Automyynti J & J Lepistö

Chevroletisti

Onko kellään kokemusta firmasta? Onko autot sitä mitä luvataan?

17

6390

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keppi-petri

En puhu tästä fimasta, mutta jos autokaupoissa kusetetaan, niin kaupan voi purkaa. Ellei muuten, niin oikeudessa. Osta auto ja KOKEILE KEPILLÄ JÄÄTÄ!

• .-.-.-.-.-.ö-.-.-.

Mielipide minulla:
      Jos sinulla paljon rahaa osta Chevrolettti.
      Tai et ymmärrärrä autoista mitään..

Suositukseni...
      Auto jossa eniten vikoja katsastuksessa...
      Oli testi jossain lehdessä...

• paskan möivät

Oma kokemukseni jäi ensimmäiseen ja viimeiseen autoon kyseisessä paikassa.Auto oli ihan täysi läpimätä paska josta kone ja kytkinkin oli loppu.
      En suosittele kyllä kenellekään.

• jokeltajam

Itse olen asioin ystäväni suosituksesta ko paikassa ja ostin nykyisen käyttöautoni sieltä. Hyvin on auto palvellut useamman kuukauden. Auto oli mitä myyjä sanoi ja palvelu oli asiallista ja hinnasta päästiin helposti sopuun. Itse ostan käytettyä autoa käytettynä en uutena joten maailma ei lopu jos vanhaan autoon tulevaisuudessa joku vika tulee.

Yleisesti ottaen mitä automyyjiä tunnen ympäri Suomea niin aina joukkoon toki mahtuu monenlaista hiihtäjää mutta sama taitaa päteä myös ostajien kohdalla.

• erkki-77

jätkä ostaa kaiken "museoidun" paskan ja myy tuplahintaan helminä romujaan.....juoskaa kaus tästä veemäisestä tyyp...

• erkki-77 kirjoitti:

jätkä ostaa kaiken "museoidun" paskan ja myy tuplahintaan helminä romujaan.....juoskaa kaus tästä veemäisestä tyyp...

Voin vahvistaa myös tämän asian. Täysiä kusettajia.

• ex asiakas

ostin kyseisestä puljusta juuri leimatun kulkupelin,takatukivarsien puslat aivan loppu ja renkaat kuluneet kankaille.....en pimeessä ruvennut tarkistamaan, luotin myyjän sanaan, ja siihen että autossa viikon vanha leima! EN SUOSITTELE KELLEKKÄÄN KYSEISTÄ LIIKETTÄ!

• juu ei

Kyseenalainen kokemus täälläkin. Kauppoihin oli toki helppo päästä mutta auto oli kyllä kaikkea muuta kuin luvattiin ennakkoon. Toki kaikinpuolin siisti ja kunnossa oleva voi tarkoittaa hyvinkin eri asioita eri ihmisille. Tuskin tulee enää ko. kaverin kanssa asioitua.

• alalla aikanaan

Autojobbarilta ostettu auto missä "tuore leima", ei kerro auton kunnosta yhtään mitään. Julkinen salaisuus on että kaikilla jobbareilla on se tuttu katsastusmies joka hoitaa leiman vaikka vuositakaperin paalattuun autoon jos tarve vaatii.

• turvallista_matkaa

Yleisesti ottaen käytetty auto täytyisi heti viedä puolueettomalle liikkeelle
      tarkastukseen.Tiedän tapauksia jossa juuri katsastetusta autosta pettivät
      jarrut.Myös ohjaukseen on välillä tehty virityksiä.Itse en täälläpäin autoa
      vaihda,käytetystä tarjotaan vaihdossa monta tonnia vähemmän .
      Tampere tai seinäjoki parempia paikkoja.

• MersuManne-

Hai.Kyll mie voin Lepistölt auto ostaa.
      Onks siul myynnis hyvää Mersuu?

• antti-on-poikkeus

Kaikki muut autokauppiaat on huijareita.
      Jokainen Porilainen on tämän oppinut jo kehdossa.
      Ei mulla muuta.

• Sky11

Auto ja Kone Lepistöllä on näköjään katteet kohdallaan. Myynnissä mitsu canter lavallinen nosturilla pienillä kilsoilla. Pyytää 18900 verolla ja maksoi siitä itse 7000 alv. Hyvä kate ajamalla Joensuusta Ylöjärvelle.

• Anonyymi

Vain hyvää sanottavaa sekä firmasta että yrittäjästä. käytetyn kaluston kauppa on toki aina riskialtista, koska autoon saattaa tulla joku vika joka ei kauppiallaa ollessa tai katsastuksessa ole ilmaantunut. käytettyjen autojen ja työkoneiden kaupassa on tarkoituskin hankkia muiden käytössä ollutta kalustoa edullisesti ja kunnostaa se vielä niin, että jollain muulla on sillä käyttöä vielä pitkään, siihen palaa aina työaikaa ja rahaa, ennenkuin kaluston saa myyntikuntoon. Ainakin meidän ja muutaman tietämäni firman kalustoasiat on sillä tontilla hoidettu jo pitkään, joten rohkeasti vaan kaupoille, vaikka aina niitäkin riittää, jotka jälkikäteen arvostelevat myyjää, kun eivät itse ole olleet riittävän huolellisia.

• Anonyymi

Käytetyn ostaminen on ainan kuin arvan ostaisi, paitsi jos ostaa Tenholta niin on varmaa että ostaa aina romun.

• Anonyymi00021

On nee niin kieroja poikia et ryhtikin menny rahan himois...

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      325
      3845
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      128
      3570
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      4
      2260
    4. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      112
      1684
    5. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1588
    6. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1319
    7. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      136
      937
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      99
      890
    9. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      845
    10. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      86
      761
    Aihe