Lapsi joka ei saa mahdollisuutta...

Surusydän

Olen 18-vuotias nuori nainen ja seurustelen miesystäväni kanssa joka ei ole vielä valmis että meille tulisi lapsi n. kahden vuoden seurustelun jälkeen. Ymmärrän että tämä on hyvin aikaista perheenlisäykseen, mutta olen lähes varma että olen raskaana kun kuukautiset ovat n. kaksi viikkoa myöhässä. Itken tälläkin hetkellä kun ajattelen aiheuttavani keskenmenon juomisella kun poikakaverini ei halua vielä lasta. Ajattelen kuitenkin näin alkuraskaudessakin että se on ihmisen alku ja mietin minkälainen hienon hyväsydämminen ihminen sieltä voisi mahdollisesti tulla, mutta ikäni ja kumppanini mielipide on merkitsevää... Sanokaa mielipiteenne pyydän. Tuntuu jo että tämä tödennäköisesti lapsen alku on minulle jo hyvin rakas jopa tärkeämpi kuin oma elämä vaikka ei uskoisikaan, en halua tehdä raskaustestiä kun silloin tuntuisi vain pahemmalta tietää että estän yhden ihmisen mahdollisuuden elää. Sydämmeen sattuu kovasti, kertokaa mitä itse tekisitte tässä tilanteessa. Paha olo on kun vain itken, itken ja itken....

1

250

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seykxvain

hei ! olen saman ikäinen sun kanssas, ja sain keskenmenon toissaviikolla enkä edes tiennyt olevani raskaana ! :O johtuu juuri siitä että bilettänyt turhankin paljon jne.. luulisin. lääkäri oli samaa mieltä.
      asia ei selviä muuten, kun tekemällä raskaustesti.. tiedän useampia pareja, jotka eivät ole seurustelleet edes tuota aikaa, ja teistä huomaa ettette tahdo kiirehtiä, kuitenkin poikaystäväsi ei saa sua painostaa minnekkään, toki tuoda omankin mielipiteensä esille....
      koittakaa puhua rakentavasti, tuo ikä ei ainakaan ole este eikä hidaste ! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1672
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      908
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      872
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      862
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      849
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      793
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      789
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      735
    9. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      730
    10. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      730
    Aihe