Eli oon nyt tilaamassa sitä samyangin 8mm kalansilmäobjektiivia, ja ajattelin että voisin sen tuolta fotomanilta tai superkuvasta tilata, mutta kokemuksia kaipailen, eli että kannattaako tilata kummastakaan? kumpikin on mulle uusia paikkoja, niin en heti uskalla mennä tilailemaan.
Fotoman ja superkuva kokemuksia
6
5318
Vastaukset
- tietämätön
Onko kellään kokemuksia??
- Tamron-fani
Mä oon ollu tyytyväinen Hyvinkään Fotomaniin. Nopeat toimitukset ja sillee. Joskus jopa jotain ylläreitä mukana paketissa. Suosittelen.
- Anonyymi
Teetin dioista paprikuvia, huono laatu yllätti tunnelma hävisi kuvasta, siitä tuli melkein musta valkoinen.
- Kokemus.
Superkuvasta tilasin 4kk sitten objektiivin. Tuli kahdessa päivässä ja oli pakattu hyvin. Tilasin Matkahuollon kautta.
- jfsioaujo
Haluaisiko joku valaista tyhmää, mitä _järkevää_ käyttötarkoitusta tuollaisella objektiivilla on?
Tähän asti nähnyt vain järkyttäviä väärinkäyttötapauksia asuntomyynti-ilmoituksissa ja kerran jopa AL:n nettiuutisissa. - Fotoman77
Fotomanin verkkokauppaan kannattaa suhtautua varauksella!
Tuotteen saatavuus ilmoitettu verkkokaupassa 4-7 vuorokautta, mutta tilauksen jälkeen ilmoittavat, että tuote loppu, toimitetaan kun saadaan lisää maahantuojalta.
Ilmeisesti myyvät tavaraa, vaikka sitä ei ole varastossa.
Kannattaa varmistaa todellinen toimitusaika, ettei tule ikäviä yllätyksiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984812Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143942Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771974Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5371156- 531125