tv-maksusta, apua!

köyhä opiskelija

Hei

Mulla on sellanen tilanne, että tv posahti. Päätin, että en aio hankkia uutta. Soitin viestintävirastoon ja sanoin, että haluan lopettaa tv-maksun. He lupasivat palauttaa rahat. No, virkailija kysyi, että pystynkö katsomaan tv:tä koneelta? Sanoin, että en. Mutta nyt tajusin, että kyllähän mä pystyn seuraamaan lähetyksiä jos haluaisin. Mutta en ole ikinä katsonut. Jos virkailija tulee asuntoon ja päästän sisään, niin voiko se alkaa tutkii, että hei sähän pystyt katsomaan tv:tä koneelta!?! Ei mulla siis oo tv-korttia/antennia asennettu tietsikkaan, mutta voinhan mä seurata lähetyksiä nettitv:stä jos haluaisin! Ei kai mun oo pakko maksaa sitä maksua sittenkin? Onks niillä joku lista tietokoneista mukana, millä voi katsoa telkkaria ja millä ei? Mitä teen? Onko mun siis maksettava mahdollisuudestakin katsoa tv:tä netissä vaikka en oo ikinä katsonut?

4

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Free TV

      Älä nyt heittäydy hysteeriseksi. Jätä ovi avaamatta, eikä kellään ole lupaa sun konetta penkoa.

    • paatunut pakana

      Älkää hyvät ihmiset päästäkö mitään tarkastajia ikinä sisään asuntoonne, älkääkä edes avatko heille ovea! Hyvin yksinkertainen tapa olla maksamatta TV-maksua, joka on aivan pelleilymaksu.

      Luulisi että tyhmyydelläkin on joku raja, mutta kun tätä palstaa lukee, niin huomaa, että ei sellaista rajaa ole.

      Ihmiset päästävät tarkastajia sisään ja avaavat heille ovia.... Ei jumalauta.

      • voihan närhen munat

        mitään pelkoa ei ole avata ovea tarkastajalle kun on hoitanut maksuvelvollisuutensa.
        ai kun toivoisin että kaikki pimeästi katsovat narahtaisivat.
        se on tarkastusmaksu satasen ja takautuvat telkkarimaksut päälle.

        kun ei tarkastajalle avaa ovea, niin se on sama kun myöntäis että katsoo pimeesti.
        tarkastajalla on lupa tulla asuntoon sitten myöhemmin nimismiehen kanssa.

        niin- oikeassa olet että tyhmyydelläkin on joku raja. et taida itsekään sitä vielä ymmärtää.

        pelleilymaksu ja kivikautiseen järjestelmään kuuluva tuo telkkarimaksu on, mutta kun ne nyt on määrätty, niin kunniallinen kansalainen sen maksaa, jos katsoo.

        verotkin on mun mielestä köyhille niitä pelleilymaksuja, mutta sanopa että et maksa, niin katso miten käy.

        moni muukin maksu tuntuu pelleilyltä.


    • nou hätä

      Ei normi koneessa ole tv korttia.Eli jos ei ole paikkaa mihin tunget tv antennin tietokoneessa.Sanot vain jos tulee ei ole tv korttia ja jos vielä joku mokkula sinulla ei sillä voi nopeuden takia mitään juuri kattoa hidas netti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1405
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      154
      1127
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      957
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      857
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      79
      807
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      733
    7. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      692
    Aihe