 tuntiin ja kannabis saattaa joillakin aiheuttaa myöskin samoin heikot yöunet eli nuo 3 asiaa piti olla et sain sen luonnon ekstaasin! Kadehdin niitä joillakin se tulee pienestä..
"Consut saattaa aiheuttaa maniaa"
Ainakin nitraatti aiheuttaa maniaa rottakokeiden mukaan:
https://www.naturalnews.com/2019-01-22-bipolar-patients-who-eat-a-lot-of-processed-meats-are-more-prone-to-mania.html
Oletkos maanisuuden ylistäjä miettinyt yhtään sitä, minkälainen olo oli lähelläsi olevilla ihmisillä sinun ollessasi maaninen. Hullulla on tunnetusti hyvä olla, mutta niiden läheisten elämä on kyllä täyttä helvettiä.
- waimo62
Olet oikeassa, vaikka hullu sanaa en käytä. Näin maanisessa tilassa olleen miehen pettämisen jälkiä parannellessa on samanlaiset tuntemukset. Helvetillinen sairaus kaikenkaikkiaan.
- maanisuus = hyvä olo
Kuule en ketään loukannut kun olin tuossa euforisessa maniassa! Tuntui että kaikki asiat meni niin mallikkaasti..
- Miun kokemusta
Maanisuus ei oikeasti ole hyvä olo. Se on vauhtia ja vaarallisia tilanteita, joka on kaukana oikeasta hyvästä olosta. Itselläni ei ole mitään hyviä kokemuksia maniasta. Lievemmästä muodosta eli hypomaniasta sen sijaan on, kun sai tehtyä monta asiaa yhtä aikaa. Siinäkin oli lopputuloksena se, että ihminen uupuu, vaikkei tajuaisi itse sitä vauhtivaiheessa. Siksi vauhtijaksojen jälkeen tulee niin raskaita masennuksia, kun on polttanut itsensä loppuun.
Ja todellakaan, ei naurata maniassa tehdyt asiat. Hävetä on niitä saanut ja maksella maksuja pitkäänkin.- 13+15
Käsittääkseni mania on jokaisella yksilöllinen ja riippuu, jotkut taas saavat elämänsä kunnolla solmuun ja taas joillakin se on virta millä jaksaa eteenpäin (kohtuuden rajoissa kuitenkin)
- Bipo
Peruuttanut omalla parkkiksella takana olevaan autoon. Asia saatiin kuitenkin selvitettyä.
- romualdo2
osallistunut itselle täysin vieraan ihmisen hautajaismenoihin, omaisten tykö meno kappelissa arkun äärelle...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579