Onkohan joku jo asentanut vetokoukun uuteen farkkuun?
Entisiin uusiin autoihin - 5 kpl - olen asentanut sen aina itse ja tienannut 300-500 euroa. On vienyt aikaa vajaat 2 h ja yleensä asentaminen on tapahtunut irrottamatta paljoakaan osia.
Merkkiliike laskuttaa n. 2 h reaalityöstä n. 4-5 h työtaksan - katteen vuoksi.
Vetokoukku uuteen farkkuun
4
817
Vastaukset
- Kaikki maksaa
Itse just tilasin kiinteän vetokoukun asennettuna Zafira vm. 2009 ja maksaa koko lysti 450€, miten pystyt säästämään 300-500€ kun koukkukin maksaa jonkin verran, vai onko kyseessä J mallin Astra?
- koukkuilija
Kyse on J-mallista ja tarvikkeet maksaa siihen 400:- ja max. parin tunnin asennustyö huikeat 350:- kun reaalinen hinta olisi n. 150:-
- Maahantuoja/myyjä
Ok, kannattaa kysyä hintaa muualtakin kuin Opel liikkeestä., ei muuta kuin googlettamaan.
- koukkuilija
Thulen valmistaman huippukoukun ja sähköt saa 35% halvemmalla ulkomailta kuin suomesta
http://www.towbar-europe.com/product_details.php/info/psOP128_Opel-Astra-J-Caravan---fixed-towbar.html/sid/f6imf9eiibcp5m4cgh0p4bdtjepa2imp
Korjaamon asennushinta oli 150-200;-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1072691Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1182059- 691620
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje281304Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251149- 961074
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531062- 851044
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta1271042Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366977