Kiinteä Saunalahden laajakaista 11 Mbit/s
Testattaessa juuri äsken 6,46 lataus ja 0,83 lähetys.
Aika paljon liikaa luvattu.
59% luvatusta
3
136
Vastaukset
- SL Mokkula
11 M on teoreettinen maksiminopeus.
Kannattaa suorittaa nopeuden mittausta eri vuorokaudenaikoina.
Jos et koskaan saa enempää, on siinä yhteydessä ehkä jotain vikaa, jolloin kannattaa olla yhteydessä aspaan/vikapalveluun. - Penanen
Kyllä tuo 59 % luvatusta teoreettisesta maksimista taitaa olla ihan totuttu taso. Itselläni on ollut kauan 24Mbit/s, joka antaa mittauksissa 12 - 14 Mbit/s.
Kaipa tästä samasta asiasta kirjoitellaan maailman tappiin asti.- Welholla 0-49 %
Ei huono.
Itselläni on Welhon 10/1 megan liittymä (kaapelimodeemi). Suurimmat lataus/lähetysnopeudet, mitä olen koskaan saanut, ovat 4,88/0,95 Mbit/s. Iltaisin noista jäädään reilusti. Viikonloppuisin tulee puolestaan pyöreää nollaa ts. yhteys pätkii.
Sinällään on normaalia, että ruuhka-aikona luvatusta nopeudesta jäädään lähetysnopeus on reilusti pienempi (johtuu jo ihan teknisista rajoituksista, etenkin kaapelimodeemeilla). Mutta pyöreä nolla, siis muutaman minuutin ... tunnin katkot, joita on useita joka viikonloppu ja joskus arki-iltaisinkin, ei hirveästi miellytä. Kuten ei sekään, että todellinen nopeus on liittymän toimiessakin 7 ... max. 49 % luvatusta/teor maksimista. Tuohon palvelukatkot päälle, niin todellinen/keskimääräinen nopeus pyörii 3 Mbit/s tasolla, vaikka webbisivuilla vannotaan ja vakuutetaan (ns. nopeuslupaus), että todellinen nopeus on enimmäkseen 5-7 Mbit/s.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175369
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603248- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693