OLIIVI :)

Aito ystäväni, mitä kuuluu?

Olet auttanut minua niin monella tavoin.

Seagaten tuotteisiinkin pääsin kiinni kauttasi ja auttoivat minua toipumaan astmasta (Seagaten Olive Leaf Nasal & Throat Spray).

31

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oliivi.

Hei vaan, täällä ollaan.
      Ainaista taistelua tämä tuntuu olevan homeoireiden kanssa.
      Ottaa päästä, kun hometaloja on joka paikassa ja heti oireet palaavat niissä.
      Ontelot tuntuvat turpoavan tai jotain siellä aina tapahtuu (ontelot tuntuvat) ja otsaa jomottaa.
      Silloin Seagaten oliivinlehtiuutetta ja nenähuuhtelua, lisään sinun neuvostasi siihen myös ruokasoodaa, ei ole hassumpaa. Sinus busteriakin joskus, mutta on tosi kovaa ainetta. No, oli se itse tekemäni chilisuihkekin :)
      Hiihtämässä olen nyt yrittänyt käydä, raikas ilma tekee hyvää.

Miten sinun ontelosi jaksavat leikkauksen jälkeen ?

• "Miten sinun ontelosi jaksavat leikkauksen jälkeen ?"

- Parempaan suuntaan leikkauksen jälkeen, maksillaariontelot tyhjentyvät nykyisellään. Niistän päivittäin keltavihreää limaa.

Jatkotutkimuksiin en ole jaksanut laittaa vielä tikkua ristiin, kirjoittaa siis. Aion kirjoittaa lääkärikontaktilleni lahden toisella puolen ja myös täällä Suomessa on yksi lääkäri, jolta aion tiedustella eri tutkimusmahdollisuuksia. Olen vaan niin uupunut kaikkeen sairastamiseen, että olen levännyt vaan.

• Mutta otsassani on ihmeellistä särkyä, samoin poskionteloissani ja varsinkin vasemman puolen ylähampaissa, joissa on paineen tunnetta.

Turha tulla aivopesemään minua, ettei mitään muka ole, kun oireitakin on noin paljon ja pahalta haisevaa keltavihreää limaa.

"Tanelilta" sain sisäisen kuukauden terbinafiinikuurin, mutten aio käyttää sitä vielä eikä se ole tarpeeksi pitkä edes. Vaan kypsytellään asioita ja katsotaan, mihin kaikki johtaa.

• Oliivi.
        sanasinko kirjoitti:

Mutta otsassani on ihmeellistä särkyä, samoin poskionteloissani ja varsinkin vasemman puolen ylähampaissa, joissa on paineen tunnetta.

Turha tulla aivopesemään minua, ettei mitään muka ole, kun oireitakin on noin paljon ja pahalta haisevaa keltavihreää limaa.

"Tanelilta" sain sisäisen kuukauden terbinafiinikuurin, mutten aio käyttää sitä vielä eikä se ole tarpeeksi pitkä edes. Vaan kypsytellään asioita ja katsotaan, mihin kaikki johtaa.

Ymmärrän hyvin tuon tunteen, että olet väsynyt sairastamiseen.
        Itsekin haluaisin takaisin sen olotilan, mikä oli ennen kuin sairastuin kosteusvauriotyöpaikassa. Ei ollut ennen koskaan päänsärkyjä eikä allergioita, ja nykyään saa miettiä mitä uskaltaa syödä, ettei tule tukkoinen olo.

Ja samaa mieltä olen siitä, että jokainen tietää itse onko oireita vai ei,
        turha on kenenkään tulla vähättelemään toisten tuntemuksia. Sitä valitettavasti on liikkeellä...

Olisikohan sinulla siellä onteloissa jotain vanhoja tulehdusjäännöksiä, jotka vasta nyt pääsevät pois.

Mietin jatkuvasti, että minullakin voi olla siellä vaikka mitä, kun ne ovat niin herkät reagoimaan.

• "Olisikohan sinulla siellä onteloissa jotain vanhoja tulehdusjäännöksiä, jotka vasta nyt pääsevät pois.

"Mietin jatkuvasti, että minullakin voi olla siellä vaikka mitä, kun ne ovat niin herkät reagoimaan."

- Varmaan on, jotain vanhoja tulehdusjäännöksiä.

Joskus aikanaan annoit yhteystiedot yhteen paikkaan. Ei tarvii analysoida sitä erikseen, mutta kyseisen paikan korvalääkärille olen aikonut kirjoittaa, kirjoittanut jopa yhden kirjankin.

En minä näissä selvittelyissä ole antanut yhtään periksi, väsynyt vaan ja tahti hiipunut.

• Tämäkin miinusteltu, kuittasin. Mitä rakkaalle ystävälleni, Oliiville, kuuluu?

Minulla olotila jatkuu ennallaan. Mustat renkulat silmien alla, kun täysikuukin viikon verran valvottanut muun huonon nukkumisen lisäksi. Aikaisin aamulla herättyäni vasen poskionteloni oli jo elossa, vaikka huuhdellut sen merisuolavedellä ennen nukkumaanmenoa.

Tämä http://www.youtube.com/watch?v=qEE9lEAQjMc&feature=related lienee totta, en voi ajatella muuta.

• "Minulla olotila jatkuu ennallaan. Mustat renkulat silmien alla, kun täysikuukin viikon verran valvottanut muun huonon nukkumisen lisäksi."

- Noo, ei hätiä mitään mitään niin kauan kuin tässä jotenkin pärjätään. Ei ne asiat vaan niin hirveän hyvin ole.

Kun olen tuntenut pyörtyväni asioilla käydessäni, sydämestähän se on johtunut, tajuttuani jo tästäkin:

11-Feb-2011
        12:44:49

Vent. rate 92 bpm
        PR interval 112 ms
        QRS duration 88 ms
        QT/QTc 392/484 ms

P-R-T axes 55 51 44

Normal sinus rhythm
        Nonspecific ST abnormality
        Prolonged QT
        Abnormal ECG

- Mutta kun näytin flegmaattiselle ja läskille terveyskeskuslääkärille printtiä tuosta, hän lieni pelkästään viinaa vailla. Musta paita peitti järkyttävän ison vatsan eikä hän ollut kiinnostunut mistään.

Pitää yrittää hoidella itseään, mitä noille valittelemaan...

• sanasinko kirjoitti:

"Minulla olotila jatkuu ennallaan. Mustat renkulat silmien alla, kun täysikuukin viikon verran valvottanut muun huonon nukkumisen lisäksi."

- Noo, ei hätiä mitään mitään niin kauan kuin tässä jotenkin pärjätään. Ei ne asiat vaan niin hirveän hyvin ole.

Kun olen tuntenut pyörtyväni asioilla käydessäni, sydämestähän se on johtunut, tajuttuani jo tästäkin:

11-Feb-2011
        12:44:49

Vent. rate 92 bpm
        PR interval 112 ms
        QRS duration 88 ms
        QT/QTc 392/484 ms

P-R-T axes 55 51 44

Normal sinus rhythm
        Nonspecific ST abnormality
        Prolonged QT
        Abnormal ECG

- Mutta kun näytin flegmaattiselle ja läskille terveyskeskuslääkärille printtiä tuosta, hän lieni pelkästään viinaa vailla. Musta paita peitti järkyttävän ison vatsan eikä hän ollut kiinnostunut mistään.

Pitää yrittää hoidella itseään, mitä noille valittelemaan...

"Minulla olotila jatkuu ennallaan. Mustat renkulat silmien alla --"

- Elämä käy sydämen päälle, on käynyt koko ajan.

• Oliivi.

Ei tässä oikein hyvää kuulu.
        Olen yrittännyt töihinpaluuta taas pari kertaa (eri rakennukset), eikä tunnu onnistuvan.
        Pää ja poskiontelot tulevat kipeiksi, henki menee ahtaalle..
        Nyt on otsasärkyä ollut toista viikkoa viimeisen työyrityksen jälkeen,
        ehkä kuitenkin vähän jo helpottaa.
        Mittasin verenpaineen tänään, oli 160/85, aika paha.
        Ei minulla ole koskaan aikaisemmin ollut verenpainetta.

Nouseeko verenpainekin kosteusvauriomyrkkytaloissa...
        Ja tietysti stressilläkin on suuri osuus, Siltä ei voi välttyä tässä tilanteessa.
        Täytyy tänään seurata tuota painetta, ja täytyy kai mennä lääkäriin, jos ei tilanne rauhoitu.
        Minusta tuntuu, että olen jo aivan loppu tämän kaiken kanssa.

• Oliivi. kirjoitti:

Ei tässä oikein hyvää kuulu.
        Olen yrittännyt töihinpaluuta taas pari kertaa (eri rakennukset), eikä tunnu onnistuvan.
        Pää ja poskiontelot tulevat kipeiksi, henki menee ahtaalle..
        Nyt on otsasärkyä ollut toista viikkoa viimeisen työyrityksen jälkeen,
        ehkä kuitenkin vähän jo helpottaa.
        Mittasin verenpaineen tänään, oli 160/85, aika paha.
        Ei minulla ole koskaan aikaisemmin ollut verenpainetta.

Nouseeko verenpainekin kosteusvauriomyrkkytaloissa...
        Ja tietysti stressilläkin on suuri osuus, Siltä ei voi välttyä tässä tilanteessa.
        Täytyy tänään seurata tuota painetta, ja täytyy kai mennä lääkäriin, jos ei tilanne rauhoitu.
        Minusta tuntuu, että olen jo aivan loppu tämän kaiken kanssa.

"Minusta tuntuu, että olen jo aivan loppu tämän kaiken kanssa."

- Samat sanat. Kun taas viimeksi puhdistin hampaita, vasempien ylähampaiden tila oli ennallaan. Ne ovat oudot ja arat kaiken aikaa niin kuin vasen poskiontelokin on ihmeellisen tuntuinen koko ajan.

En vaan ole jaksanut laittaa tikkua ristiin ja kirjoittaa niille parille lääkärille, joille olen aikonut. Olen uupunut jatkuvaan taisteluun hoidon vuoksi - ettei mitään saa ilman taistelua eikä kukaan välitä.

On se vaan kumma, jos ihmisen normaalitila on sellainen, että vasen poski on oudon tuntuinen koko ajan. Jos poski oli vielä ennen tammikuuta 2010 normaalin tuntuinen, pitäisihän sen olla nytkin sitä.

Aivopesulla ihminen voidaan saada kuvittelemaan epänormaali normaaliksi, ja vain sitä on ollut tarjolla tähän mennessä. Perinpohjaisesti ei ole vaivauduttu edes tutkimaan.

Mutta aivopesijät ovat sairaampia kuin ne, joiden aivoja yrittävät pestä.

Toivottavasti tästä vielä noustaan ja jaksetaan jatkaa taistelua.

• Oliivi.
        sanasinko kirjoitti:

"Minusta tuntuu, että olen jo aivan loppu tämän kaiken kanssa."

- Samat sanat. Kun taas viimeksi puhdistin hampaita, vasempien ylähampaiden tila oli ennallaan. Ne ovat oudot ja arat kaiken aikaa niin kuin vasen poskiontelokin on ihmeellisen tuntuinen koko ajan.

En vaan ole jaksanut laittaa tikkua ristiin ja kirjoittaa niille parille lääkärille, joille olen aikonut. Olen uupunut jatkuvaan taisteluun hoidon vuoksi - ettei mitään saa ilman taistelua eikä kukaan välitä.

On se vaan kumma, jos ihmisen normaalitila on sellainen, että vasen poski on oudon tuntuinen koko ajan. Jos poski oli vielä ennen tammikuuta 2010 normaalin tuntuinen, pitäisihän sen olla nytkin sitä.

Aivopesulla ihminen voidaan saada kuvittelemaan epänormaali normaaliksi, ja vain sitä on ollut tarjolla tähän mennessä. Perinpohjaisesti ei ole vaivauduttu edes tutkimaan.

Mutta aivopesijät ovat sairaampia kuin ne, joiden aivoja yrittävät pestä.

Toivottavasti tästä vielä noustaan ja jaksetaan jatkaa taistelua.

Voi meitä... Ei kai se auta kuin yrittää jaksaa taistella.
        Monesti tässä on tullut mietittyä, että mistä löytäisi semmoisen lääkärin, joka ymmärtäisi oikeasti tätä oireiden moninaisuutta, joka noissa myrkkytaloissa tulee. En ole vielä keksinyt.

Ikävää on tuo sinunkin poskiontelokipu, vaikka leikkauskin on tehty.
        Mutta onhan sekin totta, että ei leikkaukset kaikkea paranna.
        Jotain kummaa siellä edelleen on.

Kyllä minullakin tuntuu tykyttelyä ylähampaissa silloin, kun poskiontelot rupeavat elämään homealtistuksessa.

• Oliivi. kirjoitti:

Voi meitä... Ei kai se auta kuin yrittää jaksaa taistella.
        Monesti tässä on tullut mietittyä, että mistä löytäisi semmoisen lääkärin, joka ymmärtäisi oikeasti tätä oireiden moninaisuutta, joka noissa myrkkytaloissa tulee. En ole vielä keksinyt.

Ikävää on tuo sinunkin poskiontelokipu, vaikka leikkauskin on tehty.
        Jotain kummaa siellä edelleen on.

Kyllä minullakin tuntuu tykyttelyä ylähampaissa silloin, kun poskiontelot rupeavat elämään homealtistuksessa.

"Ikävää on tuo sinunkin poskiontelokipu, vaikka leikkauskin on tehty.
        Jotain kummaa siellä edelleen on."

- Käytäviä maksillaarionteloihin vain laajennettiin ja otettiin näyte terveestä limakalvosta, ongelmapaikkaan vasemman maksillaariontelon pohjalla ei koskettu ollenkaan eikä siitä otettu näytettä, katseltiin optiikalla vain.

Meikän pitäisi olla nyt hyvin aivopesty sitten ja kaikki kunnossa - mutta vasemman poskiontelon pohja, jossa on jotain, jätettiin tutkimatta kokonaan.

Ei vaan mene perille, ja tuosta vielä jatketaan. Kyllä tähän ikään mennessä jo tietää, mikä on kehon normaali tunto ja mikä ei.

Elokuun lopussa kun on poskionteloleikkauksen lopputarkastus, viimeistään silloin Nasse-setä saa kuulla totuuden taudista, jota ei viitsinyt ottaa tosissaan.

• sanasinko kirjoitti:

"Ikävää on tuo sinunkin poskiontelokipu, vaikka leikkauskin on tehty.
        Jotain kummaa siellä edelleen on."

- Käytäviä maksillaarionteloihin vain laajennettiin ja otettiin näyte terveestä limakalvosta, ongelmapaikkaan vasemman maksillaariontelon pohjalla ei koskettu ollenkaan eikä siitä otettu näytettä, katseltiin optiikalla vain.

Meikän pitäisi olla nyt hyvin aivopesty sitten ja kaikki kunnossa - mutta vasemman poskiontelon pohja, jossa on jotain, jätettiin tutkimatta kokonaan.

Ei vaan mene perille, ja tuosta vielä jatketaan. Kyllä tähän ikään mennessä jo tietää, mikä on kehon normaali tunto ja mikä ei.

Elokuun lopussa kun on poskionteloleikkauksen lopputarkastus, viimeistään silloin Nasse-setä saa kuulla totuuden taudista, jota ei viitsinyt ottaa tosissaan.

Olen myös sitä mieltä, että olen menettänyt nimenomaan poskiontelotaudin takia hampaitani. Voi olla, että sitä halutaan pimittää - myös Nasse-setä, joka tietää suuttumukseni ja haluaa ehkä suojella kollegoitaan. Ei hän uskonut minua ja halunnut ottaa perusteellisia näytteitä. Potilas oli sairas (päästään), lääkärit eivät...

Mutta tätä peliä ei ole pelattu vielä loppuun. Vaan kiitos nyt kumminkin, Oliivi, että olet pitänyt tsemppiä yllä. Soitan perjantaina yhteen linkittämääsi lääkäriasemaan ja pyydän korvalääkärille aikaa ja sen jälkeen lähetettä uuteen tt-kuvaan. Uudet kuvat taskussani ottanen yhteyttä pätevään lääkäriin lahden toisella puolen ja pyydän häntä ottamaan hoitoyksikössään näytteet, jotka täällä jätettiin ottamatta.

Joskus myöhemmin kerron nimet, että muutkin voisivat saada apua.

• sanasinko kirjoitti:

Olen myös sitä mieltä, että olen menettänyt nimenomaan poskiontelotaudin takia hampaitani. Voi olla, että sitä halutaan pimittää - myös Nasse-setä, joka tietää suuttumukseni ja haluaa ehkä suojella kollegoitaan. Ei hän uskonut minua ja halunnut ottaa perusteellisia näytteitä. Potilas oli sairas (päästään), lääkärit eivät...

Mutta tätä peliä ei ole pelattu vielä loppuun. Vaan kiitos nyt kumminkin, Oliivi, että olet pitänyt tsemppiä yllä. Soitan perjantaina yhteen linkittämääsi lääkäriasemaan ja pyydän korvalääkärille aikaa ja sen jälkeen lähetettä uuteen tt-kuvaan. Uudet kuvat taskussani ottanen yhteyttä pätevään lääkäriin lahden toisella puolen ja pyydän häntä ottamaan hoitoyksikössään näytteet, jotka täällä jätettiin ottamatta.

"Olen myös sitä mieltä, että olen menettänyt nimenomaan poskiontelotaudin takia hampaitani."

- Meikällä on myös tunne, että jos tämä tauti saa jatkua, lisää hampaita tippuu kiitoksena luulosairaana pitämisestä.

• sanasinko
        sanasinko kirjoitti:

"Soitan perjantaina yhteen linkittämääsi lääkäriasemaan ja pyydän korvalääkärille aikaa ja sen jälkeen lähetettä uuteen tt-kuvaan."

- Oikeasti olisin halunnut lääkärin sähköpostiosoitteen kirjoittaakseni hänelle ensin, mutten saanut sitä. Yleensähän se on kuitenkin muotoa [email protected]. Tosin kaikkialla nuo osoitteet eivät ole käytössä, mutta siinä tapauksessa tulee virheilmoitus, ettei posti ole mennyt perille.

Vaan hyvällä säkällä sähköpostiosoitteen löytää netistä muutenkin. Etsin sitä jo eilen laihoin tuloksin. Tänään olin viisaampi ja otin nimestä ääkköset pois - ja voilà!

Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan.

• sanasinko kirjoitti:

"Soitan perjantaina yhteen linkittämääsi lääkäriasemaan ja pyydän korvalääkärille aikaa ja sen jälkeen lähetettä uuteen tt-kuvaan."

- En ole jaksanut kirjoittaa, mutta soitin. Uusia aikoja oli jaossa ja sain ajan kolmen kuukauden päähän, kesäkuun loppuun.

Taidankin unohtaa tuon linjan toistaiseksi kokonaan ja alkaa väsätä englanninkielistä sähköpostia taas. Ongelmana vaan paha väsähdys koko taisteluun ja jatkuvaan sairasteluun. Verikokeissakaan en ole jaksanut käydä, jääneet mappi Ö:hön.

Mutta kyllä siellä lahden toisellakin puolen tt-kuvia osataan ottaa, jos täällä ei saa.

• kipiää

Homeitiöille kans altistuneena otsa,nenä,hammas;särkyä poteneena. millä konstilla ton poltteen saa nenästä pois? onko siel joku nenän perukoille limakalvoille pesiytynyt joku sieni rihmasto vai ? Toisaalta ymmärtää luontoa joka tuottaa niin väkeviä myrkkyjä että jopa epäorgaaniset kuten muovit hajoavat niin voi vain kuvitella mitä ne tekee ihmisen limakalvoilla , HUHHUH

• hyvin uupunut

Vihdoinkin jollakin toisellakin polttaa. Minulla polttaa nenää ja poskionteloita.Kasvoja myös pistelee ja puuduttaa ja päätä särkee aaltomaisesti. Ikeneeni on toiselta puolelta todella arat. Olen jo miettinyt hampaan poistoa josko se helpottaisi. Ei taida.Mutta myös koko kroppani on aivan uupunut.Voisin ottaa useat unet päivässä.Ja pistely ja puutuminen ei rajoitu vain kasvoihin...Olo on aivan järkyttävä. Hajujen sietokyky on entisestään huonontunut. Olen työskennellyt pitkään homepommin päällä.Lääkärien suhtautuminen aivan uskomatonta.Vihdoin yksi lääkäri otti hieman asiaan kiinni..Menen aivokuvaan.Josko sen jälkeen pääsisi poskionteloiden viipalekuvaukseen.Näkisi onko limakalvoista enää muuta kun rippeet jäljellä.
        Vai sairastanko jotain tappavaa tautia.

• hyvin uupunut kirjoitti:

Vihdoinkin jollakin toisellakin polttaa. Minulla polttaa nenää ja poskionteloita.Kasvoja myös pistelee ja puuduttaa ja päätä särkee aaltomaisesti. Ikeneeni on toiselta puolelta todella arat. Olen jo miettinyt hampaan poistoa josko se helpottaisi. Ei taida.Mutta myös koko kroppani on aivan uupunut.Voisin ottaa useat unet päivässä.Ja pistely ja puutuminen ei rajoitu vain kasvoihin...Olo on aivan järkyttävä. Hajujen sietokyky on entisestään huonontunut. Olen työskennellyt pitkään homepommin päällä.Lääkärien suhtautuminen aivan uskomatonta.Vihdoin yksi lääkäri otti hieman asiaan kiinni..Menen aivokuvaan.Josko sen jälkeen pääsisi poskionteloiden viipalekuvaukseen.Näkisi onko limakalvoista enää muuta kun rippeet jäljellä.

"Lääkärien suhtautuminen aivan uskomatonta."

- Kovasti käyvät täällä haistattelemassa, ts. sairaiden kirjoituksia miinustelemassa.

Palkkapaimen ei välitä lampaista. (Joh. 10:13)

• sanasinko kirjoitti:

"Lääkärien suhtautuminen aivan uskomatonta."

- Kovasti käyvät täällä haistattelemassa, ts. sairaiden kirjoituksia miinustelemassa.

Palkkapaimen ei välitä lampaista. (Joh. 10:13)

"Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman, koska palkkapaimen ei välitä lampaista." (Joh. 10:12-13)

- Tuolta suunnalta ei löytynekään apua, ainoaksi näyttänee jäävän tämä:

"Minä olen hyvä paimen. Minä tunnen lampaani ja ne tuntevat minut,
        niin kuin Isä tuntee minut ja minä Isän. Minä panen henkeni alttiiksi lampaiden puolesta." (Joh. 10:14-15)

• "Homeitiöille kans altistuneena otsa,nenä,hammas;särkyä poteneena. millä konstilla ton poltteen saa nenästä pois? onko siel joku nenän perukoille limakalvoille pesiytynyt joku sieni rihmasto vai ?"

- Minulla nousee vasemmalta poskiontelosta verihippuja ja vihertävää limaa, niistän niitä joka päivä. Poskiontelossa on kohta, joka särkee lähes koko ajan ja aktivoituu etenkin hiilihydraateista, sokerista, alkoholista.

o o o

Jotain olen saanut kirjoittamisellani aikaan. En ainakaan luovu siitä totuudesta, minkä omin silmin näen.

"Se pyörii sittenkin", sanoi Galileikin aikoinaan.

Ei voi mitään vääristelijät, otan osaa.

• Oliivi.
        hyvin uupunut kirjoitti:

Kuullostaa hyvin tutulta. Minulla myös hometalot aiheuttavat poskionteloiden järkyttävää kihelmöintiä, nykimistä ja naama tuntuu tulevan turraksi ja päätä sarkee otsalta, minulla se tuntuu jumputuksena sydämenlyontien tahdissa. Tulee myös sydämentykytystä, tosi huono olo ja hirveä väsymys ym. ym.. Hajujen sietokyky myös huononee.

Lääkärit eivät tahdo ymmärtää. Tarjoavat vain kortisoninenäsuihkeita ja antihistamiineja ja duactia ja tietenkin särkylääkkeitä. Niistä en ole kokenut saavani mitään hyötyä. Ja masennusdiagnoosia tarjotaan tietenkin myös.

Aikaisemmin minulla oli ymmärtäväinen lääkäri, joka tajusi, että ko. lääkitykset ovat turhia, jos on tosi herkistynyt homeille. Vain hometilojen välttäminen auttaa, minkä olen itsekin huomannut. Ja tietenkin kannattaa yrittää parantaa vastustuskykyä ravinnon, vitamiinien/hivanaineiden ym. ja liikunnan avulla.
        Nyt meillä on työterv.huollossa uusi lääkäri, joka taas tarjoilee niitä samoja troppeja, kun olen yrittänyt työkokeiluissa olla. Toivotonta tuntuu olevan.

Tässä vaaditaan ihmiseltä kyllä tosi kovaa luonnetta, että selviää jotenkin kaikesta pompotuksesta. Täytyy kuitenkin yrittää olla jämynä ja luottaa itseensä ja omiin tuntemuksiinsa.

Kyllä se home voi aiheuttaa tosi vakavia sairauksia, mutta uskon, että tilanteesi paranee kyllä ajan kanssa, jos pääset pois hometiloista.
        Tsemppiä sinulle, koeta jaksaa taistella!

• kannattaisi kokeilla
        sanasinko kirjoitti:

"Homeitiöille kans altistuneena otsa,nenä,hammas;särkyä poteneena. millä konstilla ton poltteen saa nenästä pois? onko siel joku nenän perukoille limakalvoille pesiytynyt joku sieni rihmasto vai ?"

- Minulla nousee vasemmalta poskiontelosta verihippuja ja vihertävää limaa, niistän niitä joka päivä. Poskiontelossa on kohta, joka särkee lähes koko ajan ja aktivoituu etenkin hiilihydraateista, sokerista, alkoholista.

o o o

Jotain olen saanut kirjoittamisellani aikaan. En ainakaan luovu siitä totuudesta, minkä omin silmin näen.

"Se pyörii sittenkin", sanoi Galileikin aikoinaan.

Ei voi mitään vääristelijät, otan osaa.

Jos olet varma että sieni on onteloissasi, mikset aloita sienilääkitystä. Niita saa tablettina ilman reseptiä nykyään.

• "Jos olet varma että sieni on onteloissasi, mikset aloita sienilääkitystä. Niita saa tablettina ilman reseptiä nykyään."

- Tutkimukset ovat kesken ja nuo vaikuttavat tuloksiin. Tosin luultavasti käyttämäni dropitkin ovat jo vaikuttaneet jotain.

Mutta säästöliekillä edetään hyydyttyäni koko hommaan ja raportoimiseen täälläkin.

• Jos ei ole tarkkana, nämä viestit menevät vähän sinne sun tänne. Edellinenkään ei osunut edes oikeaan kohtaan. Sorry.

• "Mutta säästöliekillä edetään hyydyttyäni koko hommaan ja raportoimiseen täälläkin."

- Poskionteloleikkauksessa oli nukutuksen aikana jotain ongelmaa paineen laskiessa pari kertaa niin matalaksi, että annettiin adrenaliinia ja leikkaussalihenkilöstö kehotti käymään verikokeissa. Mutta kaksi kuukautta tulee jo siitäkin, kun lääkäri kirjoitti ne verikokeet enkä ole jaksanut käydä vielä niissäkään.

Värjäsin muuten tukkani yli kaksi tuntia sitten. Aineen olisi pitänyt vaikuttaa vain parikymmentä minuuttia, mutta on huuhtelematta pois vieläkin. Joitain vuosia sitten olin aivan Halosen näköinen hiusvärin muuttuessa oranssiksi.

• sanasinko kirjoitti:

"Mutta säästöliekillä edetään hyydyttyäni koko hommaan ja raportoimiseen täälläkin."

- Poskionteloleikkauksessa oli nukutuksen aikana jotain ongelmaa paineen laskiessa pari kertaa niin matalaksi, että annettiin adrenaliinia ja leikkaussalihenkilöstö kehotti käymään verikokeissa. Mutta kaksi kuukautta tulee jo siitäkin, kun lääkäri kirjoitti ne verikokeet enkä ole jaksanut käydä vielä niissäkään.

Värjäsin muuten tukkani yli kaksi tuntia sitten. Aineen olisi pitänyt vaikuttaa vain parikymmentä minuuttia, mutta on huuhtelematta pois vieläkin. Joitain vuosia sitten olin aivan Halosen näköinen hiusvärin muuttuessa oranssiksi.

"Värjäsin muuten tukkani yli kaksi tuntia sitten. Aineen olisi pitänyt vaikuttaa vain parikymmentä minuuttia, mutta on huuhtelematta pois vieläkin. Joitain vuosia sitten olin aivan Halosen näköinen hiusvärin muuttuessa oranssiksi."

- Kauhistuksen kanahäkki. Tukka on oranssi taas.

Miten kirkkaan vaaleasta voi tulla oranssi?

• sanasinko kirjoitti:

"Värjäsin muuten tukkani yli kaksi tuntia sitten. Aineen olisi pitänyt vaikuttaa vain parikymmentä minuuttia, mutta on huuhtelematta pois vieläkin. Joitain vuosia sitten olin aivan Halosen näköinen hiusvärin muuttuessa oranssiksi."

- Kauhistuksen kanahäkki. Tukka on oranssi taas.

Miten kirkkaan vaaleasta voi tulla oranssi?

"Kauhistuksen kanahäkki. Tukka on oranssi taas.

Miten kirkkaan vaaleasta voi tulla oranssi?"

Tosin vaikutuksen pitäisi olla väliaikainen, mutta kyseessä kevytväriä kestävämpi versio, jonka parinkymmenen minuutin vaikutusajalla kesto kuudesta kahdeksaan viikkoa. Meikäläinen vaan piti väriä yli kaksi tuntia päässään, joten tukka lienee koko ensi kesän keltainen.

• sanasinko kirjoitti:

"Kauhistuksen kanahäkki. Tukka on oranssi taas.

Miten kirkkaan vaaleasta voi tulla oranssi?"

Tosin vaikutuksen pitäisi olla väliaikainen, mutta kyseessä kevytväriä kestävämpi versio, jonka parinkymmenen minuutin vaikutusajalla kesto kuudesta kahdeksaan viikkoa. Meikäläinen vaan piti väriä yli kaksi tuntia päässään, joten tukka lienee koko ensi kesän keltainen.

"Meikäläinen vaan piti väriä yli kaksi tuntia päässään, joten tukka lienee koko ensi kesän keltainen."

- So what? Olen villi ja vapaa ja nautin tästä kaikesta, että voin tehdä mitä lystään, ettei kukaan ole painostamassa ulkomuodon suhteen.

Minun olisi pitänyt olla kuin biafralainen, vaikka lapseni isän äiti ja sisko ovat tanakoita kuin paksukaiset ja iso kaljamaha on hänellä itselläänkin.

o o o

Monet säälivät yksinäisiä naisraasuja; itse säälin enää niitä, joita tuonkaltaiset pompottelevat.

Jäljellä on enää rauniot, joissa uusi elämä kukkii - thanks God.

"I Will Survive"
        http://www.youtube.com/watch?v=ZBR2G-iI3-I

• sanasinko kirjoitti:

"Meikäläinen vaan piti väriä yli kaksi tuntia päässään, joten tukka lienee koko ensi kesän keltainen."

- So what? Olen villi ja vapaa ja nautin tästä kaikesta, että voin tehdä mitä lystään, ettei kukaan ole painostamassa ulkomuodon suhteen.

Minun olisi pitänyt olla kuin biafralainen, vaikka lapseni isän äiti ja sisko ovat tanakoita kuin paksukaiset ja iso kaljamaha on hänellä itselläänkin.

o o o

Monet säälivät yksinäisiä naisraasuja; itse säälin enää niitä, joita tuonkaltaiset pompottelevat.

Jäljellä on enää rauniot, joissa uusi elämä kukkii - thanks God.

"I Will Survive"
        http://www.youtube.com/watch?v=ZBR2G-iI3-I

Miten energiaa riittäisi kaikkeen? Tämähän se oli salainen palstani ( http://narsissi.palstani.net/ ), joka pitäisi saada kuntoon; narsismista paljon päivitettävää, luentoja ja rankkoja kokemuksia ennen kaikkia.

• sanasinko kirjoitti:

Miten energiaa riittäisi kaikkeen? Tämähän se oli salainen palstani ( http://narsissi.palstani.net/ ), joka pitäisi saada kuntoon; narsismista paljon päivitettävää, luentoja ja rankkoja kokemuksia ennen kaikkia.

Narsisti on ihminen, joka rakastaa vain itseään. Juokse helvetin kovaa karkuun ennen kuin hän tuhoaa sinut.

Yleensä on liian myöhäistä, kun heräät. Jokainen narsistin uhri tajuaa sen, liian myöhään.

Minultakin meni parikymmentä vuotta, vajaasta kolmestakymmenestä viiteenkymmeneen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8470
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      46
      2378
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      27
      2210
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      36
      1822
    5. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1748
    6. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1717
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      20
      1138
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1133
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1019
    10. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1015
    Aihe