Sanotaanko näin että Kuhmon Neste on tästä lähin paikka jossa en enää käy.
Erään työntekijän toiminta on sen verran asiatonta että ainakin tässä yhtenä päivänä se käytös pilasi minun päiväni ja koko paikan ilmapiirin. Ko. hlö nimittäin kovaäänisesti haukkui toista, nuorempaa työntekijää asiakkaiden silmien alla sillä seurauksella että tämä itki. Melkoista toimintaa! Jos toisen työssä on jotain sanomista niin miksi sitä ei voi hoitaa jossain muualla kuin asiakkaiden silmien alla?! Moinen toiminta antaa paikasta ja eritoten sen henilökunnasta erittäin huonon kuvan.
Lisäksi mitä ite nesteellä on tullut käytyä niin tämä haukut saanut työntekijä on ollut mukavin asiakkaita kohtaan ja aina on saanut iloisen ja lämpimän hymyn kun hän on ollut palvelemassa.
Ja kuhmon nesteelle meni kyllä kiukkuiset asiakaspalautteet menemään!
Kuhmon Neste
72
5954
Vastaukset
Ilikiäätkin.
- Kathdt
Eihän ne palkitut yrittäjät sellaista tee, varmaan joku turhautunut työkaveri.
- hävettää ihan
Eikub boikotti vaan päälle, ja julkinen anteeksipyyntö! Johan lakikin kieltää tuollaisen menettelyn!
- konkkaan vaan!
joutaisi ainakin toinen niistä palkituista yrittäjistä käytöskouluun. hyvää päivää vaan hänellekkin!
- äääähh,,,,
Varmaan sitten yrittäjän pitäis saada uusi työntekijä!
Yrittäjille ei pitäis antaa kuin se yksi työntekijä, jos sitä ei voi säällisesti kohdella, olkoot ilman! Parempi olisi yrittäjän tehdä itse ne työt, menisi sitten varmaan oikein! Tai mistäs sen tietää, jos on tarpeeksi hankala ihminen voi joutua itsensä kanssa riitaan! - saman kokenut
Jokaisella työpaikalla taitaa olla joku työilmapiirin pilaaja. jos ei omistaja räkytä niin mukamas kokeneempi työntekijä nuorempiansa sorsii.omaa ekoansa pönkittää. tai voihan olla että kotona saa itse kuulla kunniansa ja töissä yrittää itse sitten päteä.
- huh,huh
Ei ole ensimmäinen kerta siinä yrityksessä, kun työntekijä haukutaan asiakkaan kuullen. Boikottiin vaan ja virallinen anteeksi pyyntö!!!
- Järkyttynyt
Näin minäkin olen kuullut aiemmin tapahtuneen. Jos asiakkaiden edessä haukutaan estoitta niin mietin millaistahan kohtelua työntekijät saa sitten syrjemmällä. Toivottavasti tämä työntekijä ei jätä asiaa tähän vaan vie asian eteenpäin. Tuohan on julkista nöyryyttämistä jne. Haukkuja teoistaan vastuuseen!
- lämmin piiras
Järkyttynyt kirjoitti:
Näin minäkin olen kuullut aiemmin tapahtuneen. Jos asiakkaiden edessä haukutaan estoitta niin mietin millaistahan kohtelua työntekijät saa sitten syrjemmällä. Toivottavasti tämä työntekijä ei jätä asiaa tähän vaan vie asian eteenpäin. Tuohan on julkista nöyryyttämistä jne. Haukkuja teoistaan vastuuseen!
Kyllä vastaavaa tapahtuu muuallakin Kuhmossa. Yrittäjä antaa kuulua niin kauan että saa työntekijän itkemään. Oliko se rönttösrouva vai piirakkojen piirakka???
- käyttäminen?
Työilmapiiri luo yritykselle pohjan. Kyllä asiakaskin huomaa jos asiat eivät mene niinkuin pitää. Kyllä suoraan sanottuna tällainen yritys voisi jäädä ilman mitään palkintoja! Voi olla että kun kyseessä oli nuori, voi nuoremmat asiakkaat jäädä yritykseltä kohta kokonaan pois ja sitähän he mahtavat toivoakin´?
- uudet kujeet
Kiva että ihmiset ymmärtää, toki tässäkin asiassa on monta puolta mutta liika on liikaa. Vaikka olenkin nuori, kyllä meitä tulee kohdella samalla tavallla. Opiskelijana olen halunnut työkokemusta jotta cv:ssä olisi jotain esiteltävää tulevaisuutta ajatellen. Nyt loppui tämä kituuttaminen. Iloisena voin todeta että onneksi sain uuden työpaikan, paremmalla menestyksellä tällä kertaa! :)
- HYI!
Tottakai kaikkia tulee kohdella samalla tavalla asianmukaisesti, nimeen, ikään, rotuun, sukupuoleen yms. katsomatta.
Kiva, että olet saanut uuden työpaikan. ONNEA UUTEEN TYÖPAIKKAAN!
Ainahan sanotaan, että joka riidassa on kaksi puolta ja voi sanoa että molemmissa on syytä.
Kai hänellä on jotain huomauttamista työstäsi ollut, mutta mutta, ns. riidellä voi ilman että on kovaääninen saatikka ulkopuolisten kuullen ei pitäisi riidellä.
Tässä tapauksessa työnantajan/työtoverin olisi asianmukaisesti pitänyt istahtaa sinun kanssasi keskustelemaan asiasta eikä haukkumaan asiakkaiden kuullen. Hän on joka tapauksessa JULKISESTI anteeksipyynnön sinulle velkaa.
Jos hän on palkittu työnantaja, ei ole ansainnut palkintoaan.
Minä en ainakaan enää jalallani astu siihen putiikkiin.
- V.Esso
Kyllä sitä voi työntekijää työssä opastaa ihan ihmisiksi? Asiallisestikkin voi neuvoa! Joutava vittuilu ja nöyryyttäminen ei kuulu, tai ei pitäsi kuulua enää 2000 luvun työpaikoille!
Eipä muuta kuin onnea ja menestystä uuteen työpaikkaan!
(Ps. elä kusekkaan entiseen työpaikkan päin!) - Älä osaa liian hyvin
Tämä on aivan normaalia työpaikka meininkiä Kuhmossa. Monissa paikossa haukutaa, jos ei työnantaja niia ainakin osa työntekijöistä mustamaalaa ja puhuu paskaa, ainakin hyvin tunnollisesti työnsä hoitavista työntekijöistä. Älä ole liian hyvä, älä ainakaan ole enenpitietävä kuin pomosi. Muuten voi ovi kutsua, ainakin kuhmossa.
- plaa plaa
ekotori on unelma työpaikka.
- Ruger
Ehkä olisi, jos siellä ei olisi sitä kauheaa noita-akkaa ilmapiiriä myrkyttämässä!
- järki käteen
Hienoa että olet saanut uuden työpaikan! Onnea!
Tuollaista käytöstä ei pidäkään hyväksyä ja on erittäin hyvä että näihin asioihin puututaan.
Taidanpa minäkin tästä lähin valita jonkun muun huoltoaseman asiointipaikakseni... - voihan ei
Niin ja jos ne asialliset kommentit koskisivat töitä mutta kun viilataan pilkkua ihan pikku asiassa joka ei koske muuta kuin työasua ja johon löytyi looginen selitys. Mutta näinhän se on että ei haukku haavaa tee, sisulla mennään perkele!
Tuntuu että joka työpaikassa on ne hyvät ja huonot puolensa, mutta jos ne kommentit alkavat aina osua yhteen henkilöön niin kyllähän se laittaa miettimään, varsinkin jos muutkin huomaavat tilanteen.
Nesteelläkin on mukavia työntekijöitä jotka osaavat kyllä asiakaspalvelun, mutta ongelmat taitavat löytyä vähän syvemmältä. - dsnsy
neste on muutenkin paska,vaihtaat osia autoon ilman omistajan lupaa,renkaat vaihdatin,rikovat ventiilin,yhestä vitun muutaman kymmenensentin osasta omistaja käsiojossa odotti
- Huusi
Meidän perhe on boikotoinut kyseistä yritystä viimeiset 1,5 vuotta ihan vaan omistajien törkeän käytöksen takia. Tervetuloa muutkin "samaan veneeseen"!
- Ei mun viesti
Sheriff, miks tosta välistä poistettiin yks viesti? Suojellaksesiko omistajia?
Miks et poistanut esim. tota "huusi" viestiäkin tai miks et poistanut koko ketjua?
On jo aikakin tulla tollaiset työnantajat ilmi. Miten yleensäkään sallitaan tuollaisia asiattomuuksia. Huutaja käytöskouluun.
Vaikka näillä sivuilla on paljon törkeyksiä ym., niin on hyvä että saa purkaa tuntojaan tuollaisten tapauksien sattuessa.
PALKITTU TYÖNANTAJA, TÖRKEYKSISTÄKÖ SITÄ PALKITAANKIN. - pkjhmnbg
Asiakkaat vähenee taatusti.
Voi olla, että turistitkin kohta kiertää Kuhmon Nesteen kaukaa. - turistina Kuhmossa
Kerran tapahtui. Tilasin pizzat juomineen, pizzat luonnollisesti vähillä täytteillä ja eräs mummonen oli ilennyt täyttää juomamukit puoleen väliin. Ei kai tuo ole enää tervettä vai lasketaanko nykyään kaikkialla palveluhommissa jokainen centti kotiin päin? - Todennäköisesti ja valitettavasti, kotipizza on kyllä hyvää ja herkullista, mutta täytteet ovat niin mitättömät. Tietenkin, jos siihen 20e laittaa, niin saahan sitä mahan täyteen.
- mats33
ei huolto puolellakaan kaikki oo kunnossa.ma
- killapakillapa
siinäpä se taitaa just vika ollakin kun hää ei vaan nää ittessään mittää vikkaa, se vika on aina toisissa
- tapsa70
kusi noussu päähän
- ei enää
joutaakin asiakkaiden vähetä, ehkäpä sielläkin ruvetaan miettimään mikä meni vikaan.
- Ajattelijaaaaaa
Jonkun pitäisi näyttää arvon huutajalle tää viestiketju.
Jospa sitten menisi itseensä ja rupeis ajattelemaan.- tapsa70
narsisti ei tajuu et ites o mitää vikaa.
- self made man
Olen tankannut muutaman kerran Nesteeltä ja kassan takana oli kyllä niin iloinen silmälasipäinen nainen joka oli ystävällinen ja tosiaankin iloinen.
Muutenhan ko. asema on perseestä.- tapsa70
huoltopuolellakaan ei mitään ammattitaitoa
- 36
työ herjaajat laitetaan turvasäilöön Kajaanin putkaan odottamaan oikeudenkäyntiä kunnianloukkakkauksesta.
- Etelän hetelmä
onko siellä muuta kun se neste??? onko vaihtoehtoja? Venäjä?
- ohjugtf
On siellä kuitenkin hyvät kahveet ja nisut!
Pizzat on samanlaisia, kuin muissakin Kotipizzoissa, eli vähän täytettä, mutta hyvää kuitenkin.
Mä oon aatellut, etten enää syö Kotipizzan pizzoja, vaan teen itse. On ainakin tarpeeksi täytettä. Harvoin noita Kotipizzoja on tullut syötyä. - MelaPate
Ei tietenkään venäläisen huoltoaseman veroinen, mutta silti paras Kuhmossa.
- xcdf
On se kummaa , mitenkä oman kunnan yrittäjiä haukutaan ihan älytömmästi.
Eiköhän siinä kuitenkin siihen nurkkakuntaankin verorahoja tuo.
Eipä täällä Kuhmossa töitä nyt niin kamalasti ole, että nekin vähät pitää
julkisesti haukkua.- niinpä niin...
vaikka kuinka lie kova veronmaksaja tuokin yrittäjä, joku roti se silti pitää olla työntekijöiden kohtelussakin.
Ei todellakaan ole liikaa töitä Kuhmossa, mutta ei se silti ole oikein että niissä vähissä työpaikoissa suurinpiirtein luututaan työntekijöillä lattiaa.
- Kerro muillekkin
Työntekijän saa haukkua julkisesti mutta ei työnantajaa? Mitä eroa asialla on?
- Lämmin kiitos.
Suo siellä vetelä täällä.Syytä lie niin sysissä kuin sepissäkin, mutta haluamme esittää lämpimän kiitoksen Neste huoltamon iloiselle ja ja palvelualttiille henkilökunnalle.Teidän vuoksenne käytän edelleen palvelujanne.Kiitos!
- en kiittele
ite ku ihteäsä kiittelee.palkitut hehheh
- olen ihan ite
Käyn tankilla shellillä, mutta kahvilla nesteellä, koska siellä ei ole sitä ukkokööriä.
Molemmissa henkilökunta on ystävällistä. - antti k.
olen ihan ite kirjoitti:
Käyn tankilla shellillä, mutta kahvilla nesteellä, koska siellä ei ole sitä ukkokööriä.
Molemmissa henkilökunta on ystävällistä.Joo,enpä ole tavannut Nesteen kassamyyjissä kyllä minkäänlaista kylmäkiskoisuutta,niinhän nuo ovat iloisia ja palvelualttiita että ei paremmasta väliä.
Huoltopuolen porukkaa en tunne mutta negatiivisia huhuja kyllä liikkuu paljon. - tumma-Valte
antti k. kirjoitti:
Joo,enpä ole tavannut Nesteen kassamyyjissä kyllä minkäänlaista kylmäkiskoisuutta,niinhän nuo ovat iloisia ja palvelualttiita että ei paremmasta väliä.
Huoltopuolen porukkaa en tunne mutta negatiivisia huhuja kyllä liikkuu paljon.kauppas kanisterista kummalla murteella puhuva mies jahymyili niin leveästi että tuskin oli paikallisia
- ålan 2
ei neste oo sen huonompi ku muutkaa huoltsikat.
- nii se vaa o
kaik kusettaa.
- Kuhmon
nesteellä on todella ystävällisiä nuoria töissä, kävin tässä tankilla ja poika otti maksun vastaan, niin tervehdys, kiitos ja ole hyvä tuli ihan luonnostaan.... Pitäisi työnantajan pitää tuollaisista työntekijöistä kiinni.....
- äklöä mutta totta
kuhmo n neste pitäisi lopettaa...sen toiminta on perseestäää...käytin auton korjuulla...veloitettiin osasta jota autos ei lain...ja auto ei etes toimi..kahvi o paksua ja mustaa ja työntekijät kuin myrkynnielleitä eipä hymyu irtoa...omistaja akan huuto kuului eilenki yli muiden...se akka on vain rahanahne.. ja juoksuttaa työntekijöitään kuin sika paskaa.. pois kuhmosta koko pariskunta ja kauas ja ystävälisemmät tilalle...sotkamonm nesteel on kiva ilmapiiri ei tarvi työntekijöiden pelätä omistaja tätin raivonpuuskia..siispä joko shel tai st ei neste..siel o räjähdysvaara
- Sait rahat takaisin
Jos sinulta o... veloitettu osasta, jota ei ole autossa, niin tietenkin olet saanut rahat takaisin anteeksipyyntöjen ja hyvitysten kera.
- Päsikuuu
Niin ja jospa sinä itse olet se hankala/vaikea asiakas joka valittaa koko ajan joka kerta kun siellä käyt. Sinuun on kyllästytty eikä sulle huvita hymyillä.. Se kato vähän riippuu itsestäs minkä kuvan annat asiakkaana..Näkeehän tuosta sinun tekstistäkin, että jossain mättää.. Olet juuri se tyyppi jolle ei kelpaa mikään missään muodossa.. Voi Voi Voi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- opettaja..
se on hyvä että opettaa asiakastyötä tekevälle että noin ei saa toimia,siinä varmaan oli koulutus käynnissä,se vaikuttaa joskus todelta,kysykää vaan kun käyttä täällä nesteellä,se oli harjoitus,joka baariissa ja ravintolassa ja kaupassa tullaan harjoittelheen asiakkaiden keskuudeessa tälläistä opin näytetyötä
- PAMille töitä
Olen ollut kaupan alalla töissä reilut kymmenen vuotta ja kas kummaa, ei meillä uuden työntekijän perehdyttämiseen kuulu asiakkaan silmien edessä haukkuminen ja itkettäminen.
- excet
Niin!Tämän yrittäjä pariskunnan pitäis sisäistää että työntekijät ovat työyhteisön
voimavara.Pitkään työelämässä olleena ja vielä olevana sanon,pitemmän aikaa
ajatus tullut että "mikään ei riitä".Ei kaikilla mutta näin asia vaan tulee ilmi.En kyseisellä alalla töissä,mutta
asioinut työpuolesta ja huomannut sen sielläkin.
Arvostan työnantajaa suuresti mutta työntekijät kaipaavat myös reilua yhteisöön
kuulumista ja arvostusta.- suurempiyrittäjä
pienentää palkkaa ja pidentää työpäivää siitä se lähtee ottaa tukityöllistetyn niin ilmasta on työ antajallensa otetaan taas parempia juomia kuin te narisijat
- onneksi omillani
Ei niinkään yrittäjä, vaan huijari joka käyttää toisia hyväkseen! Ottakaa mamuja hommiinne, niille ei tarvii maksaa palkkaa, ei ne ymmärrä rahanpäälle,ja sanotte paljonko heidän pitää maksaa, että saavat tehdä työtä vihmerälle työnantajalle!
Tukityöllistettyjen pitäisi tuommoisia yrittäjiä paukasta turpaan ja kunnolla!
Tai sitten kusemalla reikä otsaan! - Ali Paakkonen
Mina tahto muutto Kuhmo. Haluta huva tyo. Ehkä Neste johtaja?
Mina osa palvelu. Sako Kuhmo asunto? Kajaani nainen ei tahdo asua minä kansa. Tarvitsee ehkä vaimo tai kaksi. Jos Allah suo. Haluta muos oppi muuraus, onko Kuhmo vapamuurari?- korryptor
Kymmeniä ilmaisia antajalleen ,tukityöpaikkoja nytkin Kuhmon työkkärissä. Entäpä jos olisi noin hyvä palvelu työttömille kuin näille ilmaisilla työntekijöillä keinotteleville bisnesmiehille. Ja eikun ehdolle valtuustoon valtapuolueen listoilta.bisnismiehet. Paikallislehti kiittää,palkitsee,bisnismiehiä.
- halu tulla...
Mina tahto kuhmo kaunis naine joka halu muslimi mies ole tuma ja tuhmo. Halu tehda hyva tyota halvala ja paljon. Rakasta suomi nainen ja suomi tyo. Taalla hyvä palka ja hyva maa elaa.
- Psygoloogi
halu tulla... kirjoitti:
Mina tahto kuhmo kaunis naine joka halu muslimi mies ole tuma ja tuhmo. Halu tehda hyva tyota halvala ja paljon. Rakasta suomi nainen ja suomi tyo. Taalla hyvä palka ja hyva maa elaa.
tuma mina"mies"=Heikkinen pitkästä perukasta,isa ja aeti lähisukua ???
- appi
Eipä ole tullu käytyä Nesteellä yli vuoteen. Sen verran on palvelu huonoa että ei viiti maksaa siitä. (pari naista ihan ok, mutta pari täysiä m kuja. ST1 ja Shell on ok asemia.
- Aasi-akas.. :)
Kuhmon Nesteellä olen saanut aina ystävällistä palvelua. Niin omistajilta kuin henkilökunnaltakin. Kiitos teille kaikille! Toivon totisesti, että tämä viestiketju loppuu tähän.. Ei ole varmaan kivaa lukea täältä henkilökohtaisia loukkauksia kenenkään.. Toivon kaikille iloista ja hyvää mieltä asiakaspalveluun, oli sitten huoltoasema mikä tahansa. Jokainen voi valita itse missä on asiakkaana! Arvostetaan jokainen omaa itseämme, kuin myös toisiamme!
- Kuka on asiakas....
Jo olisi kumma jos ei saisi hyvää palvelua rahalla. Kun maksaa niin tottakait lähtökohta on saada HYVÄÄ palvelua, eli rahalle vastiketta. Se muuten ilmakassin käyttö maksaa 2€ Nesteellä. Asiakkaille on maksuton. Kuka on asiakas? Jos eilen huollatin auton Nesteellä ja ensi viikolla menen käyttämään ilmakassia, eli tarkastamaan rengaspaineet, maksanko 2€ kyseisetä käytöstä, koska en SINÄ PÄIVÄNÄ ole ollut maksava asiakas? Taas ylihuomenna olen kun tankkaan.
- Ei hemmetti..
Kuka on asiakas.... kirjoitti:
Jo olisi kumma jos ei saisi hyvää palvelua rahalla. Kun maksaa niin tottakait lähtökohta on saada HYVÄÄ palvelua, eli rahalle vastiketta. Se muuten ilmakassin käyttö maksaa 2€ Nesteellä. Asiakkaille on maksuton. Kuka on asiakas? Jos eilen huollatin auton Nesteellä ja ensi viikolla menen käyttämään ilmakassia, eli tarkastamaan rengaspaineet, maksanko 2€ kyseisetä käytöstä, koska en SINÄ PÄIVÄNÄ ole ollut maksava asiakas? Taas ylihuomenna olen kun tankkaan.
Ensimmäistä kertaa kuulen että ilmakassinkin käytöstä pitäisi jotain maksaa! Kaepa se paineilma ja sähkö on niin kallista nykyään ettei sitä kata enää muun myynnin avulla.
Onko siellä lappu ihan jossain seinällä kun en ole nyt vähään aikaan käynyt?
No, pitäsköhän tuo varmuuden vuoksi hoitaa asioinnit jossain muualla tästä lähin. Kun ei tiedä milloin sieltä sisältä tullaan perimään tuota maksua ja minun mielestä pelkästä ilmasta nyt ei mitään pitäisi maksaa.
Huoltamoilla tulee kuitenkin suht harvoin asioitua, mutta joskus isompiakin ostoksia tehtyä kuten talvirengassetti viime syksynä kyseisestä paikasta. - Hinnasto on..
Ei hemmetti.. kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa kuulen että ilmakassinkin käytöstä pitäisi jotain maksaa! Kaepa se paineilma ja sähkö on niin kallista nykyään ettei sitä kata enää muun myynnin avulla.
Onko siellä lappu ihan jossain seinällä kun en ole nyt vähään aikaan käynyt?
No, pitäsköhän tuo varmuuden vuoksi hoitaa asioinnit jossain muualla tästä lähin. Kun ei tiedä milloin sieltä sisältä tullaan perimään tuota maksua ja minun mielestä pelkästä ilmasta nyt ei mitään pitäisi maksaa.
Huoltamoilla tulee kuitenkin suht harvoin asioitua, mutta joskus isompiakin ostoksia tehtyä kuten talvirengassetti viime syksynä kyseisestä paikasta.Hinnasto ilmakassin käytöstä on ilmakassin yläpuolella.
- Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu on yleensä ihan toimivaa, mutta omistajien tapa kohdella työntekijöitään on sitä luokkaa että oksat pois.
On sieltä muutama lähtenytkin kun hermot kiristyy jossain vaiheessa tarpeeksi. Tuota hommaa ei välttämättä huomaa siellä myymälän puolella, mutta yksi tuttavani kyllä "kehui" työpaikan siihen malliin kun oli joskus aikonaan siellä töissä ettei minua ainakaan huvittaisi siellä työhellä.
Nykytilannetta en tietty tiedä onko olosuhteet sitten parempaan päin, voi olla että on kohentunutkin koska muutaman kerran kun olen joutunut työn puolesta käymään niin samat naamat näyttäisi vastassa olleen pitemmän aikaa. - H.Hölmöläinen
mulla olisi ilimoo myyvä paljon ja halavalla , muutama saekuurokin oesi varattavissa heinäaekaan ja halavalla lähtisi hallayö mustikankunnanaekaan.
- Oesko wanhaa ilmoo..
mulla on vanha entisöity mobiili -50 luvulta, mutta renkaissa ei ole kuin nykypäivän ilmaa. Ei ole täydellinen ei..ostetaan vaikka 2e per rengas ilmat.
- K. Räikkönen
On syytä kyllä karttaa kaukaa moista huoltoasemaa, jos työntekijöille ei anneta minkäänlaista ihmisarvoa. Ja vielä ilmasta pitäisi ruveta maksamaan erikseen...Taidanpa ajella visusti ohi moisesta riemuliiteristä jatkossa...
- hyvää ruokahalua
on se yksi virma jossa ilma on sakeaa halpaa katkua,arvannetko tuon
- tpovb
neste helvettiin ja abc tilal
- kuhmon kukko
ABC on paras hultsikka. Maistakaa kanaa vuohenjuustolla NAM:
- Anonyymi
hyvä juttu se onkin siinä lakkautuslistassa 2025
sekä 450 henkilöä iftisanotaan nesteen tuotannosta
näkyh mukavasgi osakekurssissa oli taas laskenut 5% - Anonyymi
Ohhoh kuinka vylgääriä kuinka voimme elää tämän karmean asian kanssa tämä on loppumme kaikkeuden loppu
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3182923Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä562655- 1201712
- 1181440
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461390Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301293PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1491238- 691090
- 741089
- 701030