Hei,
Työt alkavat Espoossa piakkoin ja asunto puuttuu, joten hakusessa mielellään täysin kalustettu (muutkin huomioidaan) huone tai yksiö Espoon/Helsingin seudulta. Olen siisti ja rauhallinen 24-vuotias nainen. Kämppiksenä tykkään tutustua ja viettää aikaa muiden talon asukkien kanssa, mutta arvostan toisinaan myös omaa rauhaa. Olen asunut kimppakämpissä useamman vuoden, joten toisten huomioon ottamisen kykyä löytyy. Jos sinulla on tarjota huonetta tai asuntoa, otathan pikimmiten yhteyttä!
-Rita
p. 050 323 8003
s-posti. ritaleinonen(at)luukku.com
Asunto/huone Espoo, Hki...
Halutaan vuokrata
1
294
Vastaukset
- idaal
Moi! En tiedä oletko jo löytänyt kämpän mutta jos vielä etsin niin tsekkaa ihmeessä meijän ilmoitus
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9792777
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1222150
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h282056- 1582014
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue171356- 511017
- 86965
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To23895- 114874
Minä tunnen sinut
Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell51840Mihin olet kadonnut kaivattuni?
Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon34833