Hänellä on viiskymppiset, ja me lasten kanssa emme keksi ex isälle mitään lahjaa. Mitä voisi ostaa. Hänellä olisi huhtikuun alussa, ja me teemme kakun ja ja suunnittelemme tarjoilun, mutta lahja puuttuu. Nuo tarjoilut tulee ex miehen omasta pussista. Niihin mä me rahallisesti puutu. Lahjaa emme vaan keksi, mikä olisi lasten ja mun yhteinen ylläri. Mitä te ootte ostelleet ex miehelle pyöreiden vuosien lahjaksi? Me aiomme mennä sinne yllätyksenä, olemme lahja jo sinänsä hänelle, ja meistä se muisto jää, mutta olisi kivampi antaa jotian paketissakin.
Aattelimme soivia boksereita ja tonttulakkia, mutta kun ei ole joulu. Please ehdotuksia.
Mitä lahjaksi ex miehelle?
8
401
Vastaukset
- gkpeorgk
Ex isä?
Mä en ole muistanut exää mitenkään. Kukin tietty tavallaan.
Oisko jotain harrastusta? Lahjakortti hierontaan? - huonolle ei mitään
Riippuu millanein se ex on ollut teidän elämässä. Jos on hyvä mies ja hyväisä ollut, niin voisi ostaa arvokastakin. Mutta jos onhuithapeli ja ei maksa lapsistaan eikä ole teidän kanssa ja vietä aikaa teillä, niin vessapaperia vaan...
- jotain...
Miten voitte mennä yllätyksenä, jos ex maksaa tarjoiltavat, niin tietää kai asiasta. Vai onko tilannut tarjoiltavat, mutta ei kutsunut sinua? Jospa lapset miettivät, mitä haluavat ostaa? Bokserit ja tonttulakki olisivat joulunakin mauttomat, etenkin exälle. Haikailetko kenties miestä takaisin?
- anna ex olla ex
Siis mies on sinun ex??
Sinun EI kuulu järkätä hänelle mitään "ylläriä", eikä lahjaa. Lapset hankkivat lahjan, jos hankkivat. Miten voit pitää itseäsi lahjana hänelle? Tehän olette eronneet.
Ex on ex, joten anna miehen olla! Hanki sinä itselles mies, jolle voit järkätä "ylläreitä" sydämesi kyllyydestä!- rakastan exääni
Sulle vastaan, et minä olen menossa juhliin, olen kutsuvieras ja erikoisvieras, ja olen suunnitellut tarjoilut ja ohjelman!
Miksi siis en voi mennä juhliin, jos olen kaiken tehnytkin?
Kyllä vaan menen. Kerroin exälleni että täällä oli näin kirjoitettu, hän nauroi ja sanoi, että kumma et jtlut luulee et kaikkien pitää olla vihamiehiä kun eroo!
Miksi on omituista että ex puolisot ovat erittäin rakkaita toisilleen edelleen??? - *reps*
rakastan exääni kirjoitti:
Sulle vastaan, et minä olen menossa juhliin, olen kutsuvieras ja erikoisvieras, ja olen suunnitellut tarjoilut ja ohjelman!
Miksi siis en voi mennä juhliin, jos olen kaiken tehnytkin?
Kyllä vaan menen. Kerroin exälleni että täällä oli näin kirjoitettu, hän nauroi ja sanoi, että kumma et jtlut luulee et kaikkien pitää olla vihamiehiä kun eroo!
Miksi on omituista että ex puolisot ovat erittäin rakkaita toisilleen edelleen???Siksi, että silloin harvemmin päädytään eroon, jos ollaan rakkaita toisilleen.
- nykyinen isä
Mikä se sellainen ex-isä on? Kuollutkin isä on kai ihan isä joten en ymmärrä koska isästä tulee ex...
- Anonyymi
50 on just sellanen merkkipaalu, et panostaisin joko yhteiseen kokemukseen tai personoituun juttuun, joka jää. Kokemuspuolelta keikka- tai tasting-liput (viski/olut/ruoka) toimii hyvin; lapset voi antaa oman lahjakortin ja päivänsankari valitsee kenen kanssa menee. Jos haluutte jotain pysyvää, teetättäisin teistä yhteiskuvasta tyylikkään julisteen tai vaikka 50 syytä miksi oot huippu isä -printin. Oon tilannut tällaisia Muokkikselta, oli helppo muokata ja tuli nopsaan: https://muokkis.fi/collections/isanpaivalahjat - ne on isänpäivä-kategoriassa, mut menee heittämällä myös 50v-synttäriksi. Pieni käsinkirjoitettu kortti lapsilta kylkeen, niin se on siinä 🙂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2064975
- 373372
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352898Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412773- 252428
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.682257Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää192138Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?311810Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411762Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.821425