Syyskuussa olis tarkoitus mennä viikon lomamatkalle. Voiko joku suositella hyvää (ja tietenkin halpaa) hotellia Dubrovnikista, läheltä rantaa???
Dubrovnikin hotellit
4
764
Vastaukset
- 28
Siellä ei ole hyvää ja halpaa, ei ole edes kallista ja hyvää.
- Viime keväänä
Hotel Kompas on aivan ihanalla paikalla kävelytien päässä, ranta vieressä.
Vielä kun satsaa merinäköalaan ja partsiin, kaikki kohdallaan. - HannuPee
Itse olimme viime kesänä 12 yötä Zatonin lahdella 8 km Dubrovnikista yksityisessä huoneistotalossa. Lupasivat 3m merestä, ja se todellakin oli; aivan mahtava rauhallisella seudulla. Isäntäperhe Luko ja Tereza lapsineen tekee ihan mitä haluat sinun viihtymisesi eteen, hakee kentältä mm. Halpa kyllä mielestäni 50€/vrk, omalla terassilla merelle 80€, ja näihin mahtuu 3 sänkyä vähintään.
Bussilla pääsee ihan nurkilta kaupunkiin, ja marketista saa tuoretta ostettavaa. Lahdella 3km:n sisällä 10 eritasoista ravintolaa mukavan kävelybulevardin (siis vaatimaton, mutta kiva kävellä betonista väylää ja rantakylän raittia) .
House Tereza, Zaton Mali (toinen samanniminen löytyy vanhasta kaupungista).
Kerro terveisiä, jos menet. - mr moonglow
Dubrovnik Palace oli hieno paikka. Lähellä rantaa, hyvät yhteydet vanhaan kaupunkiin, ravintoloita lähellä. Taitaa olla 4 tähden paikka. Ei ihan halpa. Jos hotelliin menee, pitä ottaa merinäköala. Toisen puolen näköala on huono.
Suosittelen Tripadvisor nettisivujen hotelliarviointien läpikäyntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814