Missäpäin Jyväskylää sais tulostimen mustepatruunoita täytettyä?
Mustekasetin täyttö
13
3155
Vastaukset
- fghk
Kuokkalan keskuksessa het siinä ko ajat pihaan, niin eka talo vasemmalla.
- Missäs?
Tarkotatko sitä kellertävää taloa, jossa on pari kampaajaa, pizzeria jne parkkipaikan vieressä? Kävin tänään neljän maissa sen rakennuksen tokassa kerroksessa jonkun atk-kaupan ovea nykimässä, mutta kiinni oli jo. Mahdoinko olla oikeassa paikassa? Muuta mustepatruunoihin saatika tietokoneisiin liittyvää liikettä en siitä rakennuksesta löytäny.
- fghk
Missäs? kirjoitti:
Tarkotatko sitä kellertävää taloa, jossa on pari kampaajaa, pizzeria jne parkkipaikan vieressä? Kävin tänään neljän maissa sen rakennuksen tokassa kerroksessa jonkun atk-kaupan ovea nykimässä, mutta kiinni oli jo. Mahdoinko olla oikeassa paikassa? Muuta mustepatruunoihin saatika tietokoneisiin liittyvää liikettä en siitä rakennuksesta löytäny.
Jep. Se on katutasossa.
- dsghsrh
fghk kirjoitti:
Jep. Se on katutasossa.
Onko varmasti vielä? Joskus siinä oli sellanen mustepaikka / videovuokraamo, mutta aivan kuin olisi kadonnut. Vai vain siirtynyt?
- Uusavuttomia taas
dsghsrh kirjoitti:
Onko varmasti vielä? Joskus siinä oli sellanen mustepaikka / videovuokraamo, mutta aivan kuin olisi kadonnut. Vai vain siirtynyt?
Estääkö jokin fyysinen vamma sinua käymästä tarkistamassa asiaa paikanpäällä?
- dsghsrh
Uusavuttomia taas kirjoitti:
Estääkö jokin fyysinen vamma sinua käymästä tarkistamassa asiaa paikanpäällä?
"mutta aivan kuin olisi kadonnut". Olen käynyt paikan päällä ennen tätä musteentäyttötarvetta, ja muistaisin katsoneeni että tämä tuttu paikka ei olisi enää siinä. Siksi ihmetyttää neuvot sinne.
- 11+13
Seppälän Citymarketissa kassoja vastapäätä, Mustekolmio
- TyttökuviePrinttaaja
Miksi täyttää kun uuden printterin mukana saa täydet ja tulee halvemmaksi
- ölympiäläiset
Ja hatut. Ne uusien patruunat ei ole edes puolillaan ja täyttämällä saa moninverroin enemmän tulostuskertoja kuin uudella myllyllä.
- (t)ulostaja
Totta turiset olympiäläiset. Ainakin 2xenemmän olen tulostanut Cittarin aulan liikkeessä täytetytillä patruunoilla kuin uusilla.
- 17+19
Mulla ei toiminut ollenkaan uudelleen täytetyt Lexmarkin monitoimilaitteessa :(
- äläturhaamaksa
Miksi täytättää kun netistä voi tilata musteet ja täyttösarjan kotia ja täytää itse, helppoa ( paitsi jos Epsonin tulostin ) ja paljon halvempaa.
- Mustepena
Seppälän cittarila onnistuu täytöt suurimpaan osaan ja mitkä ei ole järkeviä täyttää niin niihin löytyy uutta edullisempaa vaihtoehtoa! www.jklmustepalvelu.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732795
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101515- 151402
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229