Fotoman ja superkuva kokemuksia

meowing.

Eli oon nyt tilaamassa sitä samyangin 8mm kalansilmäobjektiivia, ja ajattelin että voisin sen tuolta fotomanilta tai superkuvasta tilata, mutta kokemuksia kaipailen, eli että kannattaako tilata kummastakaan? kumpikin on mulle uusia paikkoja, niin en heti uskalla mennä tilailemaan.

6

5575

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietämätön

Onko kellään kokemuksia??

• Tamron-fani

Mä oon ollu tyytyväinen Hyvinkään Fotomaniin. Nopeat toimitukset ja sillee. Joskus jopa jotain ylläreitä mukana paketissa. Suosittelen.

• Anonyymi

Teetin dioista paprikuvia, huono laatu yllätti tunnelma hävisi kuvasta, siitä tuli melkein musta valkoinen.

• Kokemus.

Superkuvasta tilasin 4kk sitten objektiivin. Tuli kahdessa päivässä ja oli pakattu hyvin. Tilasin Matkahuollon kautta.

• jfsioaujo

Haluaisiko joku valaista tyhmää, mitä _järkevää_ käyttötarkoitusta tuollaisella objektiivilla on?

Tähän asti nähnyt vain järkyttäviä väärinkäyttötapauksia asuntomyynti-ilmoituksissa ja kerran jopa AL:n nettiuutisissa.

• Fotoman77

Fotomanin verkkokauppaan kannattaa suhtautua varauksella!
      Tuotteen saatavuus ilmoitettu verkkokaupassa 4-7 vuorokautta, mutta tilauksen jälkeen ilmoittavat, että tuote loppu, toimitetaan kun saadaan lisää maahantuojalta.
      Ilmeisesti myyvät tavaraa, vaikka sitä ei ole varastossa.
      Kannattaa varmistaa todellinen toimitusaika, ettei tule ikäviä yllätyksiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      97
      1635
    2. 72
      1264
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1232
    4. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      278
      1016
    5. 95
      929
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      40
      914
    7. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      80
      787
    8. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      787
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      763
    10. 45
      705
    Aihe