Kiinteä Saunalahden laajakaista 11 Mbit/s
Testattaessa juuri äsken 6,46 lataus ja 0,83 lähetys.
Aika paljon liikaa luvattu.
59% luvatusta
3
139
Vastaukset
- SL Mokkula
11 M on teoreettinen maksiminopeus.
Kannattaa suorittaa nopeuden mittausta eri vuorokaudenaikoina.
Jos et koskaan saa enempää, on siinä yhteydessä ehkä jotain vikaa, jolloin kannattaa olla yhteydessä aspaan/vikapalveluun. - Penanen
Kyllä tuo 59 % luvatusta teoreettisesta maksimista taitaa olla ihan totuttu taso. Itselläni on ollut kauan 24Mbit/s, joka antaa mittauksissa 12 - 14 Mbit/s.
Kaipa tästä samasta asiasta kirjoitellaan maailman tappiin asti.- Welholla 0-49 %
Ei huono.
Itselläni on Welhon 10/1 megan liittymä (kaapelimodeemi). Suurimmat lataus/lähetysnopeudet, mitä olen koskaan saanut, ovat 4,88/0,95 Mbit/s. Iltaisin noista jäädään reilusti. Viikonloppuisin tulee puolestaan pyöreää nollaa ts. yhteys pätkii.
Sinällään on normaalia, että ruuhka-aikona luvatusta nopeudesta jäädään lähetysnopeus on reilusti pienempi (johtuu jo ihan teknisista rajoituksista, etenkin kaapelimodeemeilla). Mutta pyöreä nolla, siis muutaman minuutin ... tunnin katkot, joita on useita joka viikonloppu ja joskus arki-iltaisinkin, ei hirveästi miellytä. Kuten ei sekään, että todellinen nopeus on liittymän toimiessakin 7 ... max. 49 % luvatusta/teor maksimista. Tuohon palvelukatkot päälle, niin todellinen/keskimääräinen nopeus pyörii 3 Mbit/s tasolla, vaikka webbisivuilla vannotaan ja vakuutetaan (ns. nopeuslupaus), että todellinen nopeus on enimmäkseen 5-7 Mbit/s.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1736391- 1471764
- 1131548
- 511290
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46972Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢34915Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98884Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5829Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan231785- 41779