Onko MT sama kuin MB?

herra pelle

Eli jos videon koko on yksi MT niin onko se sama kuin yksi MB?

18

36977

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .klk.

      On, MB on englantia (mega bitti) ja MT suomea (mega tavu).

      • kun ei

        ole. Tavu on 8 bittiä.


    • adsfgagaasg

      Megatavu = Megabyte (MB)

      Megabitti = Megabit (Mbit, Mb)

      Monet kirjoittaa megabyten mb tai Mb, mutta se on väärin.

    • jjsss

      OK

    • öhöhöh...
      • Piraijalan Erkki

        Kaupasta pitää ostaa alkuperäisenä käytettynä tai uutena ps2 levyt, ei tyhjillä levyillä mitään pelailla.


      • Se Joka Ei Ymmärrä
        Piraijalan Erkki kirjoitti:

        Kaupasta pitää ostaa alkuperäisenä käytettynä tai uutena ps2 levyt, ei tyhjillä levyillä mitään pelailla.

        No tiedän. Paitsi jos osaa pelata niillä tyhjillä. (Jos Ymmärrät Mitä Tarkoitan)


    • Se joka ei ymmärrä

      Ja Mielellään pitäs vastaus saada nopeesti.

    • lue sieltä

      Siinä ylempänähän ne megabitit ja megatavut on selitetty moneen kertaan.

    • Se joka ei ymmärrä

      Jos vaan tajuis...

    • mitä tä

      Mikä on mib ja kuinka monta mibbiä on giga

      • pcmuseo

        Wikipedia:"Tietokonetekniikassa gigalla usein harhaanjohtavasti tarkoitetaan määrää 230 = 1 073 741 824, erityisesti kyseistä määrää tavuja. Tälle määrälle on sekaannusten välttämiseksi annettu etuliite gibi[2], joka on kuitenkin käytännössä jäänyt harvinaiseksi. Gbps tarkoittaa gigabittiä sekunnissa."
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Giga

        Älkää sählätkö kerrannaisyksiköiden kanssa m=milli M=mega itselle tuottaa hieman vaikeuksia käsittää millibitti eli bitin tuhannesosa, kun muistikenno tai dataväylä pitää sisällään aina kokonaisen bitin :)
        t:p


      • Pullonpohjat
        pcmuseo kirjoitti:

        Wikipedia:"Tietokonetekniikassa gigalla usein harhaanjohtavasti tarkoitetaan määrää 230 = 1 073 741 824, erityisesti kyseistä määrää tavuja. Tälle määrälle on sekaannusten välttämiseksi annettu etuliite gibi[2], joka on kuitenkin käytännössä jäänyt harvinaiseksi. Gbps tarkoittaa gigabittiä sekunnissa."
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Giga

        Älkää sählätkö kerrannaisyksiköiden kanssa m=milli M=mega itselle tuottaa hieman vaikeuksia käsittää millibitti eli bitin tuhannesosa, kun muistikenno tai dataväylä pitää sisällään aina kokonaisen bitin :)
        t:p

        Se on ihan yks lysti miten sen sanoo, mt tai MT.


      • älä-ole-torvelo
        Pullonpohjat kirjoitti:

        Se on ihan yks lysti miten sen sanoo, mt tai MT.

        Ehkä yksi lysti miten sanoo, muttei yksi lysti miten kirjoittaa.
        Ellet sitten tahallasi tahdo aiheuttaa väärinkäsityksiä ja saada torvelon mainetta.


    • Ovat-ne

      Ovat ihan sama

    • binääriluvut

      Onko binäärimatematiikka liian vaikeaa? Erottakaa peruskäsitteet toisistaan, bitti on yksi bitti ja tavu (byte) on aina 8 bittiä.
      Ja molempien kanssa voidaan käyttää samoja etuliitteitä: kilo-, mega- ja giga- jne. . Nämä etuliitteet toimii desimaalilukujen logiikalla eli suhdeluku on 1000.
      1 kilobitti = 1000 bittiä, ja yksi kilotavu = 8000 bittiä eli 8 x 1000.

    • Anonyymi

      Lättyskii

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe