Mustekasetin täyttö

A

Missäpäin Jyväskylää sais tulostimen mustepatruunoita täytettyä?

13

3165

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fghk

Kuokkalan keskuksessa het siinä ko ajat pihaan, niin eka talo vasemmalla.

• Missäs?

Tarkotatko sitä kellertävää taloa, jossa on pari kampaajaa, pizzeria jne parkkipaikan vieressä? Kävin tänään neljän maissa sen rakennuksen tokassa kerroksessa jonkun atk-kaupan ovea nykimässä, mutta kiinni oli jo. Mahdoinko olla oikeassa paikassa? Muuta mustepatruunoihin saatika tietokoneisiin liittyvää liikettä en siitä rakennuksesta löytäny.

• fghk
        Missäs? kirjoitti:

Tarkotatko sitä kellertävää taloa, jossa on pari kampaajaa, pizzeria jne parkkipaikan vieressä? Kävin tänään neljän maissa sen rakennuksen tokassa kerroksessa jonkun atk-kaupan ovea nykimässä, mutta kiinni oli jo. Mahdoinko olla oikeassa paikassa? Muuta mustepatruunoihin saatika tietokoneisiin liittyvää liikettä en siitä rakennuksesta löytäny.

Jep. Se on katutasossa.

• dsghsrh
        fghk kirjoitti:

Jep. Se on katutasossa.

Onko varmasti vielä? Joskus siinä oli sellanen mustepaikka / videovuokraamo, mutta aivan kuin olisi kadonnut. Vai vain siirtynyt?

• Uusavuttomia taas
        dsghsrh kirjoitti:

Onko varmasti vielä? Joskus siinä oli sellanen mustepaikka / videovuokraamo, mutta aivan kuin olisi kadonnut. Vai vain siirtynyt?

Estääkö jokin fyysinen vamma sinua käymästä tarkistamassa asiaa paikanpäällä?

• dsghsrh
        Uusavuttomia taas kirjoitti:

Estääkö jokin fyysinen vamma sinua käymästä tarkistamassa asiaa paikanpäällä?

"mutta aivan kuin olisi kadonnut". Olen käynyt paikan päällä ennen tätä musteentäyttötarvetta, ja muistaisin katsoneeni että tämä tuttu paikka ei olisi enää siinä. Siksi ihmetyttää neuvot sinne.

• 11+13

Seppälän Citymarketissa kassoja vastapäätä, Mustekolmio

• TyttökuviePrinttaaja

Miksi täyttää kun uuden printterin mukana saa täydet ja tulee halvemmaksi

• ölympiäläiset

Ja hatut. Ne uusien patruunat ei ole edes puolillaan ja täyttämällä saa moninverroin enemmän tulostuskertoja kuin uudella myllyllä.

• (t)ulostaja

Totta turiset olympiäläiset. Ainakin 2xenemmän olen tulostanut Cittarin aulan liikkeessä täytetytillä patruunoilla kuin uusilla.

• 17+19

Mulla ei toiminut ollenkaan uudelleen täytetyt Lexmarkin monitoimilaitteessa :(

• äläturhaamaksa

Miksi täytättää kun netistä voi tilata musteet ja täyttösarjan kotia ja täytää itse, helppoa ( paitsi jos Epsonin tulostin ) ja paljon halvempaa.

• Mustepena

Seppälän cittarila onnistuu täytöt suurimpaan osaan ja mitkä ei ole järkeviä täyttää niin niihin löytyy uutta edullisempaa vaihtoehtoa! www.jklmustepalvelu.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      120
      4019
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3203
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      237
      2902
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      41
      2426
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1704
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      24
      1506
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1486
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      14
      1381
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      18