Äitini raiskasi mut

Kiusaajatar

En saa asiaa mielestäni, siksi kiusaan koulussa. auttakaa!
äitini työnsi haisevaan rakooni kasan multaa ja pahoinpiteli mut!

16

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • obvioustrolisobvious

      on kyllä eri tyyppi.

      • :B

        Mutta ihan yhtä seko.


    • kiusaajatar

      eikun sama mä oon, tää on tosi!

    • ÄLÄPÄS VITSAILE

      en usko tää on vitsi

    • kiusaajatar

      eikun ihan tosi!

    • -

      ihan hirveetä !=(

    • Kiusaajatar

      ja tietysti joukosta löytyy yksi idiootti taas... JA tosta nimimerkistä puuttuu iso alkukirjain...

      • Onko sinulla varaa valitella idiooteista?
        Ei.


    • terve lehmä!

      moi mitä lehmä? Onko äidilläsi muna?

    • KiukkuKaarinasta

      Kiusaajatar! Taidat olla päästäsi vialla oleva pikku pissis kenellä ei ole muuta elämää kuin kirjoitella sairaita asioita nettiin. Saatko jotain tyydytystä näistä jutuista? Voin sen sanoa että jos asuisit Kaarinassa saisit 100% varmasti selkääsi noista kirjoituksistas. Jos oikeasti kiusaat jotakuta koulussasi kerronpahan sulle yhden faktan! Sitä saa mitä tilaa, koulukiusaajille ei koskaan käy hyvin! Joku kaunis päivä avaat sen ruman turpas väärälle ihmiselle niin se turpoo kiinni! Kasva aikuiseksi ja hanki oma elämä!

    • Sullon sairas mutsi!

    • sakke.dskdksd

      sinä taas voi vittu oot varmaa joku 12 vuotias pikku pissis joka trollaa täällä mut hei ei se mitään oon ilmotannu poliisille kyllä ne hoitaa tommoset elä huoli

    • dsfsdfsdfsdfsdfsdfsd

      iha homoo tällanen trolli!

      • niinpä...

        Katso alempi viestini siitä "kukaan ei halua"-nimimerkkinä. Pian ymmärrät asian syyt.


    • J33.

      Minähän tämän ihan vittuillakseni kirjotin :)
      Eli Kiusaajatar sai sitä mitä tilasikin. Eikä muuten hävetä yhtään.

    • kukaan ei halua

      auttaa sinua ollenkaan. Sillä valitettavasti persoonallinen luonteesi ja käytöksesi antaa ymmärtää muuta. Se luokittelee sinua A-luokan taulapäänä. Joten mieti vähäsen, itsekeskeinen huora.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      125
      1218
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1048
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      894
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      754
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      667
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      41
      594
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      555
    Aihe