Palkansaajan asialla olevat uuden työväenpuolueen edustajat haluavat ilmeisesti nostaa eläkeikää. eivät ota kantaa eläkeiän nostoon.Sammutetut lyhdyt ja sumutus jatkuu kun eivät omaa mielipidettään avoimesti julkaise. Mikä se sellainen poliitikko on jolla ei ole päätettävästä asiasta selkeää mielidettä, kyllä kansakin tietää.
Vaalikone 2011
Yleinen vanhuuseläkeikä on nostettava 65 vuoteen
Wonterghen En ota kantaa
Eerola En ota kantaa
Wonterghen, Eerola ja vaalikone
Sumuttajat
2
113
Vastaukset
- VanhaVeikko
Kyllä kansa tietää ja tuntee seteli selkärankaiset.
- joko tai ei
Huomioikaa vaalikoneissa että ehdokkaiden vastaukset ovat keskilinjasta
(en ota kantaa/en osaa sanoa) vain hieman samaa mieltä tai eri mieltä vastauksen puolella. Kovinkaan moni ei ole täysin jonkin asian puolella vaan keikutaan siinä keskellä ja kiepsahdetaan sitten tilanteen mukaan johonkin suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201