Haluisin päästä katsomaan lempibändiäni, mutta sen ikäraja on k-18. Minä olen päässyt muutamaan baariin ja minä saisin siskoni passin (kuva on lapsuuden kuva). Onko minulla mitään toivoa vai unohdanko koko jutun? Minulla on siskoni kanssa yleispiirteet samanlaiset, ja näytän ikäistäni vanhemmalta..
kuinka vaikeaa on päästä k-18 konserttii?
10
191
Vastaukset
- kirsikka- 89
Se riippuu baarista kuten itsekin viestissäsi sanoit :) Yritä mielyttää pokea ja toivo että hän on mukava. ;)
- henrijsibni8781
jos kaljoja ei oke alla kyllå se onnistuu.
- henriksoni8781
vähänkin epäsuosittu niin tulee valituksia vbaariss jyb aenujaa ei ole kaiki köynny
- henriksoni878
henriksoni8781 kirjoitti:
vähänkin epäsuosittu niin tulee valituksia vbaariss jyb aenujaa ei ole kaiki köynny
kaikki baarin henkiläkuntakakaan koskaan armeiijaa nähyny
- henriksoni8781
henriksoni878 kirjoitti:
kaikki baarin henkiläkuntakakaan koskaan armeiijaa nähyny
shit freu smithm
- puhelin8781
shit freu smithm
kakat tehny nyt voidan puhella.
- henriksoni8781
puhelin8781 kirjoitti:
kakat tehny nyt voidan puhella.
karaoke baari aina ottaa mut sisään.
- henriksonio8781
karaoke baari aina ottaa mut sisään.
tarviin ostaa lompakon ettei trahat huku tiou btaskuista
- henriksoni8781
henriksonio8781 kirjoitti:
tarviin ostaa lompakon ettei trahat huku tiou btaskuista
fujitsu.engkland
- henriksoni8781
fujitsu.engkland
virus general varial suzy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata371325Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981325Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891185- 1071075
- 711002
- 18996
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva16989- 54966
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f170850Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju16821