En saa asiaa mielestäni, siksi kiusaan koulussa. auttakaa!
äitini työnsi haisevaan rakooni kasan multaa ja pahoinpiteli mut!
Äitini raiskasi mut
16
601
Vastaukset
- obvioustrolisobvious
on kyllä eri tyyppi.
- :B
Mutta ihan yhtä seko.
- kiusaajatar
eikun sama mä oon, tää on tosi!
- ÄLÄPÄS VITSAILE
en usko tää on vitsi
- kiusaajatar
eikun ihan tosi!
- -
ihan hirveetä !=(
- Kiusaajatar
ja tietysti joukosta löytyy yksi idiootti taas... JA tosta nimimerkistä puuttuu iso alkukirjain...
- terve lehmä!
moi mitä lehmä? Onko äidilläsi muna?
- KiukkuKaarinasta
Kiusaajatar! Taidat olla päästäsi vialla oleva pikku pissis kenellä ei ole muuta elämää kuin kirjoitella sairaita asioita nettiin. Saatko jotain tyydytystä näistä jutuista? Voin sen sanoa että jos asuisit Kaarinassa saisit 100% varmasti selkääsi noista kirjoituksistas. Jos oikeasti kiusaat jotakuta koulussasi kerronpahan sulle yhden faktan! Sitä saa mitä tilaa, koulukiusaajille ei koskaan käy hyvin! Joku kaunis päivä avaat sen ruman turpas väärälle ihmiselle niin se turpoo kiinni! Kasva aikuiseksi ja hanki oma elämä!
Sullon sairas mutsi!
- sakke.dskdksd
sinä taas voi vittu oot varmaa joku 12 vuotias pikku pissis joka trollaa täällä mut hei ei se mitään oon ilmotannu poliisille kyllä ne hoitaa tommoset elä huoli
- dsfsdfsdfsdfsdfsdfsd
iha homoo tällanen trolli!
- niinpä...
Katso alempi viestini siitä "kukaan ei halua"-nimimerkkinä. Pian ymmärrät asian syyt.
- J33.
Minähän tämän ihan vittuillakseni kirjotin :)
Eli Kiusaajatar sai sitä mitä tilasikin. Eikä muuten hävetä yhtään. - kukaan ei halua
auttaa sinua ollenkaan. Sillä valitettavasti persoonallinen luonteesi ja käytöksesi antaa ymmärtää muuta. Se luokittelee sinua A-luokan taulapäänä. Joten mieti vähäsen, itsekeskeinen huora.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251218
- 1181048
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97894- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270754- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17667- 41594
- 49589
- 25555