Paras kirpputori myydä tavaraa?

eventer

Mikähän olisi paras kirpputori myydä tavaraa? Paratiisi-kirppistä mietein, mutta haluaisin lukea muiden kokemuksia. Juurakon kirppiksellä pöydät olivat aika tyhjänä viimeksi kun siellä kävin, meneeköhän siellä tavara kaupaksi...?

20

1926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeiltu on

Vanhan tavaran Kirppis on kaikkein paras.

• selkeästi paras

Kaikki kokeilleena ehdottomasti paras Wanhan tavaratalo kirppis.

• Tavara myy...

Mistähän toi muuten johtuu, kun kuitenkin samat ihmiset kiertää yleensä kaikki kirppikset läpi. Silloin ei voi pelkästään vaikuttaa kirppiksen nimi.
      Paratiisi-kirppis on ehdottomasti edullisin ja myytävä tavara se on mikä vaikuttaa, ei kirppiksen nimi.

• Kirppishiiri

On totta että kaupan käynti riippuu tavaran laadusta, oli missä oli sekä hinnat pitää olla kohdallaan. Oon pitänyt kirppistä Paratiisissa parikin kertaa vuodessa ja kauppa on käynyt hyvin. Talvella pidin jakson Juurakon kirpparilla ja kauppa kävi tuplasti paremmin. Tavara oli tosin hyvää, kulahtanutta ryönää en vie.

• Juurakko

Juurakon kirppiksellä, kattokaas tavaran myyntinumeroa.
      Päälle 300 numeron on niitten omaa ja katokaas kuink monessa pöydässä,
      ei hyvin mee .............

• tavara kiertää

Wanhan tarvaratalo paras. Paratiisi ahdas ja vähän sotkuinen. Juurakosta ei kokemusta...

• 32

mistä sinä tiiät että wanha on paras,kun et ole kokeillut juurakon kirpputoria

• Niin se on

Ei sitä viitti ees kokeilla, kun pitäjä on tosi töykeä käytökseltään.
      Olen varma että se verottaa paljon kysisen kirppisen asiakkaita.

• kirppishiiri

On ollut ihan ystävällinen ja asiallinen joka kerta. Ei kai siellä mitään seurustelua kassalla kukaan odota. Huonot päivänsä on jokaisella!

• hymy ei maksa

Juurakossa on TOSI TÖYKEÄ omistaja. Ei kohtele asiakkaitaan yhtään sen paremmin kuin pöydänvuokraajiakaan. Surkea lappusysteemi, ei tiedä mitä on myynnyt. Muualla samalla pöytävuokrallal vaivautuvat irroittamaan laput asiallisesti pöytävuokralaisille ja hymyilemään asiakkaille. En käy enää Juurakon kirppiksessä.

Vanhan tavaratalossa on aina tervetullut olo. Niin asiakkaana kuin vuokraajanakin.

• entinen asiakas

Olen huomannut saman siitä omistajasta. Puoli tuntia ennen sulkemista alkaa huudella että marsmars kasssoille päin. Tuommoisen paikan yrittäjän pitäisi olla paljon palveluhenkisempi. Lappusysteemiä ihmettelen myös

• ykas

enkä minä teillä,on sen verran kurjan näkönen naama värkki,vaikka tuon kaljat tullesa

• Kirppuilija

Ehdottomasti Paras on Kirppis Paratiisi!! Paljon halvemmat pöydät.. Olen ruukannut pitää pöytää pari kertaa vuodessa. Kokeilin Cityäkin, mut paremmin sain Paratiisissa meneen. Pöydän malli on parempi, ku tankokin on vieressä... Ahdasta on välillä, mut ei ole haitannut ainakaan mua. -Näyttävät kuitenkin siivoilevan pöytiä. Paratiisissa ja Cityssä ystävällinen palvelu. Molemmat hyviä!

• kirppari harrastaja.

Mielestäni Paratiisi huonoin Ylivieskassa...

• ostaja ja myyjä

wanhan tavaratalo is the best ehdottomasti. Siisti,mukava ystävällinen,nopea palvelu!

• Perusteluja

Miksi Paratiisi huonoin?

• kirrrrppu

Paratiisi ei ehkä ole enää huonoin. Tiloja on uusittu ja käytävät näyttivät jopa väljiltä. Hyllyt oli myös siistissä kunnossa. Remontti näytti olevan vielä kesken, mutta nyt jäi positiivinen kuva! Perun aijemmat pahat puheeni!

• kirppailija

Itse ainakin käyn kirppareilta ostamassa tavaraa.
      Ja tietysti se mikä kirppis tuntuu parhaimmalta, riippuu niistä tavaroista jotka myyjät ovat tuoneet myyntiin, mistä eniten itselleni löydän jotakin. Ja tietysti myyjän tulos siitä, onko mielenkiintoista tavaraa tarjolla. Eli aika paljon se kirpparin paremmuus johtuu juuri näistä myyjistä, jotka tavaroita tuovat myyyntiin.
      Sivuseikka kai se siisteys ym. mutta onhan ne kivaa plussaa.

• rupinen teflonpannu

Niin ja onko se niin, mitä pienempi pöytävuokra, sen huonompaa tavaraa sinne tuodaan myyntiin...?

• siisteys

Ja kukahan ne pöydät sekoitta, asiakkaat?
      Olisi kivaa jos kaikki laittaisivat tavarat takaisin kauniisti pöytiin hipelöinnin jälkeen, eikä heittäisi miten sattuu, siitä se sekainen ilmapiiri myös tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe