KOKEMUKSIA PRICELINE HOTELLEISTA?

Danygrane

Minkälaisia kokemuksia teillä on Priceline varauksista? Hyviä? Huonoja? Itse tarviin hotellia New York'ista. Muutkin kokemukset hyödyksi. Peruutusehdot/sakot?

11

2805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppeliini

      Kaikki hotellit 5 tähden. Mikäli et mene hotelliin varaamanasi yonä, et saa rahojasi takaisin.
      Hyvä: voit tehdä hintatarjouksen netissä 6 tuntia ennen hotelliin menoa. TS saavuttuasi lentokentälle, netti autki ja tekemävn hintaehdotutusta. Siinä ei häviä mitään, tarjouksesi joko hylätään tai hyväksytään. Jos hyväksytään, sinulla on huone, jos hylätään jäät huoneetta.

    • matkailija-x

      Pricelinesta on New York-palstalla keskusteluja. Uusimmat kaksi alla.

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9727131
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9588854

      Itse olen varannut hyvällä menestyksellä jo useamman vuoden hotellit tuota kautta, olen tosin oppinut erilaisia kikkoja menestyksekkääseen ”tarjoamiseen” vuosien varrella.

      En oikein ymmärrä edellisen kirjoitttajan kommenttia että kaikki hotellit olisivat 5* hotelleja. Miltei joka kaupunginosasta löytyy Pricelinen luokituksella 1-4* hotelleja, 4½* on muistaakseni korkein luokitus. Paras hinta on yli 3* hotelleissa verrattuna hotellien listahintoihin.

      • 120$

        Etsin huonetta 2Henk. 16.5. Manhattanilta. Nyt ei mitään vielä 120 dollarin tarjouksella(plus verot ym.). Miten hintataso käyttäytyy? Saako parhaan hinnan 1 kk ennen matkaa vai 2vko ennen matkaa? Totta riippuu vuodenajasta ja messuista ym. Onko kenelläkään kokemusta?


    • matkailija-x

      Riippuu ihan tarjonnasta ja ennustamien on ilmeisesti vaikeaa. Itse olen saanut usein jo kuukausia ennen hyvän hinnan läpi (olen Better Bidding.comista seurannut myöhemmin millaisia tarjouksia muut ovat saaneet läpi samaan ajankohtaan).

      Toukokuu on kallista aikaa, joten tuo 120 $ ei välttämättä riitä. Yksi keino on varata lähinnä sopivan hintainen huone varalle esim. Quickbook.comista tai muusta paikasta josta voi perua kuluitta ja sen jälkeen tarjota säännöllisesti Pricelinessa. Mikäli Pricelinessa menee tarjous läpi, muualta varattu huone perutaan.

      Älä tarjoa kaikia alueita joihin voisit majottua kerralla, lisäämällä alueen ja/tai alemman tähtiluokituksen kerrallaan voit aina antaa uuden tarjouksen, näin voit korottaa vaikka vain muutama dollari kerrallaan tarjoustasi.

    • Danygrane

      Olen katsonut/tarjonnut 16.5 jaksolle 140$. Mitään ei tule. Ei oikein viitsisi maksaa 250$ tietämättä mitä saa ja mistä? Tahtoo jo löytää samalla hinnalla nimettyjä hotelleja. Onko kenelläkään kokemusta vaikka viikon etuajalla jätetyistä tarjouksista?

    • danygrane

      jEES OTIN Astor on the P. ma-pe. On missä nukkua. katsotaan viimehetkellä parempaa viikonlopuksi. Onkohan paras tarjota viikkoa ennen. Sitten pari päivää ennen "hinnalla millä hyvänsä" tai Brooklyn.

    • matkailija-x

      Huomioithan, että Brooklyn on valtava alue, ihan mistä tahansa Brooklynistakaan ei kannata hotellia varata.

      Jos Priceline on sinulle ok, voithan tarjota haluamaasi summaa vaikka joka päviä. Tarjonta vaihtelee päivittäin, tarjous joka ei eilen mennyt läpi, voi tänään mennäkin.

    • danygrane

      Joo- sain hotelli W-wallstreet area 112 dollaria.20-22.5.

    • danyGrane

      Nyt 16.5. näkyy jo kohtuullisia hintoja. Vinkkejä? Missä on toteutuneita kauppoja tältä keväältä? Voisko joku linkittää?

    • matkailija-x

      Kutne jo aiemmin kirjoitin www.betterbidding.comissa on vinkkejä Pricelienn käyttöön , toteutuneita kauppoja yms. Toinen vastaava sivusto on www.biddingfortravel.yuku.com

    • Uneton Phoenixissa

      Ollaan 3hlo porukalla talla hetkella Phoenixissa ja pitaisi loytaa majoitus San Diegoon ensi viikoksi. Uskaltaako Pricelinea kayttaa, kun meita on kolme matkustamassa? Onko siis riskina, eta saamme pricelinen kautta 2hlo huoneen, emmeka saa fiksuun hintaan sovittua paikan paalla hotellissa lisavuodetta, tai muuta ratkaisua?

      Kiitos pikaisista vastauksista!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe