Lapsi joka ei saa mahdollisuutta...

Surusydän

Olen 18-vuotias nuori nainen ja seurustelen miesystäväni kanssa joka ei ole vielä valmis että meille tulisi lapsi n. kahden vuoden seurustelun jälkeen. Ymmärrän että tämä on hyvin aikaista perheenlisäykseen, mutta olen lähes varma että olen raskaana kun kuukautiset ovat n. kaksi viikkoa myöhässä. Itken tälläkin hetkellä kun ajattelen aiheuttavani keskenmenon juomisella kun poikakaverini ei halua vielä lasta. Ajattelen kuitenkin näin alkuraskaudessakin että se on ihmisen alku ja mietin minkälainen hienon hyväsydämminen ihminen sieltä voisi mahdollisesti tulla, mutta ikäni ja kumppanini mielipide on merkitsevää... Sanokaa mielipiteenne pyydän. Tuntuu jo että tämä tödennäköisesti lapsen alku on minulle jo hyvin rakas jopa tärkeämpi kuin oma elämä vaikka ei uskoisikaan, en halua tehdä raskaustestiä kun silloin tuntuisi vain pahemmalta tietää että estän yhden ihmisen mahdollisuuden elää. Sydämmeen sattuu kovasti, kertokaa mitä itse tekisitte tässä tilanteessa. Paha olo on kun vain itken, itken ja itken....

1

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seykxvain

hei ! olen saman ikäinen sun kanssas, ja sain keskenmenon toissaviikolla enkä edes tiennyt olevani raskaana ! :O johtuu juuri siitä että bilettänyt turhankin paljon jne.. luulisin. lääkäri oli samaa mieltä.
      asia ei selviä muuten, kun tekemällä raskaustesti.. tiedän useampia pareja, jotka eivät ole seurustelleet edes tuota aikaa, ja teistä huomaa ettette tahdo kiirehtiä, kuitenkin poikaystäväsi ei saa sua painostaa minnekkään, toki tuoda omankin mielipiteensä esille....
      koittakaa puhua rakentavasti, tuo ikä ei ainakaan ole este eikä hidaste ! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      42
      5831
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      71
      4565
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      46
      4332
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4111
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      87
      3710
    6. Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä

Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään
      Maailman menoa
      59
      3229
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2413
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      34
      2305
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      42
      2059
    10. En uskalla ees ajatella muru

Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha
      Ikävä
      8
      1134
    Aihe