Setäni menehtyi sairauteen

Jalo

Eli Minä olen nyt 20 v äijä ja minun isäni pikkuveli sairastui tautiin 19 vuotiaana ja oli koko loppuelämän pyörätuolissa ja jokseenkin järjissä. Viimeiset 15 vuotta hän oli täysin aivokuollut ja kuolema oli monta kertaa lähellä.

Sitten viime joulukuussa hänen ollessaan 42 tuli yllättäen puhelu hänen koottottaan että hän on kuollut ja että eilen oli noussut kova kuume ja että ruumisauto hakisi hänet pois lähitunteina.

Sitten potilaalla oli sinänsä onni että hänen äiti isä ja veljet ja sikot huolehti hänenstä koko sairaautensa aijan kotonaan eikä ollut missää laitoksessa TMS.

Kyllä vieläkin tulee vähän p*ska fiilis kun ajattelee sitä iltaa kun se puhelu tuli kun sitä ei vaan voinut ymmärtää koska esim hännen vanhempansa oli ollut 24 tuntia vuorokaudessa kiinni kotona ja potilaan isäkin oli vähän dementoitunut ettei häntä voinut ihan hänen seuraansakaan jättää ptikäksi aikaa.

Pahinta tässä on se että oliko näin paras että kuoli tai olisiko vielä pitänyt elää 7 vuotta tai olisiko puitänyt kuolla jo aiemmin.

Olihan se aina sitä kuolemaa pelättiin kun tuli tauteja ja infakteja ja muuta mutta sinnittelemällä pääsi noinkin kauas.

Uskoisin että kuolema oli loppujen lopuksi hyvä vaihtoehto sillä nyt potilaan perhe voi elää enemmän tavallista elämää eli matkustella jupotella ja kaikkea muuta ja vaikka nukkua kolmeen päivällä jos haluaa.

No ei tällä kertaa enempää-

6

1696

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkk

että olet 20-vuotias, etkä osaa vielä oikein kirjoittaa.

• Jaska Jokunen

Sillä aina välillä kuolee äiti eno isä sisko ja veli...

• Jaska Jokunen
        Jaska Jokunen kirjoitti:

Sillä aina välillä kuolee äiti eno isä sisko ja veli...

Ei taaskaan ollut Jaskan kynästä,toi edellinen.
        Ei ois saannu huomioida ton Boriksen juttua joskus,mutta en älynnyt sitä. Nyt joku mustamaalaa Jaska Jokusen nimimerkkiä tosissaan.
        Onko mahdollista saada toin seinähullun nimee mitenkään selville ? Tietääkö ketään,miten sais ?
        Ei se muuten väliä,vaikka kirjottais kerran tunnissa,että eno on kuollu,mutta nyt on keksinyt
        tälläsen toisten nimimerkkien käytön.
        Onnexi on kirjoitusvirheitä hänellä,siis enemmän,
        kun minulla,että siitäkin huomaa.

• Jaska Jokunen
        Jaska Jokunen kirjoitti:

Ei taaskaan ollut Jaskan kynästä,toi edellinen.
        Ei ois saannu huomioida ton Boriksen juttua joskus,mutta en älynnyt sitä. Nyt joku mustamaalaa Jaska Jokusen nimimerkkiä tosissaan.
        Onko mahdollista saada toin seinähullun nimee mitenkään selville ? Tietääkö ketään,miten sais ?
        Ei se muuten väliä,vaikka kirjottais kerran tunnissa,että eno on kuollu,mutta nyt on keksinyt
        tälläsen toisten nimimerkkien käytön.
        Onnexi on kirjoitusvirheitä hänellä,siis enemmän,
        kun minulla,että siitäkin huomaa.

Kaksi feikkiä taistelee keskenään taas :)

Pitää kai tehä aina sivulle linkki jossa on linkki mun sivulle jossa on sen viestin ruutukaappaus niin ei mun nimee lainattais niin paljon.

• Jaska Jokunen
        Jaska Jokunen kirjoitti:

Kaksi feikkiä taistelee keskenään taas :)

Pitää kai tehä aina sivulle linkki jossa on linkki mun sivulle jossa on sen viestin ruutukaappaus niin ei mun nimee lainattais niin paljon.

No niin, täytyy jättää nää sivut,koska täällä on toi Boris kiusana ja en vaihda periaattestakaan nimimerkkiäni.Sen vaan sanon,että toi edellinen ei ollut Boriksen tekstiä.Apukoulutason häiriintyneen KUSIPÄÄN TUNTEE KYLLÄ TEXTISTÄ.
        Luulen tietäväni kyllä kuka edellisen kirjoitti, mutta antaa olla.En sorru samaan lapselliseen syyttelyyn,mitä tässä kerran tuli,eräältä välkyltä.

• Jaska Jokunen
        Jaska Jokunen kirjoitti:

No niin, täytyy jättää nää sivut,koska täällä on toi Boris kiusana ja en vaihda periaattestakaan nimimerkkiäni.Sen vaan sanon,että toi edellinen ei ollut Boriksen tekstiä.Apukoulutason häiriintyneen KUSIPÄÄN TUNTEE KYLLÄ TEXTISTÄ.
        Luulen tietäväni kyllä kuka edellisen kirjoitti, mutta antaa olla.En sorru samaan lapselliseen syyttelyyn,mitä tässä kerran tuli,eräältä välkyltä.

Taidan siirtyä THORHOMSENHTINT:n keskusteluun kokonaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4631
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      498
      2437
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1909
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1586
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1186
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      102
      984
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe