Eli oon nyt tilaamassa sitä samyangin 8mm kalansilmäobjektiivia, ja ajattelin että voisin sen tuolta fotomanilta tai superkuvasta tilata, mutta kokemuksia kaipailen, eli että kannattaako tilata kummastakaan? kumpikin on mulle uusia paikkoja, niin en heti uskalla mennä tilailemaan.
Fotoman ja superkuva kokemuksia
6
4410
Vastaukset
- tietämätön
Onko kellään kokemuksia??
- Tamron-fani
Mä oon ollu tyytyväinen Hyvinkään Fotomaniin. Nopeat toimitukset ja sillee. Joskus jopa jotain ylläreitä mukana paketissa. Suosittelen.
- Anonyymi
Teetin dioista paprikuvia, huono laatu yllätti tunnelma hävisi kuvasta, siitä tuli melkein musta valkoinen.
- Kokemus.
Superkuvasta tilasin 4kk sitten objektiivin. Tuli kahdessa päivässä ja oli pakattu hyvin. Tilasin Matkahuollon kautta.
- jfsioaujo
Haluaisiko joku valaista tyhmää, mitä _järkevää_ käyttötarkoitusta tuollaisella objektiivilla on?
Tähän asti nähnyt vain järkyttäviä väärinkäyttötapauksia asuntomyynti-ilmoituksissa ja kerran jopa AL:n nettiuutisissa. - Fotoman77
Fotomanin verkkokauppaan kannattaa suhtautua varauksella!
Tuotteen saatavuus ilmoitettu verkkokaupassa 4-7 vuorokautta, mutta tilauksen jälkeen ilmoittavat, että tuote loppu, toimitetaan kun saadaan lisää maahantuojalta.
Ilmeisesti myyvät tavaraa, vaikka sitä ei ole varastossa.
Kannattaa varmistaa todellinen toimitusaika, ettei tule ikäviä yllätyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2752047- 421821
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1011741Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631429Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?841333- 781274
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031243Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191143- 571135
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1711000