PITBULL

Make74+

Miten ihmeessä Pitbull on vielä pystös.. se asiakaspalvelu mitä sieltä saa (ajat myöhäs, jatkuvasti käydään tupakalla, hinnat tuplaantuu tekovaiheessa)?! Ja ihmetyttää ne puolen vuoden jonot.. silti siel ei näy kauheesti asiakkaita ja heput kulkee kylillä.! Ihme touhua!

51

7993

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30

      mikä ihmeen PITBULL en ole ikänä kuullutkaan

    • tattoo_

      Suosittelenkin Mustaruusu Tattoo: ta Raudaskylällä. Homma toimii ja siisti jälki. Hinta se mikä sovittu.

      • Anonyymi

        Jäisen näkönen paikka se on,sitte kun minä otan tatskan,siinä komeilee venäläinen itsepurkava belarus kuivalantavaunu teliakselistolla😁😁


    • mademoisellenurse

      Samaa mäkin ihmettelen. Paskaa asiakaspalvelua sai, kun olin ystäväni mukana. Hän laittoi lävistyksen. Kommenttia tuli mm. siitä, miten lävistäjä vihaa tämän lävistyksen laittamista, se on vaikea, vittumaisessa paikassa jne jne... Kuuluuko asiakkaan kuulla kaikki tämä? Ei. En minäkään hoitajana ala potilaiden kuullen valittamaan, miten vittumaista työ on ja tämä paskaperseitten peseminen.

      • alemap

        Hyvä et "ystävä"laitatti. Että et itsellesi ottanut,hoitalallahan lävistykset ja korutkin ovat kiellettyjä,hygieniasyistä. Mutta itse asiaan niin paska mestahan se on ja kuulemma ovat osasta nar...ja!


      • Anonyymi
        alemap kirjoitti:

        Hyvä et "ystävä"laitatti. Että et itsellesi ottanut,hoitalallahan lävistykset ja korutkin ovat kiellettyjä,hygieniasyistä. Mutta itse asiaan niin paska mestahan se on ja kuulemma ovat osasta nar...ja!

        Pitbull on ylivieskalainen monopoli yhtiö.
        Se saa rahastaa asiakkailtaan mitä hintaa haluaa?

        Suosittelen että menet Ouluun.
        Kävelet hallituskatua tai asemakatua alaspäin.
        Saat sieltä asiallista palvelua ja hyvää haluamaasi
        jälkeä sekä hintakin
        on kilpailutettu.


    • TTtenkula

      oon kayny pari kertaa eikä valittamista

    • 23

      onko tämä tattoo-armeijan soittokunta, jalkautunut ykaan

    • lolleropunko

      yhden lävistyksen olen käynyt laittamassa ja tyytyväinen olen.
      Mutta ilmapiiri kyseisessä paikassa on tympeä, niinkuin sinne olisi tervetulleita vain kaverit ja tutut, kun sisään astuu oudompi asiakas niin se vetää tunnelman omituiseksi.

      • BEEEEEEEEE

        Minäkin olen käynyt yhden lävistyksen laittamassa, ja oli mukava ja rento ilmapiiri. Kai se on siitäkin kiinni että meneekö sinne hiirulaisena vai rempseällä mielellä..


    • ressu+++

      samaa mieltä. ja hinnat ovat tosi korkeat, siis minullakin hinta nousi monella sataa työn tekemisen jälkeen.

    • 25

      ennen mannet teki ilmatteeksi lävistyksiä

    • 2´2´´2´´

      Hohhoijakkaa, never again. Tympeän oloisia heppuja ja tärkeilijöitä.

    • öhjuöfda

      Höh, mä kun ajattelin mennä sinne kuvanlaittoon.

      • mee vaan

        laatu maksaa. saa niitä kuvia halvallakin mutta korjaaminen on kallista...


    • 0.0

      Paljonko tulee extrahintaa jos huono kuva korjataan?

    • gcdnfgfgfgjfgj

      Mitäköhän tuokin tarkoittaa ? Tuskin kukaan samalla tekijällä korjauttaa jos ei ole tyytyväinen alkuperäiseenkään työhön. :)

    • tarrakirja1841

      Tuomo ainaki hyvä

    • 20

      pitikö oikein hyvänä

    • erycrtctyuc yui

      piti

    • Kihtiaivo

      Kaks kuvaa oon käyny siellä ottamassa, molemmat onnistu tosi hyvin ja molemmilla kerroilla oli vallan mukava tunnelma.

      Vieläkö se Ylivieskan putiikki siis on kuitenkin toiminnassa? Nettisivuilla on niin vanhentunutta tietoa ettei yhtään tiedä kenelle voi soittaa tai millon ne on siellä Ykan liikkeessä paikalla jos ovat ollenkaan. Täytynee siis lähteä Ouluun piikille.

      • tattoo-

        Ei tarvi Ouluun asti mennä. Eikös Raudaskylällä ole se MustaRuusu ? Kuulemma hyviä kuvia tekee.


    • Kihtiaivo

      Onko Musta Ruusulla nettisivuja? Ois kiva nähdä vähän millasia kuvia on tehty ennen ku ajelee Raudaskylälle? Kuulopuheisiin en ainakaan luota, kuva on kuitenki ihossa ikuisesti.

    • on

      Hyvä palvelu ja mukavaa sakkia. Kuvat niinku pitiki. En voi valittaa

    • EkaTikru

      Ekan kuvan kävin Pitbullissa ottaassa ja oikeen hyvin meni koko reissu. Tare hoksas jännityksen, ku tukihenkilö ei päässykkää mukaan, nii oikeen lepposasti jutteli niitä näitä tälle parikymppiselle hermoraunio neitokaiselle :D
      Seuraavanki aijon hällä käyä ottaan ja varmaan tuo toinen puoliskoki menee, ku se tuota mun selkää enemmän näkee, nii tietää et jälki on hyvä.

    • hihi

      Oon ite käyny ottamassa lävistykset ja täytyy sanoa, että jälki ja hoito-ohjeet olivat hyvät ja Pete oli loistava ja sympaattinen tyyppi! Lävistysharjottelijalla oli mielestäni liian rivoja kommentteja, mutta persoonallisuutensa kullakin.

      • Anonyymi

        Miten sinne varataan aikaa lävistäjälle?


    • suosittelen

      Suosittelen. 4 kuvaa olen ko. liikkeessä ottanut ja viidettä pukkaa muutaman viikon päästä. Porukka on todella mukavaa, kaikki on kiinni siitä millä asenteella itse astut putiikkiin ja otatko puheet miten tosissas. Jälki on hyvää, omasta mielestäni hinnat kohdillaan (oikeastaan edulliset vrt. esim. pääkaupunkiseudun hintoihin) ja pysyvät sovitussa summassa sekä hoito-ohjeet ovat asianmukaiset.

    • sisäpiirihommaa

      Puheluihin ei vastata, sähköpostiin muutaman viikon viiveellä.... asiakaspalveluako????

    • s-posti?

      Ja mikähän sinne on ees sähköposti ku ei mistään tunnu löytyvän?

    • mikä osoite?

      Voisko joku antaa sen sähköpostiosoitteen kun olisi tarvetta, jos tiedätte.
      -Kiitos-

    • juujuujuu85
    • Tattoo!

      Hyvä paikka! Oon käyny ottaa kaks leimaa ja yhen lävärin. Mukavia tyyppejä ja hyvin antavat hoito-ohjeet. Nuorena naisena tuntee olonsa vähä ulkopuoliseks aluks mutta mukavasti juttelevat ja pitävät siinä työn ohella seuraa :)

    • palve

      Enpä oo ikinä kuullutkaan paikasta. Palvelun laatu varmaan vaihtelee, onko kyseessä mies vai nais asiakas, kyllähän naiset saa miehiltä parempaa palvelua.

    • Hermostunut asiakas

      Itse soitellut tänään kymmeniä kertoja Jarkolle ja Petelle eikä kukaan ole vastannut puheluihin... Hermot menee kun ei osata vastata!! paskaa palvelua tollanen...

    • tattoo-

      Eikös oo se toinenkin paikka muistaakseni Musta Ruusu Raudaskylällä ? Menkää sinne.

    • epätietonen

      Voiko pitbulliin mennä ottaa lävistyksen ilman ajan varausta?

      • määmää

        Kyllä voi! Lauantaisin klo 9-12 välillä Petri tekee lävistyksiä :) Jussi on lähtemyt Norjaan töihin.


    • ViltsuValtsu

      Voi olla vähän off topic mutta mikä olis labret lävistyksen hinta korun kanssa?
      Ja tehdäänkö alle 16-vuotiaalle läväreitä?

    • regpul

      onkojoku koirakoulu,en aliarvio koiria

    • inkki-iina

      Miten voi vielä tänä päivänäkin olla kyseisessä firmassa niin että kun hinta arvio on esimerkiksi 70e niin tatuoinnin tekovaiheessa hinta nousikin190e ????!!!

      Sama homma ystävälle joka hiljattain otti, hinta-arvio triplaantui kun tatuointi oli valmis.

      Hinnat on jo valmiiksi siellä aika korkealla.

      Harmi vain koska molemmat herrat ovat taitavia artisteja..

    • BitPull

      kun niillä kerran on kuvia esillä esimerkiksi facebookissa niin miksei ne laita hintatietoja alapuolelle. siinä samalla näkis mitä samankaltaiset tatuoinnit suurinpiirtein maksaa siellä.

    • tosimies 1

      MIKSI IHMEESSÄ TATUOINTEJA???
      Ampukaa toisianne haulikolla prseeseen. Siitä tulee kivoja kuvioita.
      Joukkosieluiset id*ootit!!!

    • Pieni_sade

      Itse kävin ottaa muistaakseni ilman ajanvarausta lävistyksen 5.5.10 ja tekivät melkein saman tien. Lävistäjä oli rento ja mukavan rempseä kaveri. Asuin silloin Haapajärvellä ja bussilla liikkeellä. Nyt 20.1.17 muutin tänne Ylivieskaan ja ajattelin mennä ottaa uudelleen kulmakorun, minkä otin silloin 7v sit. Laittoivat lävistyksen ja hain käteistä tien toiselta puolen. Siin viel jutusteltiin mukavia ulkona ja sauhuteltiin yhet röökit porukalla 😜

    • exlessu

      ihminen joka ottaa tarroja nahkaansa,on heikkoluonne,samoin reikiä täynnä oleva,yrittävät kohentaa itsetuntoa,

      • Loromax

        Tatuoinnit ovat yleensä hemmetin rumia. Ja tutkitusti ne rumentuvat vanhetessaan. Hyi jeesus, että monet ovatki ottaneet ihan helevetin rumia tatuointeja ihoon. Itse en periaatteestakaan ota mitään pysyvää kuvaa ihooni. Suosin enemmän siirtokuvia. Voi vaihtaa kuvaa aina, ku siltä tuntuu ja välillä voi mennä ihan kuvattomanakin!


      • Kokenutt
        Loromax kirjoitti:

        Tatuoinnit ovat yleensä hemmetin rumia. Ja tutkitusti ne rumentuvat vanhetessaan. Hyi jeesus, että monet ovatki ottaneet ihan helevetin rumia tatuointeja ihoon. Itse en periaatteestakaan ota mitään pysyvää kuvaa ihooni. Suosin enemmän siirtokuvia. Voi vaihtaa kuvaa aina, ku siltä tuntuu ja välillä voi mennä ihan kuvattomanakin!

        Kertoo myös iha hemmetisti ihmisestä, jos ei löydy leimaa tai minkäänlaisia reikiä kehosta! Tatuoinnit ei myöskään "rumene" vanhetessa vaan ainoastaan ihon löystyessä tatuointikin saattaa venyä, mutta pitää värit ja kuviot kyllä samanlaisena kuin ottaessakin!:) Käytä toki siirtokuvia, jos ei rohkeutta löydy vielä oikeaan leimaan.


    • Tattooslover

      Mä oon siel käyny teetättään ison tatuoinnin ,tehtiin kahdessa erässä ja hyvää jälkeä tuli.mitä tuohon hintaan tulee ei oo ollu valittamista,menkääpä Etelä-Suomeen tekee ja maksatte kolminkertaisen hinnan kuvasta kuin kuvasta..ja mitä siihen tupakointiin tulee,mua ei ainakaan haitannu,saipahan ainakin vetää happea välissä,monta tuntia ku siinä penkissä istuu huutaa persekin jo kivusta ja hauskat jutut niillä on tai oli ainakin sillon,naurua riitti niin että joutu välissä lopettaa takomisen ,pelkkää positiivista sanottavaa täältä päin ainakin.jatkakaa samaan tahtiin!

    • Anonyymi

      Bit bul ei ole sen vaarallisempi kuin muutkaan rodut. Vaaralliseksi ne tekee ihmisen tietämättömyys tästä rodusta. Tämä rotu vaatii jämäkän kouluttajan ja johdon mukaisen bit bul tarvitsee rakkautta niinkuin me kaikki muutkin. Veljen tytöllä on tämän rotuinen koira ja perheessä on 5 vuotias tyttö hän roikkuu koiran selässä koira ei ole moksiskaan sitten kun koira kyllästyy lähtee pois. Otetaampa esimerkkinä ihmiset niille on annettu erilainen järki kuin koiralle vaikka ei aina siltä tunnu. Lukekaapas lehdistä seuraavaa. Äiti ja Isä kidutti 4 vuotiaan lapsensa tai poika löi toista puukolla rintaan alaikäinen tyttö raiskattiin koulussa. Mies paloitteli vaimmonnsa tässä on vain muutama esimerkki herää kysymys kuka on pahin peto vastauksen varmaan arvaat sehän on ihminen
      Vaikka ihmisellä on järki mikä ei siltä tunnu. Entäs nykyää nuoriso potkivat mummoja pappoja jopa 90 vuotiaita itselleni meinasi käydä samoin. Tässä tulee mieleen että kasvatus kautta koulutus on mennyt pahasti pieleen ja ajatelkaa että ihmiselle on annettu järki mitä käyttää. Bit bul näyttää rehellisesti mitä mieltä se on asioista jos sitä lyödään niin kyllähän jokainen puolustautuu. Koira kasvatetaan rakkaudella puhumalla ei lyöden. Pitää olla luja mutta samalla johdon mukainen. Itselläni oli karhukoiran ja Saksan paimenkoiran sekoitus ei kaiken helpoin kouluttaa mutta oli aikuisena maailman kiltein koira jonka nimi oli. Piki. Koira siis kasvatetaan rakkaudella puhumalla jämäkkyydellä johdonmukaisuudella
      Lempeästi koiraa kunnioittaen.

      • Anonyymi

        Vähän jatkoa vielä. Tänä päivänä ei kunnioiteta toista ihmistä pätkän vertaa. Nuoriso kaiken ikäiset ihmiset käyvät toistensa kimppuun ei ole enää mitään häpyä. Jos tekee rikoksen sitä alennetaan jos on tehnyt rikoksen aiemmin jossain on menty pahasti harhaan? Itseäni tönäistiin selästä että olisin kaatunut toden näköisesti yrittivät ryöstää tai pahoinpidellä ilmeisesti ajattelivat että helppo saalis mutta erehtyivät. Taidan ottaa Bit bullin kaveriksi että saan kulkea rauhassa. Hyvin kouluttaa sen. Mihin tulokseen tulemme. Ihminen on pahin peto huonosti opetettu kautta koulutettu.


    • Anonyymi

      Kyllä minun pitbull pysyy talvella pystyssä vaikka tie olisi peilijäässä. Oletko tarkastanut kynsien kunnon?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1959
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1887
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1865
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1370
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1306
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1291
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe