Eli paketti on ilmapohjainen reilu 3 metrinen kumivene, johon tulossa 15hp Yamaha vmax. Kone on alkujaan 9.9hp, mutta muutettu kaasuläpän aukeamista joten nykyisin 15hp. Onko jollain tietoa onko 9.9 ja 15 malleissa sama potkuri? Sillä ei sinällään ole merkitystä, koska meinasin kysellä millaisella nousulla jne olevaa potkuria suosittelisitte tai onko komposiitti potkuri hyvä? Tiedän että paatti kulkee ihan ok tuolla koneella, koska ei ole ensimmäinen kumiveneeni. Potkurin valinta taas ei ole niin tuttua tällaiselle kevyelle veneelle. Pääasiassa 1-2 henkeä ja tavarat mukana, mutta joskus voi olla kolmekin henkeä. Eli ihan niin maksimaalisia nopeuksia ei tavoitella, että liukuun pääseminen alkaa käydä turhan työlääksi esim 3 henkeä ja tavarat kuormalla.
Tässä jotain esimerkki potkureita moottoriin.
http://www.venepotkuri.com/index.php?id=6&label=YA
Potkurin valintaa kumiveneeseen?
19
1
362
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla suht harvinainen aihe kun kukaan ei ole kommentoinut. Mutta törmäsin viestiin kun itse pohdin samaa asiaa ja kone on sama. Eli jos vielä kommentin näet niin kysyisin, onko sinulla jo itsellä kokemusta ja suositusta potkurivalinnasta? Timo nollaviissataa186182
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741