Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ajatusmaailma

Jannelle v.nyt Sinde

Maailmojen vankina:

"Ei perheissä asiat koskaan niin hyvin ole.
- ajatus katkeaa, ajatus on aina ketju, ajatus on unelma, ajatus on maailma"

Via Dolorosa, oletko ajatellut jo psykiatrian sadismia? Mikään mahti maailmassa ei anna oikeutta niin syvään loukkaamiseen, kuin psykiatria on ryhmäterapioillaan. Ne ovat vain mallisto. "Unohda koko juttu."

-Mutta voi kunpa voisinkin. "Olen autuas armossa, mutten väärässä" . Mulla oli sairaus, jota hoidettiin taas vähän vähemmän menestyksellisesti. Vääristyy; mitä tästä tulee mieleen? Lupa todellisuuteen: "On hyvin tavallista, että Savant-ihmisillä on ajoittaisia muistinpuutoksia tai -häiriöitä." Mitä pahaa mä olen tehnyt? Reilu peli vai reilu peili. Kylläpä mä olenkin turhamainen...

Lemmikin sininen.... Mulle väärä väri. Taikalamppuni hypnoosi on Sokos ja Yhteishyvätoimintaa. Viimeksi sillä tarkoitettiin nestehukan aiheuttamien "vakuutusten" ja "vahinkojen korvaamista". Yksilökohtaisuus on olemassaolonperusta, ei suinkaan fasismi ja rasismi.

"Savant-ihmisellä lupa ainoastaan fiktioon ja fokusaatioon." Kyllä mä tarvitsen tähänkin stressiin sitten fiktion ja fokusaation.

5

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiskunta Sinde

      Miksi mä tekisin näin? Mä loukkaan äänioikeutta sekä omaani, että muiden. Jotenkin tää liittyi helluntailaisuuteen ja kieltämättä eri eläimiin ja eläimiin sekaantumiseen.

      Mihin mä siirtyisin seuraavaksi Selfconista? Me päästiin jo tosi pitkälle sielläkin? Sairas, sadistinen unelma. Profilointi tästä sairaudesta on mahdoton valtiossamme, koska se on aina sidoksissa sukupuoleen. Sukupuoleen kannattaa olla tosi sitoutunut.

      • Minervä vm-82

        Mikset voi omaksua trilleri-eleen kautta tapahtuvaa kilpailua eli pelkkää science fictionia ja suunliikeratoja?

        Onko mulla joku tarve amputaatiolle? Tuskin on aitoa. Käsitätkö miksei trilleri-ele selibaatilla saa pelleilleillä mun nimiin. Sen seuraukset, ne näkyy monessa eri paikassa.

        "Olet surullinen, miksi?" Mä keskityn surullisuuden sijaan esteettisesti steriilittömän luomattomuuteen. Tuskin häiritsisin siten tai niin. Kauhea henkinen tuska. Siksi kieltäydyn kyseenalaistavan keskustelemenetelmän käyttämisestä. En kieltäydy koko elämästäni. Menikö psykiatrisella joku väärin? Miten on mahdollista? Et saa heittäytyä tällaisiin perhemaailmoihin...


      • Minervä vm-82(läski)
        Minervä vm-82 kirjoitti:

        Mikset voi omaksua trilleri-eleen kautta tapahtuvaa kilpailua eli pelkkää science fictionia ja suunliikeratoja?

        Onko mulla joku tarve amputaatiolle? Tuskin on aitoa. Käsitätkö miksei trilleri-ele selibaatilla saa pelleilleillä mun nimiin. Sen seuraukset, ne näkyy monessa eri paikassa.

        "Olet surullinen, miksi?" Mä keskityn surullisuuden sijaan esteettisesti steriilittömän luomattomuuteen. Tuskin häiritsisin siten tai niin. Kauhea henkinen tuska. Siksi kieltäydyn kyseenalaistavan keskustelemenetelmän käyttämisestä. En kieltäydy koko elämästäni. Menikö psykiatrisella joku väärin? Miten on mahdollista? Et saa heittäytyä tällaisiin perhemaailmoihin...

        Pelastus selibaattiin: "auttaa varmasti: Olen yksin ajatus" Tiesitkö, ettei selibaattiin saa ajaa leukakirurgisena? Kolmiulotteisuus, selibaattina tarkoittaa lippalakkia ja aitoa tunne-elämää anustapilla upeiden elämänkokemusten siivittämänä.

        Ne päättyvät yleensä perheeseen. Oletko turhautunut? Lapsen sydän ei välttämättä jaksa sellaista leukakirurgista selibaattia, kuin osoittelu. Selibaatista ei ole älylliselle mielelle mitään haittaa. Sen sijaan väärästä käsityksestä profiloinnille voi olla avoimen ja vapaamman maailman takia. Profilointi on kivaa, se on laillinen ammatti, mutta onnistumisen elämyksetön ja riskialtis tekijälleen. Hän on humaniteetin ja inhimilliteetin asiantuntija. Entä selibaatin ja muistin tutkiminen? Olisiko se hyödyllistä rasismin ja fasismin takia vai mikä nyt taas mättää kuolemantuottamuksen ja katoamisilmoituksen osalta?


        Kristillinen valtio taisi mennä jo Yhdistyneisiin Kansakuntiin. Kristillinen seilbaatti on myös vaarallinen. Kristillinen, kuolemantuottamus, katoamisilmoitus. Anestesia, Amnesty, Amalgaamit, Ammattitaito, Akuutti, Airo, Auttamishalu, Autenttio, Apu, Aune, Amputaatio, Auervaara, Avunanto rikokseen, Ateismi, mitä sulle tulee näistä mieleen?

        Mulle tulee: fokus on sanakirja-palvelu. Mulle se on hyvä juttu :D. Sen sijaan sanat jotka kuvailivat olivat vaarallisia ja usein vaarallisesti esillä. Tarvitseeko sellaiseen kristilliseen selibaattiin aina pyrkiä, kun on Jumalkäsityskin?


      • Jannelle v.nyt -82
        Minervä vm-82(läski) kirjoitti:

        Pelastus selibaattiin: "auttaa varmasti: Olen yksin ajatus" Tiesitkö, ettei selibaattiin saa ajaa leukakirurgisena? Kolmiulotteisuus, selibaattina tarkoittaa lippalakkia ja aitoa tunne-elämää anustapilla upeiden elämänkokemusten siivittämänä.

        Ne päättyvät yleensä perheeseen. Oletko turhautunut? Lapsen sydän ei välttämättä jaksa sellaista leukakirurgista selibaattia, kuin osoittelu. Selibaatista ei ole älylliselle mielelle mitään haittaa. Sen sijaan väärästä käsityksestä profiloinnille voi olla avoimen ja vapaamman maailman takia. Profilointi on kivaa, se on laillinen ammatti, mutta onnistumisen elämyksetön ja riskialtis tekijälleen. Hän on humaniteetin ja inhimilliteetin asiantuntija. Entä selibaatin ja muistin tutkiminen? Olisiko se hyödyllistä rasismin ja fasismin takia vai mikä nyt taas mättää kuolemantuottamuksen ja katoamisilmoituksen osalta?


        Kristillinen valtio taisi mennä jo Yhdistyneisiin Kansakuntiin. Kristillinen seilbaatti on myös vaarallinen. Kristillinen, kuolemantuottamus, katoamisilmoitus. Anestesia, Amnesty, Amalgaamit, Ammattitaito, Akuutti, Airo, Auttamishalu, Autenttio, Apu, Aune, Amputaatio, Auervaara, Avunanto rikokseen, Ateismi, mitä sulle tulee näistä mieleen?

        Mulle tulee: fokus on sanakirja-palvelu. Mulle se on hyvä juttu :D. Sen sijaan sanat jotka kuvailivat olivat vaarallisia ja usein vaarallisesti esillä. Tarvitseeko sellaiseen kristilliseen selibaattiin aina pyrkiä, kun on Jumalkäsityskin?

        "Olipa kerran löytöretket"

        Tämä ainakin sopii äidilleni. :) Perheessäni ei sillä tavalla ole siis riitaa, nyt. Sadismin ei tulisi siksi koskaan olla vaihtoehto.

        Et ilmeisesti ollut vielä asunut minussa? Särkynyt mieli, ei auttanut ollenkaan kuule äsken. Anteeksianto Vapahtajalta auttaa varmasti. "Olen hei valaistunut, minulla ei ole humaniteettia." Profilointi on vain sosiaalista kanssakäymistä, ei kuule ollenkaan mystikkotaipumusten tavoittelua ja niillä tapahtuvaa jatkuvaa kostamista osoittamista-, ohjaamista-, tai omistamista.

        "Pillow, thight, exit-light, nevereverland" Hui hai hiisi.lol "Frustraatio ei vielä pitkään aikaan tule kysymykseen." Kovinkaan monitasoiseen yhteiskuntaan se ei yllä. Kauhean hieno saavutus se yleiskunto. Rikoskirjallisuuden termistö ei sanoin riitä kuvaamaan... ---->


      • Ihmiskunta Sinde
        Jannelle v.nyt -82 kirjoitti:

        "Olipa kerran löytöretket"

        Tämä ainakin sopii äidilleni. :) Perheessäni ei sillä tavalla ole siis riitaa, nyt. Sadismin ei tulisi siksi koskaan olla vaihtoehto.

        Et ilmeisesti ollut vielä asunut minussa? Särkynyt mieli, ei auttanut ollenkaan kuule äsken. Anteeksianto Vapahtajalta auttaa varmasti. "Olen hei valaistunut, minulla ei ole humaniteettia." Profilointi on vain sosiaalista kanssakäymistä, ei kuule ollenkaan mystikkotaipumusten tavoittelua ja niillä tapahtuvaa jatkuvaa kostamista osoittamista-, ohjaamista-, tai omistamista.

        "Pillow, thight, exit-light, nevereverland" Hui hai hiisi.lol "Frustraatio ei vielä pitkään aikaan tule kysymykseen." Kovinkaan monitasoiseen yhteiskuntaan se ei yllä. Kauhean hieno saavutus se yleiskunto. Rikoskirjallisuuden termistö ei sanoin riitä kuvaamaan... ---->

        "Harakka hyppää kivelle, harakka hyppää kannolle ja sitten se hukkui sinne kaivoon"

        Esimerkki tapauksena: "vastenmielistä"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe