Nuorena tuli helposti kaamea kohmelo juhlimisen jälkeen, muttei enää. Joskus oikein yritän juoda niin paljon, että krapula olisi ihan varma juttu! Mutta ei, herään aina ihan hyvävointisena.
Ilmeisesti elimistöni on liian hyvin tottunut alkoholiin. Onkohan tämä huolestuttavaa? Humallun kuitenkin ihan selvästi ja aika nopeasti.
Eilenkin join ruuan kanssa kolme pulloa viiniä ja aamulla oli ihan hyvä fiilis.
Terveyteni ja kuntoni on todettu testeissä hyviksi, vaikka ammattilaisten mielestä juon ja syön liikaa.
Mitä jos sisäelimeni ovatkin ylikuormittuneet ja poksahtavat hetkenä minä hyvänsä? Sitä ei vain näe mistään.
Olen riippuvainen mielihyvästä. Sitä saa helpoiten herkkuruuista, viinistä, oluesta ja muutamasta sikarista. Millä saisin kohtuullistettua jatkuvan mielihyvän tavoittelua? Jospas jotenkin saisin sen darran tai edes morkkiksen.
Kadotettu krapula
Huoleton ja vapaa
0
134
Luetuimmat keskustelut
- 53917
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan65676- 55660
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli47632Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik33563En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32538Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk7536- 48478
- 75467
- 33435