Tietääkö kukaan onko Tampereella mitään akvaariokauppaa, joka ottaisi kaloja vastaan?
Itsellä mustamonneja, jotka lisääntyy niin ahkerasti, että on jatkuvasti liikaa kaloja akvaariossa ja sen myötä muita ongelmia...
Usemman kerran olen niitä lahjoittanut kavereille, mutta ei poista ongelmaa, vaan ilmeisesti parempi luopua kaikista ja hankkia uudet kalat...
Kaloista eroon???
6
238
Vastaukset
- Jeha
Siis mustamolleja :)
- enkeli882.
heip. oisin kiinnostunut ottamaan vastaan noita mustamolleja jos suostut luovuttamaan tai myymään?
- Jeha
Oikein mielelläni annan niitä pois, niitä on siellä muutama kymmenen, et määrän saa valita :) Suurin osa tosin on jo kasvanut melko isoiks...
Jeha kirjoitti:
Oikein mielelläni annan niitä pois, niitä on siellä muutama kymmenen, et määrän saa valita :) Suurin osa tosin on jo kasvanut melko isoiks...
Mullekin kelpais mollit, pääsisivät isoon akvaan, oikean kovuiseen veteen.
Jos voit laittaa sähköpostiosoitteesi, niin otan yhteyttä?
Lisääntymisongelman saa poistettua jättämällä altaaseen pelkästään toista sukupuolta haluamasi määrän.. :)
- kalasi
Jaa tuota etsi netistä.
- fish KING
Soittamalla akvaliikkeisiin saat selville paljon enemmän kuin täältä, KVG liikkeet ja p. numbat... ja hommiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161