elikkä, mie tarvisin jostain halvalla karting autoon moottorin laittakaa yhteystidot alas nii otan yhteyttä hintaa saa olla sen 100-250e
ostetaan moottori
tenis700
6
559
Vastaukset
- eesti vabariik
Tere öhtus!
Soita Eesti maamieskulu mottoripaja. Siel hindat halbaset, saat mitä sattub tuleman, mutta eiba ole hindagan kova. - kartinghuoltaja
Katseleppa Kartingforumilta. Tänne tuskin kukaan yhteystietojaan laittaa.
- b.ratton
hei
minulta liikenee 2 kpl koko ruohonleikkuria. yh: 50€
p.0447287123 - fgpoitgu
minulta saat valokuvan moottorista tuohon hintaan...tonni lisää, niin saat jo jotain paskoja...
- Tervetaas
Kysäseppä joltai kartingkauppiaalta, vois joku vanha paska löytyä hyllystä
- Trollallaa
Trolli ja vielä huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 887257
- 353403
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021826- 23934
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27891Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32863Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk47762Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60719Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt29686Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26642