Istrian vai Dubrovnikin suuntaan..?

Pulaan..?

Eka kertalaiset Kroatiaan suuntaavat miettivät mihin menisi. Pohjoisessa kiehtoo mahdollisuus käydä päiväretkellä Venetsiassa, joka kiinnostaa perheen varhaisteinejä. Toisaalta Dubrovnikin seutu vaikuttaa todella hienolta. Bailauspaikkoja ei kaivata, mutta hienoja maisemia, hyviä rantoja ja leppoisaa lomailua, ostosmahdollisuuksiakin olisi kiva osua kohdalle. Aikaa on vain viikko, joten ei ajateltu käyttää sitä yrittämällä nähdä etelää ja pohjoista. Kumpaa siis Kroatiankävijät suosittelette?

6

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pulaan..?

      edellinen jatkaa... niin, unohtui se yksi tärkeimmistä kysymyksistä, snorklailu on koko perheen suosiossa, joten onko sen suhteen eroja?

      • trec

        Tervehdys
        Koska aikaa on vain viikko ja olette ensikertaa maassa niin suosittelen että lähdette Splitistä laivalla(halpaa ilman autoa)Bracin saarelle Boliin jossa vietätte pari yötä.Sitten puolen tunnin katamaraani matka Jelsaan,hvar saarelle jossa vietätte yön(kaunis hijainen paikka).Siitä bussilla Hvarin kaupunkiin jossa loppuaika,sitten aikanaan sieltä laivalla takaisin Splitiin.Näkisitte pienellä vaivalla paljon, ja majoitus hoituu aina perillä,jos ette ole heihä-elokuussa liikkeellä.Ostokset kannattaa ostaa Splitistä.Itse kävin kyseisillä saarilla pariinkin otteeseen viime vuonna,tänä vuonna suuntana Istria.Muuten, Pula on kohtuullisen tylsä verrattuna muuhun Kroatiaan.Hyvää reissua teille jokatapauksessa.


    • RMS1

      Dubrovnikin alue on paljon mielenkiintoisempi kuin Istria. Lähistöllä monia kivoja paikkoja jos on auto käytössä (Ston, Cavtat, Kotor jne).
      Ei siellä Kroatiassa juuri mitään shoppailtavaa ole missään.

    • äsläm

      Olin vuosi sitten automatkalla Istriassa ja muuallakin. Tulimme Sloveniasta ja kiersimme koko niemimaan. Pula oli vähän tylsä kaupunki, Rovinj sitä vastoin suorastaan ihastuttava pikkukaupunki. Löysimme vielä edullisen pikkuhotellin sattumalta. Voin suositella Rovinjia! Slovenian puolella on sitten Piran ja Trst, eikä Italiakaan ole kaukana. Vuokra-auto on tosi kiva!

      Käytiin myös Krk-saarella, mutta näin off season se oli aika väsynyt. Nättiä maisemaa silti ja sukeltelulle soveliasta takuulla.

      Nyt kiinnostaa vastaava reissu Splitistä Montenegroon päin...

    • herrasmies07

      Haussa lomakohteita Splitistä merelle päin 13.6 alkaen

      • DalmatiaFun

        Kuinka pitkäksi aikaa?
        Onko tavoitteena bongata monta saarta?

        Hvar ja Brac tietty antavat eniten jos haluaa olla samalla saarella useita päiviä.
        Ja Korcula, jossa viihtyy kans pidempään.

        VIS on oma suosikkini - siellä on aitoa meininkiä ja lähellä Blue Cave, joka on aivan uskomaton mesta!

        Mutta minä liikunkin siellä veneellä, joten koen saaret hieman erilailla kun tuo majoitus kulkee mukana :)
        -E


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe